G4Media.ro

Epopeea în justiție a căii ferate Brașov – Sighișoara: încă o contestație…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

4 comentarii

  1. Coaie, schimbati in plm ceva! Ce cacat e asta cu contestatii peste contestatii care dureaza ani si ani?

  2. Nu se pot limita in timp – 7 luni sau mai putin timpul in care o contestatie sa fie depussa si rezolvata ? Nu ai rezolvat in timpul dat sa intre in lucru . Tertipuri pt cei ce NU VOR SA CONSTRUIASCA NIMIC .

    • Contestataru’ nu ar trebui acționat în judecată?Adică x pierde după apelul apelului apelului (o sumă de procese de 5 ani de ex), timp în care lucrarea stă pe loc. Dacă contestataru’ e convins că licitația a fost nedreaptă să conteste până unde crede el că poate. Dar dacă pierde, ar trebui să plătească el costurile cu întârzierea proiectului, nu doar niște taxe de timbru și proprii avocați. Așa fiecare concurent va fi mult mai atent la subiectul „să contest/să nu contest”. În plis, dacă x va pierde, măcar proiectul va fi parțial finanțat de contestatar, deci mai ieftin

  3. de ce articolele sunt scrise intr-un fel in care prezinta contestatarii drept cei care blocheaza constructia? De ce nu spune nimeni ca antreprenorii liciteaza pe o documentatie praf, facuta de minister, de cfr/cnair? Daca astea sunt regulile, dupa astea se joaca. De obicei toti antreprenorii sunt mult mai bine pregatiti ca beneficiarii, incat exploateaza la maxim orice gresala. Autoritatile sa-si faca treaba, sa faca o documentatie completa si corecta, iar restul procedurilor de evaluare a ofertelor, solutionarea contestatiilor sa le realizeze intr-un timp scurt…asa ca daca se arata cu degetul, sa se arate spre vinovatii adevarati, autoritatile responsabile cu realizarea acestor proiecte. Pana atunci…drum bun