G4Media.ro

Toate detaliile disponibile despre noul model 100% electric Dacia Spring. Punctul forte:…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

14 comentarii

  1. nu-l cumpar.

    • De ce sa cumperi o masina electrica care mergi cu ea 150km si nu iti modifici la gheorghe bordeianu de la bacau masina sa mearga cu apa omul a inventat si brevetat motorul cu apa

  2. Punctul forte : pretul
    Puntul slab : restul

  3. Nu vreau maşină, nu avem drumuri ca lumea.

    De fapt, nu avem nimic ca lumea, fiindcă nu mergeţi la vot.

  4. Punem carul inaintea boilor.
    Hai sa zicem ca o cumpara lumea dat ce te faci cu statiile de incarcare,unde le pui ca doar nu vor incarca toti la supermarket.
    Cei care o au parcata la bloc ce fac unde o incarca.
    La ce balamuc e cu aglomeratia de masini asta mai lipseste cozi la incarcare.

  5. Avand in vedere ca pretul unei masini electrice este dat in primul rand de baterii, este de inteles de ce este „ieftina”.

  6. In momentul de fata o masina electrica este doar o a 2-a masina intr-o familie pentru drumul munca-acasa sau alte nevoi in interiorul unui oras. Eu nu am nevoie de o a 2-a masina facand mai mult durmuri lungi de cateva ori pe luna, insa ii apreciez pe cei care cumpara masini electrice pentru astfel se va pune presiune pe industrie ca si infrastructura de incarcare si chiar tehnologia bateriilor sa evolueze.

  7. Pamflet
    Raportul pret calitate e unul prost.
    E prea scumpa si performantele sunt prea slabe.
    Producatorii de masini electrice ii au alaturi pe cei care produc isteria cu incalzirea globala, colaborand pentru punerea pe piata a unor automobile cu un pret mult mai ridicat decat cel corect (la fel ca la mastile de operatie in timpul isteriei cu coronavirusul).
    O masina electrica este mult, mult mai simpla din punct de vedere mecanic, decat una cu motor termic, singurul lucru care e mai scump e bateria.
    Dar la cat de slaba e bateria la aceasta masina, pretul mi se pare exagerat

    • Producatorii de masini electrice ii au alaturi pe cei care genereaza isteria cu poluarea aerului cu noxe.
      Instalarea senzorilor de poluare din Bucuresti a fost finantata de firme private desi, in mod direct, nu se poate face bani din asta (decat daca ajuta vanzarile la masini electrice).
      Aerul in București este in mod cert extrem de poluat, ceea ce da de banuit este ca astfel de investitii (in aparatura de masurare a calitatii aerului) nu sunt facute in regim privat decat daca exista un plan de amortizare a costului.

  8. Autonomia scăzută a bateriei se compensează prin lungirea cablului de alimentare.

  9. Punctul extern de slab al mașinii e că nu dispune de o rețea extinsă de alimentare și că alimentarea durează foarte mult. Daca alimentarea ar dura 10 secunde nu ar fi fost o problema anutonomia de 100 km(condiții reale nu mapa de presă).
    Deci concluzia: scump doamna scump, dincolo, la diesel, era mult mai ieftin.

  10. Păcat.
    Era o șansă pentru Dacia de a se impune pe piața.
    Asa se împușcă singură in picior.
    160 km reali sunt o glumă proastă.
    Nici daca ar costa 8000 de euro cat e un China nu ar cumpăra nimeni.
    În plus e o batjocură de marketing
    ,,Lansam Dacia electrică în 2021, deși am lansat-o deja din 2019 in China.
    Până în 2021 Tesla cu autonomie de 500km va scădea la 30 000 euro. Dacă scădem cei 10.000 de euro subvenție ai o mașină de 20.000 utilă, nu o Dacie de 5.000 inutilă.

  11. Eu am un diesel de 2,2 TD cu care merg zilnic în oraș între 20-50km. Stau la curte. Mă bate gândul să iau o Dacie electrica, chiar dacă are o autonomie de 150 km. Păstrez si dieselul pentru distante mari. Cred că va avea succes . Nu mi-e greu sa o pun la priza in fiecare seară (cred si sper că se incarcă la o priza obisnuită) . Nu mă simt bine când stau in coloană in Bucuresti cu motorul diesel poluant pornit. Cine merge cu un diesel in Bucuresti, nu are dreptul să se plângă de calitatea proastă a aerului. Eu cred că va avea succes. Din ce în ce mai multe persoane înțeleg că ne otrăvim singuri. Sper să o fabrice la noi.