G4Media.ro

Totul pentru a atinge ținta de vânzări: Tesla a decis să ofere…

Sursa Foto: Tesla

Totul pentru a atinge ținta de vânzări: Tesla a decis să ofere clienţilor americani un discount de 7.500 de dolari, dacă aceştia achiziţionează două dintre cele mai ieftine modele  până la finele anului

Constructorul de automobile electrice Tesla Inc. a decis să ofere clienţilor americani un discount de 7.500 de dolari, dacă aceştia achiziţionează două dintre cele mai ieftine modele produse de Tesla până la finele anului, o iniţiativă care va relansa dezbaterile cu privire la problemele cu care se confruntă Tesla în a-şi atinge ţinta de livrări, transmite Bloomberg, citată de Agerpres.

Discount-ul de 7.500 de dolari oferit de Tesla celor care cumpără un sedan Model 3 sau un SUV Model Y este dublu faţă de ceea ce oferea aceeaşi companie la începutul acestei luni, şi cel mai probabil are legătură cu modificările în legislaţia fiscală americană ce urmează să intre în vigoare în 2023.

Conform modificărilor aduse de Inflation Reduction Act la stimulentele federale pentru achiziţionarea de automobile electrice, achiziţionarea unui automobil Tesla ar urma să aducă cumpărătorului credite fiscale în valoare de 3.750 de dolari, începând din luna ianuarie 2023. Însă lucrurile s-au schimbat săptămâna aceasta, când Departamentul american al Trezoreriei a anunţat că a decis să amâne publicarea normelor metodologice, ceea ce ar putea permite anumitor consumatori să beneficieze de credite fiscale în valoare de 7.500 de dolari la începutul anului următor.

Este ceva neobişnuit pentru Tesla să ofere reduceri atât de mari, în condiţiile în care de mai mulţi ani fondatorul şi directorul general Elon Musk a impus o politică strictă de discounturi zero. Însă un discount de 7.500 de dolari este cel mai recent semnal că prognozele lui Elon Musk, referitoare la un sfârşit de an „de poveste” nu se vor îndeplini. Tesla a redus preţurile şi producţia în China iar Musk a criticat în repetate rânduri Rezerva Federală americană pentru că a majorat dobânda de referinţă.

Tesla a anunţat deja că se aşteaptă să nu îşi atingă obiectivul privind majorarea cu 50% a livrărilor în acest an. Producţia Tesla a depăşit livrările cu peste 22.000 de unităţi în trimestrul al treilea iar constructorul i-a prevenit deja pe investitori că va exista un nou decalaj între producţie şi livrări la finele anului.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

19 comentarii

  1. În afară de :))))) nu cred că mai e ceva de zis!

    • Tesla nu opreste si nici nu reduce productia in China au infirmat zvonul.
      In Berlin au trecut la 3 schimburi inca e putin haos acolo si sunt in urma fata de Nevada. Au adus vreo 200 de chinezi sa rezolve problemele.
      Reducerea de 7500$ + charging gratis 10k mile este pentru masinile din stoc. Ceilalti producatori de masini, gen GM trimite masinile la dealer in stoc si ei le trec ca vandute desi nu incaseaza banii.
      Tesla creste cu 50% an de an si imi pun banii mai departe pe ei.
      Au inceput sa faca cast de test dintr-o singura bucata la CyberTruck. Au peste 1.5 mil de precomenzi.

    • Una peste alta chinezii vin tare din urma. Daca te uiti la ce au scos BYD sau altii, pentru Tesla nu va fi usor. Nici nu mai luam in considerare segmentul premium acolo unde bmw si restul dau de pereti cu Tesla. Elon va ramane totusi cel care a impulsionat industria.

    • Tesla sustine electrificarea, patentele sunt la liber. Nu ii deranjeaza competitia sunt deja in fata cu 3-4 ani fata de restul industriei. Peste 5 ani baga robotii in fabrica si inlocuiesc o parte din oamenii. Au profit 9k$ la masina pe cand restul sunt la maxim 1500$. BYD are adaos infim ca sa creasca. Nio scade desi sunt o optiune interesanta. Nu toti o duc excelent.
      In segmentul premium vanzarile sunt mici. VW a renuntat sa mai converteasca fabricile electrice dau inapoi de la electrificare. In Tesla S si X te joci Cyberpunk iar restul industriei se chinuie cu o amarata de navigatie ce sa mai vorbim de OTA… Multi producatori auto vand si cateva electrice ca sa nu mai plateasca taxele de poluare catre Tesla. Planurile lor ca depasesc Tesla la electrice in 2025… sunt visuri. In 2025 ii depaseste Tesla la volum de vanzari pe toti.

    • Nu intereseaza pe nimeni ce poti juca in masina! Numarul de geeks raportat la numarul de soferi e insignifiant. Condus autonom iarasi va conta cand toate masinile de pe drum vor fi autonome deci e degeaba acum. Tesla are tehnologie dar nu are calitate. Au trecut ani si nu au rezolvat problemele. N-o sa se compare niciodata cu producatorii premium asta e cruda realitate, in rest coreenii si chinezii vin cu oferte mult mai bune.

    • Voi realizati ca bonusurile de zeci de miliarde ale lui Musk vin daca Tesla isi atinge tintele de vanzari? Iar incaseaza Musk niste milioane de actiuni aproape gratis, mai valoroase de cateva ori decat valoarea tuturor masinilor vandute…si ce mai conteaza ca taie drastic profitul companiei?
      Btw, azi a scazut actiunea cu 10%. O fi din cauza ca nu le-a placut investitorilor cum se ating tintele de vanzari la Tesla?

  2. Asa o sa le ajunga de un generator electric pe care sa-l poarte in portbagaj.

    • Generator pe benzina, sau chiar motorina.

    • De cate ori ai ramas fara curent la telefon?
      Deja echipele de interventie au generatoare dupa ei cat sa iti dea curent cateva minute sa ajungi la un charger daca chiar esti asa de tolomac sa ramai fara curent.

    • Aliene, deci exista deja echipe de interventie care merg cu generatoare dupa ei…Informatie noua pentru mine,iti multumesc pentru ea si pentru ca nu m-ai lasat sa decedez ignorant!

    • Echipele de interventie pe care le suni sa vina dupa tine in caz ca ramai in pana cu masina, unele dintre ele sunt dotate mai nou si cu generatoare, asta stiu pentru SUA. In Europa nu stiu dar banuiesc ca poate apar si la noi. Urmaresc un chinez care face tot felul de teste pe masini cand raman fara curent si are dupa el 2 baterii care au destui kw sa il ajute sa testeze fiecare masina electrica ce rezerva are si sa stii la ce poti sa te astepti. Daca esti in stare sa nu ramai fara benzina nu cred ca este cazul sa iti faci probleme ca la curentul electric este diferit. Am prieteni care platesc lunar 1500ron benzina, au deja panouri de 5kw si urmeaza masinile electrice. Pentru unii e mai rentabil electrica, fiabilitatea este peste orice masina ICE. Daca esti atent cu bateria nu trebuie sa iti faci probleme 10 ani de acum incolo.
      Problemele la electrice sunt, de exemplu pe partea de incarcare la ZOE ca astepti dupa un releu 6-12 luni cu masina in service. La Tesla dai 500e o sui pe platforma pana in Austria si intr-o saptamana este gata, au toate piesele pe stoc. Fiecare isi face calculele si traieste dupa cat este in stare sa produca. Pe mine nu ma ajuta o electrica ca nu merg foarte mult, sunt full remote si decat sa dau banii pe ea mai bine ii investesc in ceva. Pentru Bucuresti imi este mai utila o motocicleta, parchez unde vreau si nu trebuie sa dau 5lei/h…

  3. Conduc zilnic o electrica din China aiways u6, autonomie 400km.
    Impresionanta. atât am de spus.

  4. O adiere de colaps si disperare se presimte de la Tesla.

    • Estimativ sa ne facem o parere, am ales 2021, datele pe 2022 nu sunt inca, avem doar partiale.

      Datorii: VW 192mld, Profit: 8mld
      Datorii: Daimler: 151mld Profit: 23mld
      Datorii: Toyota: 138mld Profit: 22mld.
      Datorii: Ford: 122mld Profit: 21mld.
      Datorii: BMW: 114mld Profit: 111mld
      Datorii: Tesla: 5mld, Profit: 53 mld

      In afara de Tesla toate companiile au nevoie de retehnologizare electric care costa enorm.
      Discutia este daca faci o fabrica de la 0 in 3 ani (Tesla o face 1 an) sau retehnologizezi o fabrica.

      Nu e nici un stres, hai sa ne facem probleme pentru Tesla… 🤣🤣🤣

  5. Daca mai cititi vre-o stire de la Tesla,Musk,Starlink abtineti-va de la comentari… lasati-l pe 0I0 sa-i umezeasca drumul si orificiile lui Musk,e de prisos sa mai mentionezi cv despre aceste teme,0I0 este chiar Musk sub acoperire. 😃 penibilul.

  6. Domnul alien cu o sau 0?
    Cathie Wood, copacul cu bani din Wall street, va spune ceva? Ark Inno..
    se pare ca e in bucluc daca nu mai rău.
    a cumparat la greu actiuni TSLA de n miliarde ptr actionarii fondului-fundului ei .
    acum acolo s-a căscat o gaura enorma. de la 427 dolari actiunea suntem pe la 220 si mai are lic sa cadă.
    nu stim cum va scoate camaşa. sau chiloții? Cathie

    • 124 USD.

    • O stiu pe Catty, cand nu stii in ce sa investesti alegi un ETF si pui banii sa faca management in locul tau cu comisionul de rigoare. A pierdut 63% din fond dar nu o plang eu pe Catty, scrie clar in hartii ca nu isi asuma nici o pierdere. 🤣
      Conturile mele de trade sunt pe monitorizare publice probabil o sa le public aici.