Home » Articole » ANAF pregătește un chatbot cu inteligență artificială

ANAF pregătește un chatbot cu inteligență artificială

13 nov. 2025, 09:45,
ANAF pregătește un chatbot cu inteligență artificială
Sursa foto: Ilona Andrei / G4Media
Ascultă articolul

ANAF va lansa în viitorul apropiat un asistent virtual conversațional (chatbot) bazat pe inteligență artificială.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

„Avem și alte servicii pe care le dezvoltăm în continuare. De exemplu contact center-ul, care de fapt nu este doar un simplu call center al agenției, el este integrat și cu soluția de chat. În viitor va fi integrat și cu o soluție de chatbot. La momentul în care chatbot-ul, când va fi implementat, nu va ști să răspundă, va fi integrat cu această soluție de contact center, cu chatul agenției, astfel încât un agent uman să poată să preia conversația”, a anunțat Rodica Duță, director general adjunct al Direcției Generale de Asistență pentru Contribuabili, miercuri, la Summitul de Fiscalitate și Tehnologie organizat de Camera Consultanților Fiscali (CCF) în cadrul GoTech World.

Ea a afirmat că, dacă chatbotul va fi integral cu serviciul de call center al agenției, iar dacă inteligența artificială nu va ști să răspundă la solicitare, eventual, conversația va fi transferată și către un agent uman în call center.

Citește integral pe economedia.ro

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole