G4Media.ro

Care sunt mărcile de mașini second hand cu kilometrajul cel mai des…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

10 comentarii

  1. 9 (= 6/B + 3/A) din 15 sunt marcile predilecte ale ghertzoimii :):):).
    Oare se mira cineva?

  2. Cred ca rationamentul e altul, iar aceasta statistica nu reflecta nimic din realitate. Si anume cumparatorii de masini scumpe sunt mai interesati ca masinile pe care le cumpara sa fie cu km reali sau sa nu fi avut dauna totala candva. Si mie mi-ar fi placut cand mi-am luat ultima data masina, dar nu era neaparat la indemana. Nici nu cred ca era aplicatia asta.

    Pe de alta parte, cu masinile scumpe lovite se fac cele mai mari fraude, fiindca-s aduse din tari unde-s cumparate la licitatii pe bani de nimic. Adaugi reparatia si tot castifi cateva miii de euro. Daca nu chiar dublu. Cine s-ar obosi sa repare un Passat din 2010 (simplu exemplu; poate fi octavia, golf, megane, sau alte masini de muritori de rand) ca apoi sa-l vanda cu o marja de profit mai mica. Samsarii au nevoie de castiguri grase ca sa-si intretina colectia de adidasi, treninguri, iphonuri si sa faca plinul la masina aia de neam prost cu care umbla.

    • o singură observație, mulți samsari nu sunt cum îi descrieți, am făcut și eu treaba asta, așa mai de nișă, pt cunoștințe, și am cunoscut pe avion, prin parcări și benzinării mulți din oamenii ăștia, și pot să vă spun că nu puțini sunt inși cu studii superioare, mulți „disponibilizați”, și care își făceau treaba cît puteau de cinstit, și chiar dacă știau că sunt modifcate kilometrajele, verificau bine mașinile, nu aduceau chiar orice. Sunt și cocalari cinici, care se lăudau că aduc gunoaie făcînd profituri de mii de euro pe tură, dar nu erau deloc majoritatea.

    • @PaulP

      Foarte fain comentariul. Multumesc pentru precizare. N-am dorit sa generalizez. Din pacate o mana de oameni penibili, ca intotdeauna, da tonul la cum sunt perceputi toti.

    • Sint multe variabile in chestia asta –
      Dar stind la BMW, am vazut multe gioarse pe sosea in Rom, masini
      aduse din Germania probabil –
      Tot la clasa BMW, am vazut in ultimii 2-3 ani 3 (trei!) masini din
      perioada 2001-2005 pe sosea intepenite cu defecte grave –
      In Brasov una cu fuzeta stinga rupta, si masina a arat vreo 6 metrii prin asfalt –
      Pe sosea linga Sibiu, BMW intepenit in peisaj, situatia cauzata de pierderea completa
      a roatii stinga spate – tipul ala a avut mare noroc –
      Si trei, prin Moldova, motor in flacari –

      Concluzie? Sint BMW masini proaste? De fel!
      Poate cele care sint mai „sportive” sint mai abuzate, ceea ce afecyteaza
      partea mecanica – si motor neingrijit –

      Eu personal am 2 masini, din care conduc cel mai mult un Polo 1996
      de 1.4 benzina, adus din G prin 2004 –
      Masina este obosita, dar functioneaza impecabil, trebuie s-o trec
      prin ITP anual (dar fara priobleme), consumul eeste in parametrii
      cartii – totul este perfect, DAR trebuie sa stii ca orice se poate defecta
      oricind –

      Asta-i socoteala –

  3. Sunt nevoie de niste modificari de legislatie care sa previna fenomenul.
    De exemplu:
    – Inregistrarea kilometrajului la intrarea fiecarei masini S-H in tara,
    – Inregistrarea kilometrajului la fiecare schimbare de proprietar ,
    – Inregistrarea kilometrajului la fiecare ITP,
    – Inregistrarea kilometrajului la fiecare innoire de RCA …
    Iar toate aceste inregistrari sa fie stocate intr-o baza de date unica a RAR si sa fie usor de consultat de catre cine vrea sa isi cumpere o masina si de asemenea sa fie verificate automat la fiecare salvare noua.
    Adica daca la un moment dat se declara o valoare neplauzibila fata de cea precedenta sa fie automat ceruta o verificare.

  4. Germania. Sursa acestei probleme este în primul rînd Germania, care are cea mai relaxată legislație cu privire la acest tip de fraude. Aparatele de modificare a tahometrelor nu erau pînă de curînd ilegale (cred că acum vreo doi ani au introdus ceva interdicții). Dar problema e și mai gigantică – e o industrie prea mare deja, too big to fail: marile firme își schimbă la doi trei ani flotele de mașini (seriile mari Audi, BMW sau Passat, în special) și le deversează pentru sume frumoase în marile parcuri second-hand de la periferiile marilor orașe (Frankfurt, Munchen, Berlin), unde sunt făcute prezentabile (modificarea kilometrajului e absolut necesară – intră mașini cu 300-500 mii de km la bord, și sunt aduse la în jur de 90000 – Germania e mare, are probabil cea mai bună rețea de autostrăzi din lume, majoritatea voiajelor de serviciu se fac cu mașina firmei, nu cu tren sau avion, mașinile sunt ultrafolosite), și preluate de samsarii est-europeni, care sunt clienți fideli, chiar și numai că e mai comod și mai ieftin să mergi la Frankfurt, zbor direct cu Wizzul, decît să cumperi una din Totenhosen am See în fundu lumii, de la un privat, cu km reali, etc. treabă onestă. Se produc bani enormi, sunt mituți polițiști și funcționari la toate nivelurile, se închid ochii ca să nu se împiedice această industrie enormă, în care cîștigă mulți și cîștigă bine. Concluzia: nu cumpărați mașini second hand din Germania, sau care au trecut prin Germania, curg trailere cu mașini folosite din Franța, Olanda, Belgia etc spre Germania, unde sunt pieptănate și pasate mai departe.

  5. Si uite asa s-au format si raspandit in Romania miturile ” masina noua e teapa, masina uzata e baza”, sau „pana la 120000 masina isi face incalzirea” s.a.m.d. Iar cand apar pe piata masini in stare buna, cumparate de noi, de oameni care nu parcurg in medie mai mult de 10000 de kilometri pe an, potentialii cumparatori prefera sa cumpere masina cu 2400000 de km la bord cu 3500-4000 de euro decat unele cu 80-90000 de km la 6000 de euro. Dar na, asa e romanul, prefera sa tina coada sus, sa conduca bemveu sau audiu, indiferent de vechime/kilometraj, desi nu si-ar permite macar o Dacia noua mai echipata. Dar, nu- i asa, ce bine ca s-a scos taxa de prima inmatriculare, s-au umplut soselele de masini una si una…..,

  6. 240000 de km la bord, nu 2400000

  7. Cumpărați la mâna a doua nu fiți proști dragi țărani bashitzi, aduceți toate cazanele și tomberoanele în țară să fiți cât mai p izdosi în trafic, îmbrăcați în gucci și versace cu șapcă boss