Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
În sezon estival, Economedia îi invită pe antreprenorii români să împărtășească idei și destinații de vacanță: unde pleacă, ce locuri inedite au descoperit și ar recomanda, ce fel de activități îi ajută să se deconecteze și cât de ușor le este, cu adevărat, să lase afacerea deoparte pentru câteva zile? Ne răspunde azi Georgiana Ciceo, arhitectă care s-a lansat în antreprenoriat la Cluj (de unde s-a extins) cu brandul de bijuterii Monom, realizate manual în atelierul propriu. Vă invităm la câteva trasee, cu imagini: de la satele săsești în care în anii recenți s-a reinventat turismul rural la panorame cu marea și degustări de vinuri și ulei de măsline în Puglia, Italia.
Georgiana spune că a ajuns să aleagă, în mod deosebit, două tipuri de destinații: satele săsești și Italia.
„Am observat că între multitudinea de opțiuni pe care le avem și de alegeri pe care le fac atunci când vine vorba de călătorii, respectiv vacanțe, am două tipuri de concedii care sunt recurente: vacanțele în zona săsească din România și cele în Italia, unde ajungem în fiecare an. Cel mai mult, acestea sunt opțiunile atunci când îmi doresc doar relaxare și știu că nu voi da greș cu ele”, a constatat Georgiana.
Citește integral pe economedia.ro