G4Media.ro

EXCLUSIV Ursula von der Leyen și Adina Vălean despre acordul istoric pentru…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

8 comentarii

  1. Daca era un acord 100% benefic nu mai avea nevoie sa fie promovat.
    Astept reactia populatiei atunci cand vor fi introduse noua taxa de drum (european) si taxa pe deseuri de plastic.
    Ramane de vazut ce procent din aceste imprumuturi va insemna doar risipa din cauza ca nu vom contine epidemia in timp util.

  2. Rusinos ,pentru unii dintre voi , sa contestati aceasta nevoie de unitate deja pusa in practica . Nici macar nu puteti intelege cum ca nu avem , nu exista , alternativa ,asta dincolo ca nu va pasa de noi toti ceilalti . Rusine .

  3. Sublimul acord… Noi nu am primit masti pentru necajiti, nu am primit nimic la firmele cu putini angajati care s-au zbatut sa traiasca fara sa trimita in somaj…
    Am primit doar vorbe goale, amenzi, restrictii. Da, si stres bagat pe gat cu polonicul.

  4. Asta asa, ca sa nu mori prost:

    Adina Vălean, care a fost acceptată pentru funcția de comisar european pe Transporturi de către Ursula von der Leyen, președintele ales al Comisiei Europene, este europarlamentar încă din 2007, odată cu aderarea României la Uniunea Europeană. În aprilie, un studiu realizat de „VoteWatch Europe” a plasat-o pe locul patru în topul celor mai influenți europarlamentari din actuala legislatură.
    Citeşte întreaga ştire: Cine este Adina Vălean, viitorul comisar european pentru Transporturi. Soția lui Crin Antonescu e printre cei mai influenți europarlamentari

  5. Se poate vedea undeva cum s-au impartit pe tari acesti bani. Nu se vorbeste decat de cele 79.9 mld. luate de RO>

  6. „un euro investit într-o țară este, de fapt, un euro investit în beneficiul tuturor”

    Logic, și reciproca este valabilă: un euro pierdut de o țară la trecerea frontierei de către un camion al său este, de fapt, un euro pierdut în detrimentul tuturor.

    Așadar, când va fi admisă România în Spațiul Schengen, doamnă Ursula von der Leyen și doamnă Adina Vălean?