Home » Articole » Studiul de prefezabilitate al metroului din Cluj va fi realizat de altă firmă decât cea anunțată inițial

Studiul de prefezabilitate al metroului din Cluj va fi realizat de altă firmă decât cea anunțată inițial

27 dec. 2019
Studiul de prefezabilitate al metroului  din Cluj va fi realizat de altă firmă decât cea anunțată inițial
Sursa: transilvaniareporter.ro
Ascultă articolul

Oferta asocierii de firme ce urma să facă studiul de prefezabilitate pentru metroul Clujului a fost desființată de Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor. Astfel, studiul ar urma să fie realizat de asocierea plasată pe locul secund, Metroul SA – Padeco, transmite actualdecluj.ro.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Decizia a fost luat în urmă cu câteva zile, când Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor a admis contestația Metroul SA la decizia Primăriei Cluj-Napoca de a atribui contractul către asocierea SWS Engineering SPA – Systra – Metrans ENgineering SRL. Reclamanții au oferit un preț mai mic decât cei declarați câștigători, 29,38 milioane de lei.

Cinci oferte au fost depuse pentru aceste studii la Cluj, e vorba de asocierile SWS Engineering Spa (Italia) – Systra (Franța) – Metrans Engineering SRL (România), asocierea Explan SRL (România) – Dr. Sauer and Partners (UK) și respectiv asocierea Metroul SA (România) – Padeco Co., ltd ( Japonia), asocierea Eurocerad International SRL (România) – 3TI Progetti Italia – Ingegneria Integrata S.p.A. Italia, și respectiv asocierea depusă de Egis Rail SA Franța. Două oferte au fost declarate inacceptabile și respinse, e vorba de cea depusă de asocierea Explan – Dr. Sauer and Partners și respectiv de Egis Rail SA.

Primăria Cluj-Napoca a anunțat pe 29 octombrie câștigătorul licitației care va efectua studiile pentru realizarea metroului și trenului metropolitan.

Astfel, asocierea SWS ENGINEERING SPA-SYSTRA-METRANS ENGINEERING SRL a câștigat inițial contractul având ca obiect “Servicii de elaborare Studii de Pre-Fezabilitate, Fezabilitate, impact asupra mediului şi evaluarea strategică adecvată pentru obiectivul de investiţii „Tren Metropolitan Gilău – Floreşti – Cluj-Napoca – Baciu – Apahida – Jucu – Bonţida”- etapa I a sistemului de transport metropolitan rapid Cluj: Magistrala I de Metrou şi Tren Metropolitan, inclusiv legătura dintre acestea și studiile conexe viitoarelor obiective de investiții”.

Asocierea formată din firme din România, Italia și Franța a avut o ofertă de 30,186 milioane de lei și a obținut un punctaj de 98,94 puncte.

Foto: rețeaua preconizat a metroului  din Cluj/ transilvaniareporter.ro

Comentarii

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Top Articole