G4Media.ro

44% dintre vehiculele controlate în trafic în primele șase luni ale acestui…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

6 comentarii

  1. Suntem săraci, plătim pensii speciale.

    Suntem săraci, din ce in ce mai săraci, chiar nu pricepeți?!?
    Suntem săraci, plătim pensii speciale de nu ne mai rămân bani de nimic.
    Nu înțeleg de ce ăștia bogați, cu pensii speciale de ce nu-și fac RCA și mai ales nu înțeleg de ce îi lasă poliția să circule așa.

  2. Dar drumurile nu aveau deficiente???
    Dar mecanicii care ne repara masiniile ce deficiente au???
    De salarii sa mai intreb???

    Dar de RAR care vaneaza masiniile amaratilor care fac naveta??

    • Daca nuti permiti sa intretii o masina, ia bicicleta, sau trenul. Nu ne pune pe mine sau altii in pericol.

  3. ITP aceeași mașinile? Dacă da, cei de la RAR nu ar trebui sa răspundă și ei? Întrebare retorică

  4. Șpăgarii de la Registrul Auto Român ar trebui să verifice stațiile ITP.

    Pentru cele 44% dintre vehiculele controlate în trafic si care aveau deficiențe, câte stații ITP a închis RAR-ul? La câți inspectori tehnici le-a retras RAR autorizația? A verificat RAR-ul cine sunt cei care au validat ITP-ul celor 10000 de vehicule neconforme?

  5. Pai si cine e vinovat? Nu RAR di cei care dau ITP urile?