G4Media.ro

Secretar de stat în Ministerul Transporturilor, ”extrem de optimist” că la sfârșitul…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

7 comentarii

  1. Domnu’ Drula!
    Pe bune?
    Puneți sectetaru’ de stat să-și asume basmele?
    Perfect de acord că dv personal nu puteți!
    Dar serios: nu ne-a ajuns de basme?
    Aiud Alba… Pe bune?

    • Verifică performanța operațională a proiectelor aflate în derulare și raportează progresul inclusiv către societatea civilă.

      Nu înțeleg ce probleme vedeți aici, mai ales că vorbește pragmatic, în cifre (% progres, km construiți, mobilizare), nu în poezie și în termeni utopici literari?

  2. Cum vreti dar porniți mai multe santiere de autostrăzi.
    Cum ramane cu Deva -Lugoj?
    E cam la fel ca acum 4 ani!
    Când putem ajunge de la Sibiu la Arad -Nadlac numai pe autostrada?
    Aici sunt sanse sa mergi pe 300 km spre Vest.
    Un tronson neterminat face nefunctional drumul!
    Iar daca vrei sa ajungi pe autostrada de la Sibiu la Oradea e imposibil!
    Si Deva- Lugoj e important!

    • S-a mai discutat, a dat Drula mai multe interviuri in presa cu subiectul asta.

      A fost o reziliere abuziva, constructorul a castigat 50 milioane daune in instanta, dreptul de a continua lucrarile(pe care nu il vor pentru ca si-au scos deja profitul si si-au luat de mult toate utilajele) si detine documentatia necesara pentru continuare.

      Se negociaza cu reprezentantii Salini sa platim daunele, ei sa ne dea documentatia si sa se retraga din contract ca sa se poate face o noua licitatie pe bani europeni.
      Drula zicea ca asteapta o solutie pana la sfarsitul lunii februarie.

  3. Înainte de alegeri se tăiiau panglici la fiecare metru, acum ne spune că sunt „porțiuni dificile”.
    Ticăloșia pleacă de la clauzele contractuale și de aceea constructorul ne ia banii și fără să realizeze lucrările.

  4. Sa se facă! 🙂 As porni discutia cu autostrăzile din Moldova/Bucovina, dar nu are rost :))

  5. Contractele sunt făcute astfel încît constructorul cîștigă și fâră să lucreze.
    Cineva ia însă banii ca să faca aceasta.