G4Media.ro

Elon Mosk a discutat cu 200 de directori ai Volkswagen, considerat principalul…

Elon Mosk a discutat cu 200 de directori ai Volkswagen, considerat principalul concurent, pentru a-i convinge să treacă mai repede la autoturismele electrice

Directorul general al Tesla, Elon Musk, s-a adresat unei adunări de 200 de directori ai Volkswagen, printr-un apel video, la invitaţia directorului general al grupului auto german, Herbert Diess, care doreşte să îşi mobilizeze subalternii pentru trecerea mai rapidă la vehiculele electrice, transmite Reuters.

Comentariile făcute joi de Musk managerilor VW reuniţi la Alpbach, Austria, confirmate de Diess sâmbătă, pe Twitter, după un articol publicat de cotidianul Handelsblatt, au inclus o laudă la adresa VW, ca fiind ”un model” şi cel mai mare concurent al Tesla.

Întrebat de Diess de ce Tesla era mai agilă decât rivalii săi, Musk a spus că totul se reduce la stilul său de management şi că în primul rând este inginer şi că se pricepe la lanţurile de aprovizionare, logistică şi producţie.

Într-o postare pe Linkedin, Diess a adăugat că l-a adus pe Musk ca ”oaspete surpriză” pentru a arăta că VW are nevoie de decizii mai rapide şi mai puţină birocraţie pentru ceea ce el a numit cea mai mare transformare din istoria VW.

„Mă bucur să aud că până şi cel mai puternic concurent al nostru crede că vom reuşi tranziţia dacă vom conduce transformarea cu toată puterea”, a spus Diess pe Linkedin.

Ca exemplu al priceperii Tesla, Diess a spus că rivalei sale i-au trebuit doar două-trei săptămâni pentru a rescrie software-ul astfel încât să îi permită trecerea de la un tip de microcip care a ieşit din stoc la altul.

Diess a afirmat în tweet-ul său de sâmbătă că VW, care a devenit principalul concurent al Tesla pentru supremaţia globală a vehiculelor electrice, îşi va continua dialogul cu Tesla.

„Vă vom vizita în curând în Gruenheide”, a spus CEO-ul.

Diess a avertizat luna trecută că deschiderea planificată a fabricii de maşini Tesla la Gruenheide, lângă Berlin, prima fabrică a companiei americane din Europa, va obliga industria locală să-şi intensifice activităţile.

Tesla aşteaptă autorizaţia finală de construcţie a clădirii pentru uzina din Germania,n de 5,8 miliarde de euro (6,8 miliarde de dolari).

VW, la rândul său, intenţionează să construiască şase fabrici mari de baterii în Europa până în 2030, ca parte a unui proiect integrat pentru mobilitatea electrică.

sursa: News.ro, sursa foto: Facebook

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

8 comentarii

  1. Se scrie Musk

  2. 200 de directori … vor ajunge ca nokia daca nu se adapteaza repede schimbarii

    • mare schimbare :)) scump si ineficient se va transforma in si mai scump si doar marginal mai eficient :))

    • Schimbare cu forta ( reguli ‘antipoluare’) si cu subventii uriase ( 10 000 euro per masina electrica)

      Stai sa vezi cand sunt multe si creste pretul la curentul electric, in prima faza pentru toti consumatorii ( apartamente, case) si dupa pentru masini.

      Plus poluarea productiei atat a masinii cat si a curentului.

      Traiasca marxismul!

    • @alupigus
      Vorbesti in numele celor 70% care sunt la stadiul de lins moaste si vor sa ramana la logan 1.5dci.

    • @0I0 : vezi că aici e vb de mașini nu de trotinete. Vezi-ți de trotineta ta electrică și lasă tu discuțiile despre mașini electrice sau nu , că oricum nu-ți permiți tu din postările astea plătite de pe aici. Iar mașină electrică… să fim serioși, dacă vinzi tot cei ai tu și familia ta nu vă permiteți nici cel mai ieftin model.

  3. Prea scumpă, prea mica autonomia, prea mare timpul de încărcare, prea scăzută durata de viață a acumulatorilor, in concluzie: prea multe defecte pentru prea puține calități.
    PS: dacă acum am avea un sfert din mașini 100% electrice, sistemul național de distribuție a energiei electrice nu ar face față, cel puțin în România dar și în restul Europei cred că este la fel. Că exemplu, deținătorul infrastructurii de distribuție din partea de S-V a țării are deja probleme de suprasolicitare a stațiilor de transformare de 110kV. Dacă la asta se mai adaugă niste mii de MWh, o să spunem că pe vremea lu’ nea’ Nicu întreruperile de furnizare erau joacă de copii.
    Ce e drept, se vrea dar degeaba voință dacă nu e și putință.

    • Cine își cumpără Tesla nu o face pentru economie de carburant și nici pentru ecologie.
      O cumpără pentru senzații,are performante de Porsche și costuri întreținere ca o Toyota Yaris. Plus tehnologie, software incredibil .