G4Media.ro

Scandalul corvetelor militare: Presa franceză acuză guvernul PSD și pe Liviu Dragnea…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

15 comentarii

  1. Lasa ca nici Francezii nu sunt cheie de biserica. Au trecut peste protestele Romaniei, Poloniei, Tarilor Baltice, SUA, si ceilalti membri NATO pentru a incheia afaceri cu Putin, cu navele Mistral (nave de asalt amfibii) in 2011 (1,2 Miliarde Euro). Abia in 2014 a anulat contractul, cand n-a mai putut scoate camasa pe nicaieri. Dupa ce Rusii au pus deja mana pe o buna parte de tehnologie occidentala NATO. Chiar cred Francezii ca asa ceva se uita in aceasta parte de Europa? Daca da, atunci sunt total pe langa realitate. Policienii pot declara si semna tot felul de declaratii de parteneriat. Dar cand se ajunge la armata, nu mai merge cu abureala.

    Si acuma tot negocieri directe vor, pentru ca asa considera ei ca sunt cei mai buni, si nu le place competitia. Iaca scartz. Unde se cred ei, in Rusia sau fostele lor colonii? Iar daca Romanii au facut greseala (poate) sa puna pretul drept criteriu de departajare (in buna traditie a prostiei din spatele achizitiilor publice Romanesti, aranjate de neocomunisti dupa principiul „prost da’ ieftin” ca sa poata ei sa controleze licitatiile), acum Francezii se agata de asta.

    Parteneriatul strategic cu Franta este pentru motive … estetice, de fapt. Si pentru noi si pentru ei. Un fel de mic artificiu care da bine la public. Cand este vorba de lucruri serioase, baza punem pe Americani, Olandezi si altii ca ei. Si Americanii si Olandezii au fost si sunt fara echivoc fata de Rusia. Cu Francezii nu stii niciodata ce fac pe sub masa.

    • Ce vrei sa zici tu, pesedemuistule, e ca daca francezii sunt niste nenorociti, ne putem permite si noi sa fim!
      Pe principiul ca daca dragnea-i hot si Johanis trebuie sa fie!
      Mult jeg in mintea ta!
      Diferenta de oferta o platim noi mai cacat cu ochi, si probabil o buna parte va ajunge in buzunarele politicienilor!
      Esti atat de prost sau, in cazul bun, atat de lacom de bani, ca imi provoci o stare de voma!

  2. Nu cred ca are PSD si Dragnea a face cu treaba asta. Mai degraba cred ca Francezii se agata de chestia asta pentru ca stiu ca opinia publica Romaneasca este impotriva PSD-Dragnea. Poate chiar este o amenintare voalata la adresa PSD-Dragnea, un „indiciu” de tip „imperial” cum ca PSD-Dragnea „ar trebui” sa se bage in subiect si sa fie de partea producatorului Francez.

    • Draknea și ceilalți corupți au cerut un moment zero…la furat!
      In continuare, pt toate contractele cu statul cer „taxa de protecție” de 20-25%…asta ne arată și de ce nu doresc proiecte pe fonduri UE, ci le preferă pe cele PPP…

    • Nuuu…! Ce treaba sa aiba pesedragnea cu asta?!
      Poate un mic comisionas de 10% ca in rest nu vad legatura!
      Pai cum?!
      Teleormanenii sunt oameni saraci!
      Daca dragnea ar fi fost corupt ar fi avut si el bani sa o duca pe aia mica la ceasuri in Elvetia sau in Brazilia!
      Uite saraca cum se chinuie sunand in stanga si in dreapta cand vrea ceva!
      Nu ii spune lui dragnea de teama sa nu zica lumea asta a dracu, ca e corupt!
      Asa ca suna ea, saracuta!

  3. Disperare mare la frantuji, foame de bani nasoala, chiar or fi in copaie?

  4. Franta si Olanda n-a mai gasit cui sa vanda corvete dacat infractorului Liviu Dragnea.

  5. Damen a pierdut pt că a trebuit să adauge la preț și șpagă pt Dragnea &PSD…
    Umbla vorba în târg că și Fifor ar fi fost aruncat peste bord de Draknea tot din cauza acestui contract, că nu ar fi vrut sa se bage la „subminarea” / anularea la până nu iese cine trebuie…

  6. Spaga face diferenta!

  7. Apelati la principesul radu duda si va aduce el niste corvete bune de tot cu autonomie de combustibil cat sa intoarca in rada portului si inapoi la mal.Sunt bune pt parada si nu conteaza ca sunt vechi.Nu il intrebati de shpaga pt ca e regala.

  8. Cum de mai are tupeu Airbus sa mai deschida gura, cand nici n-au avut interesul sa se prezinte la licitatia organizata de MAI pentru elicoptere noi? Sau ei vor neaparat doar MApN?

    Solutia, din punctul meu de vedere, e extrem de simpla.
    Daca Airbus vrea, totusi, sa asambleze ceva in Romania, poate face oferte si catre alti actori, nu doar MApN. MAI era un foarte bun client pentru elicoptere de transport, dar francezii erau cu nasul mult prea sus.
    Daca Airbus nu e serios si nu vrea sa lucreze cu Romania, isi poate lua linia de asamblare si contractul exclusiv semnat cu Ghimbav si si le pot duce oriunde vor ei. Chiar si la unguri, cu toate ca ei vor H225, nu H215…

    Pe parte militara, elicopterele Bell nu au concurent. Airbus poate gusta ceva doar din felia civila. Dat, din nou, daca au fite si MAI le miroase urat… drum bun, sa va cumpere cine vrea elicopterele!

    • „Airbus nu e serios…”?
      Tu ai idee cati bani invarte firma asta?!
      Tu ai ideecati bani au investit pt a face concurenta SUA in productia de avioane civile?!
      Daca astia nu sunt seriosi, atunci mergem la rusi!

  9. Naval Group e companie de stat, nu poate da spagi si daca nu se potolesc, ii baga psihopatul in statul Lui paralel de nu se vad !! Ce or sa ne auda urechile peste maxim doi ani ………….

  10. Cu Damen corvetele s-ar fabrica in Romania, ori la Mangalia, ori la Galati, cu muncitori romani; e o societate la care statul roman e coproprietar ! Avantajul pentru Romania e evident, bineinteles la conditii tehnice si pret comparabile !