Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
ANAF va lansa în viitorul apropiat un asistent virtual conversațional (chatbot) bazat pe inteligență artificială.
„Avem și alte servicii pe care le dezvoltăm în continuare. De exemplu contact center-ul, care de fapt nu este doar un simplu call center al agenției, el este integrat și cu soluția de chat. În viitor va fi integrat și cu o soluție de chatbot. La momentul în care chatbot-ul, când va fi implementat, nu va ști să răspundă, va fi integrat cu această soluție de contact center, cu chatul agenției, astfel încât un agent uman să poată să preia conversația”, a anunțat Rodica Duță, director general adjunct al Direcției Generale de Asistență pentru Contribuabili, miercuri, la Summitul de Fiscalitate și Tehnologie organizat de Camera Consultanților Fiscali (CCF) în cadrul GoTech World.
Ea a afirmat că, dacă chatbotul va fi integral cu serviciul de call center al agenției, iar dacă inteligența artificială nu va ști să răspundă la solicitare, eventual, conversația va fi transferată și către un agent uman în call center.
Citește integral pe economedia.ro