Home » Economie » „Squid Game” și trupele K-pop generează un nou impuls de marketing în Japonia

„Squid Game” și trupele K-pop generează un nou impuls de marketing în Japonia

„Squid Game” și trupele K-pop generează un nou impuls de marketing în Japonia
Sursă foto: Unsplash
Ascultă articolul

Prezența în creștere a culturii pop globală a Coreei de Sud, de la trupa BTS la serialul de televiziune Squid Game, generează un nou impuls de marketing în Japonia, deoarece companiile de bunuri de larg consum folosesc puterea țării pentru a stimula vânzările de orice tip de produs, de la băuturi alcoolice la haine, scrie Financial Times.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Hite Jinro, principalul producător de băuturi din Coreea de Sud, a declarat săptămâna aceasta că va lansa noi produse în Japonia pentru a atrage clienții mai tineri, după ce exporturile sale de apă Soju au crescut cu 27,2% anul trecut, până la 23 milioane de dolari. Compania a spus că o nouă generație de japonezi cumpără Soju datorită popularității tot mai mari a filmelor coreene și a serialelor care prezintă mâncarea tradițioanlă.

De asemenea, popularitatea muzicii pop sud-coreene şi succesul unor filme precum „Parasite” sau al serialului de televiziune „Squid Game” au stimulat vânzările de produse „Made in Koreea” pe pieţele externe, astfel că branduri care odată erau obscure ajung acum până în SUA, transmite publicația Bloomberg.

Citește integral pe economedia.ro

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole