
Campari obţine 100 milioane de euro în urma vânzării mărcilor Cinzano şi Frattina
Producătorul italian de băuturi spirtoase Campari Group a anunţat joi vânzarea mărcilor sale Cinzano şi Frattina pentru 100 milioane de euro către rivalul intern Caffo Group 1915, transmite Reuters, transmite Agerpres.
Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -
Înfiinţată în 1757, marca de vermut Cinzano a fost cumpărată de Campari în 1999, în timp ce marca de grappa Frattina este o achiziţie mai recentă, parte a unei tranzacţii din 2014.
Noul director general al Campari, Simon Hunt, a afirmat că vânzarea „marchează un pas cheie al strategiei de eficientizare a portofoliului, prin renunţarea la unele active, pentru a ne concentra pe mărcile de bază”.
Atât Cinzano cât şi Frattina au de asemenea producţie de vin spumant, alături de vermut şi grappa, pentru care sunt faimoase cele două branduri.
În 2024 Cinzano şi Frattina au fost responsabile pentru 2% din vânzările nete ale Campari, vânzările celor două mărci totalizând 75 milioane de euro.
Finalizarea tranzacţiei este aşteptată până la finalul acestui an.
Consilierul financiar pentru această tranzacţie a fost grupul bancar italian Mediobanca.
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen BankPentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.