G4Media.ro

Record de vânzări în ziua deschiderii pentru Vkusno & tochka, succesorul McDonald’s…

Record de vânzări în ziua deschiderii pentru Vkusno & tochka, succesorul McDonald’s din Rusia / Aproape 120.000 de burgeri au fost vânduți

Vkusno & tochka (”Delicios şi punct”), succesorul lanţului american de restaurante fast-food McDonald’s în Rusia, a vândut aproape 120.000 de hamburgeri în ziua deschiderii, doborând, astfel, un record de vânzări, a declarat Oleg Paroev, directorul companiei, relatează Le Figaro, citată de News.ro.

”În prima zi, am vândut aproape 120.000 de hamburgeri. Nu am văzut niciodată o astfel de cifră de afaceri într-o singură de când McDonald’s operează în Rusia”, a declarat Oleg Paroev pentru Reuters.

Pe 12 şi 13 iunie, 50 de restaurante ale noului brand s-au redeschis la Moscova şi împrejurimi, după ce trei luni de zile restaurantele au fost închise. S-au format cozi lungi în faţa ”vitrinei” fast-food-ului noului brand, situat în Piaţa Puşkin, din Moscova, unde s-a deschis primul restaurant McDonald’s din Rusia, în ianuarie 1990.

Directorul executiv al companiei, Oleg Paroev, a declarat pentru Reuters că nu se aşteaptă ca o astfel de cerere să dureze. Cu toate acestea, speră să depăşească obiectivul de creştere stabilit de noul proprietar, Alexander Govor, chiar înainte de termen.

Govor intenţionează să deschidă 1.000 de restaurante în patru-cinci ani, comparativ cu cele 850 de restaurante care erau deschise în trecut sub brandul McDonald’s. Alexander Govor, care conducea deja 25 de restaurante, a cumpărat în jur de 700, potrivit lui Oleg Paroev.

Creşterea noului grup s-ar putea confrunta cu anumite obstacole. De exemplu, lipsa din meniu a produselor emblematice ale McDonald’s.

”Am fost nevoiţi să retragem anumite produse pentru că aveau o conexiune prea strânsă cu McDonald’s, precum McFlurry şi Big Mac”, a explicat recent Oleg Paroïev.

”Este o pierdere mare”, a recunoscut el pentru Reuters, adăugând că reţetele de înlocuire sunt în lucru.

De asemenea, băutura acidulată Coca-Cola va dispărea în curând în Rusia. Stocurile se epuizează, iar compania caută un nou furnizor de băuturi. Înfiinţarea noului brand va dura, dar Oleg Paroev este optimist.

”Oaspeţii noştri se vor obişnui cu noul nume”, promite el.

Sursa foto: М. Мишина / Пресс-служба Мэра и Правительства Москвы via Wikimedia Commons

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

11 comentarii

  1. Este doar elementul de nou si surpriza. Lumea se va liniști după prima porție de junk food.

  2. Există viață și după McToxic 😀

    • Pai burgeri gasesti peste tot in Romania. Sunt mii de alte fast-fooduri care vand burgeri. De ce nu se ingramadeste lumea la ele ? Pentru ca la McDonalds e vorba de standard. Peste tot e fix acelasi standard de calitate. Rusii nu au capacitatea manageriala si logistica sa faca acest lucru. Au dovedit-o intr-o multime de alte domenii. Sa construiesti o companie tine de multi parametri pe care ei nu-i au ca natie in general.

  3. Unde am mai auzit noi de recordurile astea la hectar? Si cum economia socialista o bate pe aia decadenta

  4. ca orice lucru care are in spate „PARTIDUL” / „decizia politica” in economia reala, va fi o chestiune de timp pana cand PUTIN o sa-si numeasca vreun „STANESCU/DANCILA/ANDRUSCA – ENTELECTUALU” la conducere, cu rezultatele pe care le-am vazut dupa revolutie = incompetenta, servicii de proasta calitate, sincuri care genereaza alte sinecuri …

    am 100% convingerea ca de la angajarea pe pile, la furtul de produse , si implicit produse mai proaste calitative nu e decat un pas din momentul in care statul si-a bagat coada

  5. In alimentara nu au nimic. Mananca si ei ce gasesc. Aia care au bani.