G4Media.ro

Facebook a retras mesaje publicitare ale campaniei lui Trump care conţineau un…

Facebook a retras mesaje publicitare ale campaniei lui Trump care conţineau un simbol nazist

Facebook a retras mesaje publicitare publicate de campania electorală a lui Donald Trump, care atacă extrema stângă şi afişau un triunghi roşu răsturnat – un simbol folosit de către nazişti pentru a desemna deţinuţii politici în lagărele de concentrare, precizând că această publicitate încalcă regulamentul gigantului cu privire la difuzarea de mesaje pline de ură, relatează AFP, citată de News.ro.

”Am înlăturat aceste postări şi publicităţi, pentru că ele încalcă regulamentul nostru cu privire la ura organizată”, a anunţat joi un purtător de cuvânt al gigantului reţelelor de socializare.

Alerta a fost dată mai întâi de cotidianul The Washington Post (WP), care a semnalat Facebook conţinuturi problematice.

Platforma a şters apoi aceste anunţuri care conţineau triunghiul roşu.

”Noi nu autorizăm simboluri care reprezintă organizaţii ale urii sau ideologii ale urii, dacă nu sunt postate pentru a le condamna”, a declarat joi, într-o audiere în Congres cu privire la articolul din Washington Post, directorul Facebook însărcinat cu reglementarea în domeniul securităţii cibernetice Nathaniel Gleicher.

”Regulile noastre interzic recurgerea la acest simbol (…), fără contextul care îl condamnă sau discută despre el”, a precizat purtătorul de cuvânt al reţelei de socializare.

Triunghiul roşu răsturnat apărea în mesaje de campanie sponsorizate de preşedintele american Donald Trump, vicepreşedintele american Mike Pence şi pagina de campanie ”Team Trump”.

Textul ataca ”hoardele periculoase ale grupărilor de extremă stânga” şi îndemna navigatorii pe Internet să semneze o petiţie împotriva ”antifa” – antifascişti -, pe care şeful statului i-a acuzat – fără probe – de faptul că provoacă distrugeri la manifestaţii împotriva violenţelor poliţiei.

Naziştii îi puneau să poarte acest simbol pe deţinuţii politici de stânga.

O dezbatere cu privire la moderarea publicităţii şi declaraţiilor politice pe platforme agită Statele Unite de mai multe luni, cu mai puţin de 140 de zile înainte de alegerile prezidenţiale de la 3 noiembrie.

Sursa foto: The Guardian

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

2 comentarii

  1. Mi se pare corect, ce naiba, inamicul comuniștilor erau naziștii, doar că acum comuniștii se bat cu un inamic mort, dar nu mai contează asta, cenzură și comunism să fie!

  2. Mai multi jurnalisti germani au spus ca munca la sparanghel e grea, si nu poate fi facuta decat de oameni capabili, cum doar in Romania se gasesc. Prin urmare, sparanghelul este un simbol „supremacist” nationalist roman. Cer Facebook sa interzica SPARANGHELUL, pentru a nu supara diversii Bergi si Mani, fie ei protestanti sau necrestini.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.