G4Media.ro

Cum arată TAROM la plecarea lui Werner Wolff: avioane noi intrate în…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

5 comentarii

  1. Mama, ce multe avioane are Tarom!!!!
    Prefer Lufthansa.

    • No, aici te contrazic!
      De mai bine de 4 ani, calatoresc intensiv in ceea ce se cheama regiune EMEA (sau EMENA/EAME) – minim 2 zboruri (dus-intors) pe luna.
      Avand punct de plecare Bucuresti, Tarom-ul imi este foarte la indemana…
      Vorbind strict de servicii (de cand pui piciorul in avion si pana cobori) sunt printre cei mai buni, din punctul meu de vedere, indiferent de tipul de aeronava! Pilotii sunt printre cei mai buni, iar comparativ cu alte companii (Austrian, Lufthansa Air France, KLM) steward-esele (ei sau ele) sunt foarte ok, in sensul ca sunt atenti, zambitori si respectuosi. Per total la „on board services”, Tarom-ul este mult peste companii din tarile „spalate”. Asta este insa, partea „muncitoare” din Tarom!
      Ce se intampla in „birouri” e intradevar o alta discutie: prietenii, cumetrii si relatii la greu…
      Acolo da, lucrurile pot fi imbunatatite si in ultimul an, se pare ca asta se intampla. Dar cum CUCU are doar cap nu si minte, iaca, s-a produs o schimbare…
      @Cici a descris mai jos, foarte bine situatia per ansamblu a Tarom-ului.

  2. Mergi cu Lufthansa care are intarzieri la ordinea zilei, taxeaza 30 pe drum pt bagaj si serveste „salzig oder suss” adica napolitane sau covrigei…lux

  3. 19000 zboruri la 25 de avioane cand altii cu flote de 8-9 aeronave ating 15000 zboruri?
    Asta-i de lauda? Sa tii un avion in aer 8-9 ore pe zi?
    Nici la un load factor de 110% nu scoteau banii.
    Inca ceva, faza cu petrolul este neadevarata.
    Petrolul a crescut la toata lumea si totusi altii au profit net.
    Altele sunt cauzele decaderii.
    Lipsa de idei, de vointa, de capacitate de implementare, capusare politica, aeronave luate aiurea, la suprapret, aeronave trase pe dreapta si vandute cand mai puteau zbura pana in 2020.
    Parca se chinuie sa o tranteasca si amarata nu vrea sa moara.
    La toate astea adaugati un ministru complet incompetent care declara ca Tarom nu mai are bani. Cat habarnist sa fii sa nu realizezi ce ai facut?

  4. Ar trebui scris ca in 2018, gratie managementului dlui Wolff, deficitul TAROM a scazut de la peste 110 milioane la 61,5 milioane lei. Nu este inca plus, dar este un pas mare in directia buna. Oare vor reusi oamenii adusi la butoane de ministrul Cuc sa reduca deficitul si in 2019 cu macar 30 de milioane?