G4Media.ro

STUDIU Top cinci priorități pentru generațiile Millennials și Z: Călătoriile prin lume,…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

1 comentariu

  1. Deci, pe scurt, generații din ce în ce mai socialiste, care așteaptă să fie angajați la una sau alta dintre corporațiile imense și nu întreprinzători pe cont propriu (ref. așteptările ca organizația să se implice local, să includă toate genurile, etc., chestii posibile numai în corporații cu mii de oameni, imposibile pentru buticul din colț).
    Sper, din tot sufletul, ca studiul să fie puțin „stricat” spre direcția asta cu puține multinaționale în loc de multe firme mai mici prin faptul că a fost făcut de Deloitte, poate au formulat întrebările mai spre direcția asta. Sper.
    Totuși îmbucurător că ăștia mici vor să fie proprietari pe casele lor, adică treaba aia cu „hai să șeruim de la casă la mașină și trotinetă” nu e prea dorită.