G4Media.ro

CFR anunţă că a semnat contractul pentru elaborarea studiului de fezabilitate şi…

Sursa Foto : CFR Infrastructură

CFR anunţă că a semnat contractul pentru elaborarea studiului de fezabilitate şi a proiectului tehnic pentru modernizarea liniei Coşlariu – Cluj-Napoca

Reprezentanţii CFR anunţă că a fost semnat contractul pentru elaborarea studiului de fezabilitate şi a proiectului tehnic pentru modernizarea liniei Coşlariu – Cluj-Napoca. Valoarea contractului este de peste 41 de milioane de lei, fără TVA, iar după modernizare viteza maximă ar urma să ajungă la 160 de kilometri pe oră pentru trenurile de călători, relatează news.ro

„Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA şi Asocierea TPF Inginerie SRL – SC ISPCF  SA – SC BAICONS IMPEX SRL au semnat, vineri 8 aprilie, contractul, în valoare de 41.842.445 RON (fără TVA), pentru elaborarea studiului de fezabilitate şi a proiectului tehnic, în vederea modernizării liniei de cale ferată Coşlariu – Cluj-Napoca, pentru viteza maximă de circulaţie de 160 km/h pentru trenurile de călători, respectiv de 120 km/h pentru trenurile de marfă”, a transmis, sâmbătă, CFR, conform news.ro.

Studiul de fezabilitate şi proiectul tehnic pentru modernizarea liniei de cale ferată pe Coşlariu – Cluj-Napoca, în lungime de aproximativ 99 de kilometri, au drept scop identificarea soluţiei optime din punct de vedere tehnic, economic şi operaţional pentru modernizarea liniei de cale ferată Coşlariu – Cluj-Napoca, ţinând cont de conformarea în relaţie cu standardele europene şi cerinţele de interoperabilitate la nivelul reţelei feroviare româneşti.

Conform sursei citate, obiectivul este modernizarea infrastructurii feroviare pentru creşterea numărului de pasageri şi a volumului de mărfuri transportate, precum şi creşterea vitezei de circulaţie şi, implicit, reducerea duratei de călătorie pe întreaga secţiune; creşterea numărului de călători, inclusiv a numărului de turişti; creşterea volumului de mărfuri transportate la nivel intern şi internaţional; îmbunătăţirea condiţiilor de călătorie şi creşterea gradului de siguranţă, gestionând în acelaşi timp impactul asupra mediului, în conformitate cu standardele europene.

Finanţarea este asigurată din Fondul de Coeziune prin Mecanismul pentru Interconectarea Europei – CEF Sector Transport, în procent de 85% din valoarea eligibilă, iar restul sumei va fi suportat de la bugetul de stat.

Sursa Foto : CFR Infrastructură

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

4 comentarii

  1. Ce contract ticălos e asta sa arunci 10 milioane de euro ,pe hârtii care sa acopere doar 99km deja construiți, și care nu are data de finalizare ??? Mizerii tipic PSD .

    • Când se va construi o cale ferată între Pitești și Râmnicu Vâlcea, ce va scurta distanța și durata între București și Sibiu, între Muntenia și sudul Transilvaniei? Pentru traficul de navetă și ocazional este nevoie de căi ferate între municipiile: București și Alexandria prin Mihailesti și Ghimpati, Iași și Botoșani, Cluj Napoca și Zalău, Voluntari și Ploiești, Constanța și Tulcea, Bacău și Comănești, Piatra Neamț și Gheorghieni, Râmnicu Vâlcea și Târgu Jiu?

  2. Așa se face se lucreze pe tronsoane.

  3. CINE ne poate informa despre ce s-a mai intamplat cu Studiul referitor la Traseul Final si Studiul de Fezabilitate al lotului de autostrada Caampina – Brasov ???? Directorul firmei care castigase licitatia DAR NU RESPECTASE TERMENELE DE PREDARE a fost AVANSAT DE tov. Grindeanu Secretar de Stat (de geaba ?)
    Si despre Cum decurge licitarea-contractarea si executia lucrarilor (chiar sa fi inceput ? nu prea cred !) la Autostrada Moldovei – care era GATA DE LICITATII-CONTRACTARE de anul trecut ? Ce ne poate spune tov. Grindeanu ( ca cumnatica si-a aranjat in post bun si bine platit !) Poate are si „ceva” timp „acum” pentru LUCRARI EFECTIVE ! Nu palavre pesediste si pungasii asisderea !!