G4Media.ro

Un consilier al ministrului Transporturilor avertizează că ritmul lent la Autostrada A8…

sursa foto: Facebook

Un consilier al ministrului Transporturilor avertizează că ritmul lent la Autostrada A8 duce la riscul pierderii finanțării prin PNRR

Cătălin Urtoi, consilier al ministrului Transporturilor, Sorin Grindeanu susţine că a fost interpelat de reprezentanţii asociaţiilor civice ieşene privind unele întârzieri apărute la proiectul autostrăzii A8 Ungheni-Iaşi-Târgu Mureş. Acesta a precizat că e necesară o discuţie cu ministrul Grindeanu pe acest subiect, dat fiind că există riscul ca proiectul să piardă finanțarea prin PNRR.

Recent, ministrului Transporturilor Sorin Grindeanu a declarat că este „moderat optimist” în legătură cu realizarea capetelor de pe tronsonul Târgu Mureş -Târgu Neamţ de pe A8.

Urtoi spune că a fost imediat interpelat, într-o şedinţă de criză de către colegii de la Asociaţia „Împreună Pentru A8” şi Mişcarea pentru Dezvoltarea Moldovei. Cele două asociaţii l-au susţinut pe ieşeanul Cătălin Urtoi să ocupe funcţia de consilier al Ministrului Transporturilor.

Cătălin Urtoi susţine că luni va avea o discuţie cu ministrul Sorin Grindeanu, el precizând că va face în continuare toate demersurile pentru ca acest proiect să nu rateze PNRR, relatează news.ro.

„Doar că poziţia mea nu este una executivă sau decizională. În acest moment decizia este la CNAIR! Eu dacă aş fi fost directorul general CNAIR aş fi eliminat în primul rând timpii care se pierd în luarea unor decizii şi care stau în semnătura şefului sau aş fi grăbit decizia juridică pe contractul cu Acciona (firma care a efectuat studiul de fezabilitate pe tronson montan al autostrăzii A8 – n.r.). Şi uite aşa trece timpul, iar proiectul acesta riscă să piardă finanţarea PNRR. Ştiu că sunt urmărite postările mele şi sper ca mâine să nu mi se închidă uşile pe la CNAIR”, a afirmat Cătălin Urtoi.

Totodată, consilierul ministrului Transporturilor a afirmat că el nu şi-a sacrificat zilele departe de casă „pentru a asista la o tragere de timp într-un stil pur românesc”.

Pe de altă parte, Irinel Bucur, reprezentant al asociaţiei Împreună pentru A8 a scris pe Facebook că PNRR înseamnă bani mulţi, iar dacă unii funcţionarii pun în pericol aceste proiecte atunci să plece din funcţii şi să fie traşi la răspundere.

Totodată, reprezentantul societăţii civile ieşene susţine că dacă graficul privind realizarea documentaţiilor pentru A8 nu va fi respectat, atunci vor fi iniţiate acţiuni de protest, relatează news.ro.

Sursa foto: facebook/Cătălin Urtoi

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

21 comentarii

  1. Pai pe cine avertizeaza?Pe noi,contribuabilii? Noi nu suntem la butoane.

  2. Iasiul mai produce ceva?Terminati principalele artere dintre Constanta, Giurgiu, si vest…pe acolo se perinda marfa si productia…Vreti Constanta sa devina principalul port de intrare a marfurilor in UE?Accelerati infracstructura…lasati moldovenii ca se descurca ei cu drumurile…pentru ce produc si vireza la bugetul de stat( le da cu minus) e suficient cu ce au.

    • Se scrie arrivederci cultivatule, ai fost tu in Italia la carat saci de ciment dar nu suficient cat să înveți cum trebuie limba, la carat in cârcă nu e nevoie. IAȘUL produce multe, ți-aș spune ce, dar sigur nu îți permiți.

    • e irelevant ce produce pt discutia de fata. e data prin lege autostrada aia si e in PNRR, deci….. e prioritate. ca de ce, ca nu imi place mie etc. sunt fara relevanta momentan.

    • Dacă se mai gândește azi așa, nu dăm înainte, asta se numește divizare și încetinește ritmul lent ddezvoltare al țării. Pentru binele tuturor trebuie ca toate regiunile să fie implicate în programul de dezvoltare.

  3. Bai A Recederci… Moldova a dat tarii acesteia intelectualitatea… fa tu bors cu vestul si Constanta ta care produce si lasa Moldova si Iasi-ul in pace ca din cauza unora ca tine tara asta e la nivelul asta! Cel putin ca si intelectualitate…

    • Nu-i zi de borș că habar n-are, la el în zona turcizată n-a auzit. Auzi la el, giurgiu, constanta megaportul UE… :)))))))), Noroc de Ucraina că i-a mai scos din letargie, după război revine la starea de sat pescaresc

  4. Încet dar sigur USL îngroapă tot , incompetența și hoția care îi caracterizează, vor pune pe butuci PNNR…M.uie PSD!

  5. @ a rev. Mai ai frați? Mai fată mă ta? Păcat ca nu te a avortat.

  6. Cum e sa fii presedintele unui partid local si consilier al ministrului psd si sa zici ca lupti pentru autostrada ? Trebuie sa fii ipocrit.

  7. Asta nu se va face cu siguranță, a fist pusă în PNRR de Ghinea ca umplutură!

  8. Moldova pare un fel de gaură neagră unde nu există nimic. Nu stiu de ce mai este alipită la Romania. Probabil doar pentru votat PSD+ PNL=LOVE si pentru platit taxe catre centru.

  9. Ha!Ha!Ha!
    Marele revolutionar moldovean, Catalin Urtoi, a ajuns la mana PSD. Tare asta!

  10. E ok, pentru ca noi stiam ca PNRR este doar o iluzie.
    Stim ca voi ati vrut doar sa furati banii aia, si stiam ca astia din UE nu vor vrea, asa ca nu ne faceam mari sperante la banii aia oricum.

  11. urtoi asta nu stie decat sa se planga si sa critice

    cat a fost secretarul de stat de la USR adrian covasneanu, s-a luptat sa fie in PNRR obiectivele astea .. urtoi atunci critica

    acum urtoi de la USL , fiind la butoane , nu mai poate critica, dar se apuca sa se planga

    daca asta nu e „competenta” USL, la facut autostrazi in moldova …

    VOTATI USL SI TOTI INCOMPETENTII EI

  12. Vai de capul nostru. Dupa 33 ani de la revoluția kare a distrus România economic și social tot ultimi din Europa suntem. Suntem ce am făcut la revoluție. Un mare căcat. România nu are nevoie de democrație și capitalism. România fără comunism e o țară la pământ la toate nivelurile. Democrație și capitalism generează corupție, sărăcie sistem mafiot și f multă indiferență. Somn ușor România.

  13. Aș Vrea să Nu fiu HATER , doar Realist și asta pe Moment Înseamnă cu Tot ce spun Unii și Alții că Nu se va Face Cel Puțin in 2022 . Nu are Rost să Ne legăm ,de. Provincii , Zone , doar că Cei din Moldova , Respectiv Iași , care Circulă de la IS la NT ( de la Ungheni la IS e Altceva ) să ajungă la Ceahlău ori Borsec , Trec Fix pe locul ,unde ar Trebui să Treacă și Autostrada , Petru Vodă , P Largului ( unde. acum e un Viaduct ,de are și El niște Ani ) Grințieș între astea două Localități fiind o Zona de Pădure și Lacul . ORI. aceea de la ACCIONI , au Realizat un Studiu DA Nu și că Ocupă de punerea n Practica a Lui . Cineva Realizează Ce înseamnă să Lucrezi in Munți in 2022 ! NU de Altceva DA. Cine Nu Știe există un Drum DN 15 F , la care sa.,, Lucrat,, acum 2 Ani și. NU este Finalizat nici în Prezent ! Cine Citește Comm și Cunoaște poate Confirma , E vorba de Bicaz Poiana Largului , de Trece pe Barajul de la BICAZ .

  14. Lasa naibii la urma tronsonul montan,incepe de undeva,A8 e impartita in 3-4 tronsoane,proiectul autostrazii e facut din anul 1968,legati Moldova de Vest cine va opreste?Cum sa te dezvolti ca regiune daca nu ai pe unde sa-ti duci marfa ?.Unde sant comasate cele mai multe companii si se fac mai multe investitii ?