G4Media.ro

SURSE Președintele Klaus Iohannis testează luni linia ferată spre Aeroportul Otopeni

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

17 comentarii

  1. Doar e campanie electorală. Trebuie să arătăm ce a făcut guvernul meu și ministrul transporturilor ăla cu mintea odihnită, care se odihnea pe bancheta din spate. I as transmite președintelui meu că totuși un tren pe oră e cam puțin și cred că în jumătate de oră ești în oraș cu microbuzul sau taxiul „de la rechini”. Nu aia imobiliari, ci aia taximetriștii. In rest multa sănătate a președintelui meu și multe alte realizări. Poate umblam și la privilegiile castei bugetar-adminsitrativ-politenesti. Dar stai…asta e in alt film.

    • Calea ferata nu e dubla, e simpla, deci dureaza.

      Lucru prost, facut romaneste de hoti votati de prosti.

    • E o mare realizare a liberalilor, nu ca podul Ciurel al lui Firea.
      Municipiul se deschide spre Occident ocolind cu trenul hectarele Romexpo, recent dăruite de PSD şi PNL.

    • Mananci ce nu trebuie Camelian, linia ferata era finalizata in proportie de peste 85% inca de anul trecut, deci nu este nicio mare realizare a guvernuluI PNL.

    • io propun ca horban si cu dulapul supersonic sa mearga cu drezina

      https://ro.m.wikipedia.org/wiki/Drezin%C4%83

    • Mi-am terminat de renovat baia. Oare, daca tot e in saptamana de inaugurari, vine domnul presedinte sa taie panglica?
      Bine, nu e gata total. Mai trebuie facute rosturile la gresie si faianta. Dar nici metroul nu era gata, deci nu vad care ar fi problema.

  2. in sfirsit un guvern si un presedinte ce impreuna dovedesc ca pot face .

    • Cu girofar si coloana oficiala?

    • Pot face ce? Un drum cu trenul? Patetic. Se trag in poza de parca au lucrat personal la proiectele astea.

    • Am inteles ca presul e foarte calificat in a testa trenuri. Fiind profesor de fizica, le are pe astea cu viteza, acceleratia si forta centrifuga.
      Exemplu: Daca un tren pleaca de la Otopeni la ora „a” si merge cu viteza „x” in cat timp ajunge la Gara de Nord.

  3. Exagerat entuziasmul astora. Mi-aduce aminte de Bombonel. E o rusine sa te entuziasmezi dupa atatia ani. Nu le-ar fi rusine!

  4. Șeful CFR Călători, Dan Costescu, declara recent că este posibil ca pe noua linie să circule un singur automotor la un interval de 50 de minute, precizând, însă, că CFR Călători poate asigura material rulant și pentru un interval de circulație mai mic, de 30 sau 40 de minute.

    Să declari că pe traseul Otopeni – Gara de Nord va circula un tren la 50 de minute, cu posibilitatea să scazi intervalul la 40 sau poate 30 de minute e aberant!
    Nu va lua nimeni un tren care vine o singură dată la 50 de minute! Mă duc să prind un avion, în care nu mă pot urca în ultimele 5 minute! Musiu Costescu, aici nu mai e vorba de trenuri! Cineva care întârzie un pic, e posibil să piardă avionul! Pune trenurile mai dese, pentru ca omul să știe că dacă a pierdut un tren, poate lua următorul în alte 20 de minute, de exemplu, nu se întoarce acasă ca să ia următorul avion de mâine! Primele trenuri vor merge goale, adevărat, dar oamenii vor vedea că au cadență regulată, deci sunt de încredere, de ci le vor folosi!

    PS. Apropo de vagoanele tale de la CFR…
    Tu te-ai suit vreodată într-un vagon de-al tău? Să stai jos timp de 3 ore, pe scaunele CFR? Să-mi spui dacă ai loc să-ți bagi picioarele comod între scaune??
    Măriți spațiul între scaune, stimabili directori CFR! Poate nu toți călătorii sunt mici, precum un fost prim-ministru, să încapă într-o cutie de chibrituri! Oferiți-le clienților CFR un minim de respect, un loc comod pe scaun!

    • Cum sa puna mai dese. Vrei sa omoare firmele de taxi si uber?
      Acum de la Otopeni la Gara de Nord nu faci mai mult de 1 ora cu trenul. Deci merg si scaune netapitate, un fel de tramvai pe calea ferata a cfr.

  5. Nu e ceva dubios cu pretul? 390 de milioane de lei, in conditiile in care 85% exista deja. Pasajul Ciurel a fost 240 de milioane este mult mai complex, hobanat si cu deschidere de cateva ori mai mare…

  6. Bine ca nu este un tren pe zi. Altfel sanatate. Bani aruncati pe fereastra

  7. O locomotiva, un vagon si un robot intra intr-un bar.

  8. Daca opreste la PO Carpati e perfect.CIA va putea sa transporte in conditii de maxima eficienta pasagerii intre Aeroport si Centrul de Tortura de la Str Mures Nr 4.