Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Oferta asocierii de firme ce urma să facă studiul de prefezabilitate pentru metroul Clujului a fost desființată de Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor. Astfel, studiul ar urma să fie realizat de asocierea plasată pe locul secund, Metroul SA – Padeco, transmite actualdecluj.ro.
Decizia a fost luat în urmă cu câteva zile, când Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor a admis contestația Metroul SA la decizia Primăriei Cluj-Napoca de a atribui contractul către asocierea SWS Engineering SPA – Systra – Metrans ENgineering SRL. Reclamanții au oferit un preț mai mic decât cei declarați câștigători, 29,38 milioane de lei.
Cinci oferte au fost depuse pentru aceste studii la Cluj, e vorba de asocierile SWS Engineering Spa (Italia) – Systra (Franța) – Metrans Engineering SRL (România), asocierea Explan SRL (România) – Dr. Sauer and Partners (UK) și respectiv asocierea Metroul SA (România) – Padeco Co., ltd ( Japonia), asocierea Eurocerad International SRL (România) – 3TI Progetti Italia – Ingegneria Integrata S.p.A. Italia, și respectiv asocierea depusă de Egis Rail SA Franța. Două oferte au fost declarate inacceptabile și respinse, e vorba de cea depusă de asocierea Explan – Dr. Sauer and Partners și respectiv de Egis Rail SA.
Primăria Cluj-Napoca a anunțat pe 29 octombrie câștigătorul licitației care va efectua studiile pentru realizarea metroului și trenului metropolitan.
Astfel, asocierea SWS ENGINEERING SPA-SYSTRA-METRANS ENGINEERING SRL a câștigat inițial contractul având ca obiect “Servicii de elaborare Studii de Pre-Fezabilitate, Fezabilitate, impact asupra mediului şi evaluarea strategică adecvată pentru obiectivul de investiţii „Tren Metropolitan Gilău – Floreşti – Cluj-Napoca – Baciu – Apahida – Jucu – Bonţida”- etapa I a sistemului de transport metropolitan rapid Cluj: Magistrala I de Metrou şi Tren Metropolitan, inclusiv legătura dintre acestea și studiile conexe viitoarelor obiective de investiții”.
Articolul continuă mai jos
Asocierea formată din firme din România, Italia și Franța a avut o ofertă de 30,186 milioane de lei și a obținut un punctaj de 98,94 puncte.
Foto: rețeaua preconizat a metroului din Cluj/ transilvaniareporter.ro
Ca de obicei
Japonezi, nu ma deranjeaza, macar sa faca treaba buna.
Daca erau chinezi ma duceam sa-l injur pe Boc.
Care japonezi bre, sunt romani.Metroul SA.Aia care au facut studiile si pentru metroul din Bucuresti.
Asa de prost se circula la Cluj ca e nevoie de metrou? A, pardon, Boc e vizionar.
Habar n-aveam ca e nevoie si de studiu de prefezabilitate…
Eu nu înțeleg de ce trebuie studiu de fezabilitate ? Sau prefezabilitate ? Ce face acest studiu ? Întreabă oamenii dacă vor ( în cazul de față ) metrou ? Sau în ( cazul spitalelor ) dacă vor oamenii să meargă la spital ? Oare în cazul pensiilor nesimțite, nu s-ar putea face studii de (pre)fezabilitate ?