G4Media.ro

Sindicatul TAROM: Angajaţii companiei sunt slab plătiţi /  ”Există toate şansele să…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

5 comentarii

  1. Pentru patriotii romani care cred ca tara aceasta o duce cum o duce datorita strainilor rai care au cumparat ieftin tarisoara noastra draga si o vand scump. Ce se intampla la Tarom este exact ce s-a fi intamplat in toata tara daca nu am fost bagati cu forta in NATO si EU. Ce se intampla la Tarom este chintesenta managementul romanesc stralucit, faimos in tot globul, dupa care se scriu manuale si cursuri la facultati de prestigiu despre cum sa distrugi o companie care inainte de 1989 era poate cea mai dezvoltata companie aeriana in fostele tari socialiste.

  2. Credeam că fac grevă … pentru că tot au fost angajați prin pile acolo … dar ei se gândesc doar la bani…

    Ce profitabilitate, etc … bani de la cei ce plătesc taxe… daca s-ar privatiza Tarom ați gândi altfel.

  3. 163 piloti la 25 de aeronave din care 7 vor fi vandute…. Nu stiu. Cand zboara sa zicem toate cele 25, cu 50 de piloti, ceilalti 112 raman la sol?
    Daca sunteti pe minus, ori faliment, ori reduceti din costuri, pe ici pe colo prin partile esentiala pe unde se scurg banii.
    Cat despre pretul biletelor Tarom sau serviciile oferite, sunt comparabile cu celelalte companii low-cost.

  4. Pai altfel cum?

  5. „La ora actuală mai avem 18 avioane după ce vor fi vândute cele şapte, adică 25.”
    1. „Un mecanic este plătit la ora actuală cu 5.500 lei.” 370-380 mecanici.
    2. „insotitor de zbor 3.000 de lei” – 220 pers
    1+2 =600 din 1211
    „castig mediu 10.592,85 lei/salariat”
    Cine face diferenta? poate devin profitabili daca descopera