G4Media.ro

Premieră pe piața olandeză: Vânzările de mașini electrice le-au depășit pe cele…

Premieră pe piața olandeză: Vânzările de mașini electrice le-au depășit pe cele ale mașinilor convenționale

În premieră pentru piața olandeză, vânzările de mașini ecologice au depășit vânzările de mașini convenționale în luna decembrie 2019. Acestea au reprezentat 54% din vânzări, performanță obținută până acum doar în Norvegia, relatează insideeevs.com.

Vânzările de autovehicule electrice au înregistrat valori record anul trecut pe piața olandeză, doar în luna decembrie fiind înmatriculate 22.983 de autovehicule, de trei ori mai multe comparabil cu decembrie 2018.

O posibilă explicație pentru această explozie a vânzărilor în ultima lună a anului 2019 este reprezentată de zvonurile privind posibilitatea reducerii stimulentelor pentru achiziția de autovehicule electrice în anul 2020, acest trend fiind vizibil și în anii precedenți.

Foto: insideevs.com

Per total, anul 2019 a fost unul excelent pentru autovehiculele „verzi” pe piața olandeză, vânzările depășind pragul de 66.000 de unități și o cotă de piață de 15%.

În topul vânzarilor, în funcție de producator, la fel ca și în cazul pieței belgiene, Tesla conduce detașat, urmată de companiile Hyundai și Audi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sursa: insideevs.com

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

18 comentarii

  1. Domnule, ar trebui sa muncesti mai mult si mai serios. Preluarea unor aberatii, de un site satelit al lui Musk, nu e munca. E posibil, sa fie pe bani. Asa ca pe mine m-ati pierdut. Ceea ce scri d-ya e doar o minciuna! Locuiesc in Maastricht si stiu ce vorbesc. Nu avem, in tot orasul, mai mult de 50 de puncte de incarcare. Ca exemplu, cel mai apropiat mie se afla la cca. 3 km. Dar, asta sti foarte bine d-ta. Pentru ca in finalul aberatiei spui ca pe tot anul, ar cam fi 15%. Stai prost la mate. Daca in 12 luni s-au vandut numai 15% masini electrice, iar in decembrie au fost 50%+1, cam vate masini s-au vandut in celelalte luni?! Ca element ajutator: Olanda e o piata mica, adica un nr. mic de masini vandute inseamna un nr. de masini electrice mic pentru un procent bun.

    • https://autorai.nl/officiele-cijfers-tesla-model-3-bestverkochte-auto-van-2019/

      Google translate
      The official sales figures for 2019 have arrived. In the past year, 446,114 new passenger cars were registered in our country, or 0.6% more than in 2018. The Tesla Model 3 is the biggest hit in 2019. With 29,922 copies sold, this is by far the best-selling car in the Netherlands.

      The figures come from BOVAG, RAI Association and RDC who had predicted a sale of 440,000 cars. Also the huge amount of electric cars that were delivered quickly in the last weeks of 2019 did not come as a surprise.

      From 1 January 2020, business drivers who choose an electric car pay twice as much additional tax to use the car for private purposes. Now you pay 8% addition on the first 45,000 euros of the list price, but if you registered the car before January 1, you will only pay 4% addition on the first 50,000 euros over a maximum period of five years. It is only logical that the number of registrations of electric cars rose to record highs in the last weeks of 2019.

  2. Ideea articolului este sa cumperi masina electrica. Si e una buna.

    • Cumpara tălică ca alti prefera DIESEL!
      Eu consider ca o idee buna este sa cumperi DIESEL!
      Lasa ne cu pocnitorile electrice!

    • Sa vezi durere cu pocnitoarea pe diesel cand nu mai poti intra in oras si o sa fie buna doar de convertit in tractor. Deja in orase mari din Germania se practica interzicerea masinilor cu motoare diesel mai vechi.

    • Landser, orice ar iesi pe teva de esapament se va depune pe plamanii, rinichii, ficatii, creierele, pancreasii, … etc oamenilor si in special copiilor. Mai analizeaza cat te costa filtrele, uleiul, distributia, bujiile , injectoarele … si ce mai schimbi tu la motor, precum si faptul ca la 100 000 km deja motorul tau dizal e prajit.

    • @Ana, in loc sa incurajezi locuitorii de la oras sa cumpere masini electrice poti incuraja folosirea transportului in comun. Este solutie care exista deja si este eco, tramvaiele acelea Tatra, vechi de 50 de ani care inca circula prin Bucuresti sunt electrice. Optiunea numarul 2 este folosirea bicicletei. In Danemarca desi este petrol din belsug, cei mai multi merg la serviciu cu bicicleta si transportul in comun, pe strazi sunt foarte putine turisme personale. La noi drumurile sunt blocate de indvizi care merg singuri in masina, practic cara zilnic dupa ei intre 1.3 si 2.5 tone de metal pentru ca vor sa aiba mai mult spatiu privat cand sunt pe strada, desi traiesc in oras.

  3. Si scapa de masinile vechi vanzandu-le romanilor de exemplu!
    S-au umplut orasele de BMW-uri.
    Mai nou si de Porsche-uri. Oamenii Partidului, carora le intra pe card salarii astronomice, sa aiba de benzina.

    Fratii micula ce si-or fi luat din cei o jumatate de miliard de euro pe care „statul” roman i-a luat de la cetateni si i-a dat lor. Un avion, o naveta spatiala, ceva ?

    • Erai mai fericit daca le dadea 10 miliarde peste 5 ani?

    • @Ana
      Nu raspunde nimeni din statul roman ? Pentru ce platim zeci de miliarde de euro anual „statului” ? Sa piarda procesul cu micula ? Justitia are privilegii greu imaginabile pentru cetateni. Si ?
      Cine e responsabil ca sa ajuns aici ? Nu plateste nimeni ?
      Cetatenii nu au protestat ca statul le-a luat aproape o jumatate de miliard de euro si i-a dat fratilor micula! Sunt asadar multumiti. Schema a fost verificata. Se mai pot da astfel de tunuri!

  4. Ca de obicei, ai noștri sunt mai deștepți și decât olandezii, și decât norvegienii si decât suedezii… Lăsați diesel-ul sa vina la noi! Așa grăit-a Zar-zacusca

  5. Iar vor sari proprietarii de împrăștiat cancer pulmonar pe roti să ne explice că mașinile electrice ,,polueaza”, materia prima pt baterii e epuizabila și alte gogoși bazate pe ignoranta, nepăsare, denial, mentalitate de peșteră, invidie și frustrări personale. Da băieți, Noxele ucid , fact!
    Mașinile electrice sunt viitorul iar paraietorile cu fum trecutul, suck it up little dummies.

  6. la 100.000 km motorul dizal e prajit. Cata prostie …

  7. nu e caraghios? I-auzi ce zice: explozia achizitionarii de masini electrice se datoreaza posibilitatii reducerii stimulentelor pentru achiziția de autovehicule electrice. Ce credeti ca se va intampla cu vanzarile cand se vor reduce stimulentele?
    Subventiile si stimulentele ne dovedesc ca aceasta alternativa nu este deocamdata fiabila. Ca daca era nu era nevoie de ele.

    • exact, masina electrica nu ar trebui subventionata deoarece tehnologia bateriei lasa de dorit. Acest green deal este o schema de marketing care sa aduca bani Germaniei prin vanzarea de masini electrice, inclusiv de la bugetele statelor membre UE care sunt obligate sa forteze tranzitia la masini electrice dar si sa ofere subventii. Singurul fabricant de masini care a abordat serios problemele legate de mediu, Toyota inca nu a lansat masini electrice, desi tehnologia folosita in modelele plugin-Hybrid este superioara. Toyota mizeaza pe bateria cu Litiu solid-state, probabil singura care se potriveste in aplicatii automotive.

  8. Peste 20-30 de ani vom fugi de masinile electrice pentru ca nu vom sti ce sa facem cu bateriile.
    La fel vom face si cu panourile solare, nu exista tehnologie de reciclare a acestora iar de toxicitatea materialelor din care sunt facute sa nici nu vorbim.