G4Media.ro

Trafic restricționat pe DN1B, la Valea Călugărească, din cauza unui accident rutier…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

1 comentariu

  1. Din păcate șantierul naval din Mangalia, ca și cele 4 care mai produc, fac și vor face doar corpuri de nava. Pentru a face o carcasa goala trebuie sa ai mulți sudori calificați, care sa accepte un salariu jumătate din cei din UE. Dacă tabla și mana de lucru nu ar fi ieftina și mutarea într-un șantier din Olanda (unde echiparea navei costa mai mult decât carcasa,) nu ar fi competitiva, atunci sar face în Corea, Tailanda, etc.
    CONCLUZIE: România este cu laba, tehnologia este pt alte tari….