Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Prezența în creștere a culturii pop globală a Coreei de Sud, de la trupa BTS la serialul de televiziune Squid Game, generează un nou impuls de marketing în Japonia, deoarece companiile de bunuri de larg consum folosesc puterea țării pentru a stimula vânzările de orice tip de produs, de la băuturi alcoolice la haine, scrie Financial Times.
Hite Jinro, principalul producător de băuturi din Coreea de Sud, a declarat săptămâna aceasta că va lansa noi produse în Japonia pentru a atrage clienții mai tineri, după ce exporturile sale de apă Soju au crescut cu 27,2% anul trecut, până la 23 milioane de dolari. Compania a spus că o nouă generație de japonezi cumpără Soju datorită popularității tot mai mari a filmelor coreene și a serialelor care prezintă mâncarea tradițioanlă.
De asemenea, popularitatea muzicii pop sud-coreene şi succesul unor filme precum „Parasite” sau al serialului de televiziune „Squid Game” au stimulat vânzările de produse „Made in Koreea” pe pieţele externe, astfel că branduri care odată erau obscure ajung acum până în SUA, transmite publicația Bloomberg.
Citește integral pe economedia.ro