G4Media.ro

Aeroportul Henri Coandă din Otopeni reduce la jumătate ghișeele de check-in și…

Aeroportul Henri Coandă din Otopeni reduce la jumătate ghișeele de check-in și cu 40% numărul porților de îmbarcare pentru zboruri internaționale

Compania Națională Aeroporturi București (CNAB), care operează Aeroportul Henri Coandă din Otopeni, a redus semnificativ numărul de ghișee și pe cel al porților de îmbarcare pe perioada pandemiei din cauza scăderii abrupte a numărului de pasageri.

Astfel, pentru procesarea pasagerilor pe fluxul de Plecări, vor fi deschise numai 52 de ghișee check-in (de la 53 la 104) amplasate în zona nouă a terminalului, iar zona aferentă ghișeelor 1-52 va fi amenajată ca zonă de așteptare dotată cu banchete, unde pasagerii și însoțitorii acestora pot aștepta începerea operațiunilor pentru zborul dorit.

A fost redus și numărul porților de îmbarcare proporțional cu valorile de trafic, rămânând operaționale 14 porți de îmbarcare pentru zboruri internaționale (o reducere de 40% a capacității de procesare aferentă burdufurilor de îmbarcare/debarcare și cu o reducere de 40% a capacității de procesare pentru zborurile cu aeronave parcate pe platformă).

Pandemia de CoVid 19 a afectat grav traficul aerian, în special pe cel internațional, acesta situându-se în prezent la cca. 15-20% din normalul acestei perioade, arată Compania Aeroporturi.

Dacă în urma cu 2 ani, Compania Aeroporturi Bucureşti avea profit de peste 70 de milioane de euro, anul trecut a înregistrat pierderi de peste 25 de milioane de euro, a declarat Valentin Iordache, directorul de comunicare al Companiei Aeroporturi Bucureşti. Reducerea traficului aerian cu 70-80 de procente a determinat conducerea aeroportului Otopeni să își reducă activitatea, în speranța ca va reduce si costurile. (Foto: Aeroportul Otopeni / CNAB)

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

5 comentarii

  1. Probabil sparanghelistii, fiind sunt dusi cu charterul, nu trec pe la aceleasi puncte de imbarcare.

    Nici business class, care fac Bruxelul si Washingtonul, nu stau cu ulimea la coada.

    Restul, Dumnezeu cu mila.

  2. Exista ceva ce n-au murdarit și n-au compromis in tara asta, securiștii? Au înființat o mizerie de institut pentru compromiterea Sfintei noastre Revoluții, sa nu uitam pe strada, atunci, s-a sstrigat Exista Dumnezeu!!! Se v-a face vreo data lumina în nodul asta dracesc?

  3. Acum, la spartul tirgului?
    Bai gogonautilor, acum trebuia sa va pregatiti de revenire, reducerea trebuia s-o faceti in primavara trecuta.

    • :))) Noua conducere este pe tronul aeroportului de doar câteva săptămâni. Fac și ei ce mai pot (să facă eficient) pe bucățică lor de interval de timp.

    • Decat sa „eficientizam” servicii publice, mai bine eficientizam de la artisti si ghirolaitori.

      Romanache confunda statul cu sereleul din colt. Statul nu ofera servicii ca sa iasa pe profit. In general, afacerile eficiente sunt lasate privatilor, ca poate resuesc ei sa le scoata la capat. Iar statul ramane cu partea „paguboasa” care distinge o Elvetie de o Somalie, chiar daca le incredinteaza unor furnizori privati: armata, politie, pompieri, spitale, scoli, transport in comun, drumuri si poduri.

      Nu credeam ca am ajuns atat de jos incat statul sa nu mai doreasca trafic aerian de persoane in Capitala.