G4Media.ro

Elon Mosk a discutat cu 200 de directori ai Volkswagen, considerat principalul…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

8 comentarii

  1. Se scrie Musk

  2. 200 de directori … vor ajunge ca nokia daca nu se adapteaza repede schimbarii

    • mare schimbare :)) scump si ineficient se va transforma in si mai scump si doar marginal mai eficient :))

    • Schimbare cu forta ( reguli ‘antipoluare’) si cu subventii uriase ( 10 000 euro per masina electrica)

      Stai sa vezi cand sunt multe si creste pretul la curentul electric, in prima faza pentru toti consumatorii ( apartamente, case) si dupa pentru masini.

      Plus poluarea productiei atat a masinii cat si a curentului.

      Traiasca marxismul!

    • @alupigus
      Vorbesti in numele celor 70% care sunt la stadiul de lins moaste si vor sa ramana la logan 1.5dci.

    • @0I0 : vezi că aici e vb de mașini nu de trotinete. Vezi-ți de trotineta ta electrică și lasă tu discuțiile despre mașini electrice sau nu , că oricum nu-ți permiți tu din postările astea plătite de pe aici. Iar mașină electrică… să fim serioși, dacă vinzi tot cei ai tu și familia ta nu vă permiteți nici cel mai ieftin model.

  3. Prea scumpă, prea mica autonomia, prea mare timpul de încărcare, prea scăzută durata de viață a acumulatorilor, in concluzie: prea multe defecte pentru prea puține calități.
    PS: dacă acum am avea un sfert din mașini 100% electrice, sistemul național de distribuție a energiei electrice nu ar face față, cel puțin în România dar și în restul Europei cred că este la fel. Că exemplu, deținătorul infrastructurii de distribuție din partea de S-V a țării are deja probleme de suprasolicitare a stațiilor de transformare de 110kV. Dacă la asta se mai adaugă niste mii de MWh, o să spunem că pe vremea lu’ nea’ Nicu întreruperile de furnizare erau joacă de copii.
    Ce e drept, se vrea dar degeaba voință dacă nu e și putință.

    • Cine își cumpără Tesla nu o face pentru economie de carburant și nici pentru ecologie.
      O cumpără pentru senzații,are performante de Porsche și costuri întreținere ca o Toyota Yaris. Plus tehnologie, software incredibil .