G4Media.ro

Operatorii telecom din Spania au convenit să nu îşi deranjeze clienţii în…

Operatorii telecom din Spania au convenit să nu îşi deranjeze clienţii în timpul siestei

Siesta a fost întotdeauna un subiect serios în Spania iar operatorii de telecomunicaţii tocmai au recunoscut acest lucru, printr-un acord potrivit căruia nu vor încerca să îşi fure unii altora clienţii timp de o oră după faimoasa masă târzie din Spania, transmite Reuters, preluată de Agerpres.

Noul cod de etică semnat de operatorii de telecomunicaţii, inclusiv de giganţii Telefonica, Vodafone şi Orange, este o actualizare a versiunii din 2010 şi prevede că toţi operatorii se angajează să lase clienţilor timp să se odihnească, prin faptul că nu vor efectua apeluri comerciale în intervalul cuprins între 3 p.m. şi 4 p.m.

În mod tradiţional, spaniolii iau masa de prânz între 2 p.m. şi 3 p.m.

În plus, acordul prevede amânarea, de la ora 9 a.m. până la ora 10 a.m, a momentului în care operatorii vor putea începe să sune posibilii clienţi pentru a le prezenta noile lor oferte.

Măsura ar urma să intre în vigoare începând din luna ianuarie 2022, cel mai târziu, conform unui comunicat comun semnat de primii cinci mari operatori de telecomunicaţii din Spania. Acordul va fi deschis şi pentru alţi operatori care vor dori să se alăture.

„De-a lungul anilor, noi, operatorii de telecomunicaţii, ne-am adaptat acţiunile la obiceiurile consumatorilor”, a precizat directorul subsidiarei din Spania a grupului Orange, Jean-Francois Fallacher.

Afectaţi de mai mulţi ani de diminuare a marjelor şi creştere a costurilor pentru a putea oferi cele mai noi servicii de telefonie mobilă, operatorii telecom din Spania au demarat campanii agresive de atragere de clienţi de la rivali.

În conformitate cu noul cod de etică, clienţii nu vor putea fi deranjaţi după ora 9 p.m în timpul săptămânii. Zilele de weekend şi de sărbători sunt şi ele excluse. De asemenea, operatorii s-au angajat că nu vor suna la un număr mai mult de trei ori pe lună dacă clientul nu răspunde şi că vor aştepta trei luni înainte de a suna din nou un client care a respins o ofertă.

Sursa foto: Pixabay

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

2 comentarii

  1. Mare Mafie Mafia Telekom. V-am zis, e nevoie de-un ‘tracking record’ pt. tot ce inseamna business. Plin de % : Cat % profit, cat % investit, cat % ciordit, totul comparat cu competitia raportata la aceleasi criterii.

    Chiar este critic sa aflam si noi cum functioneaza adevarata caracatita, pt. ca „Nelimitat”, „Bonus”, 28 de zile, ca apoi nici sa fii existat, e excrocherie curata.

    Se face abuz maxim de sensul cuvintelor, de ex: „HIt-uri Hot”. Ce e „Hot” la ele ? Proaspat scoase de la cuptor, nu ? A, pai stai ca deja ii aruncam pe oameni cu gandul la total altceva.

    V-am mai recomandat documentarul „Beware of Images”, genial si la obiect. Prezinta niste adevaruri foarte usturatoare pt. unii …

    • *Un business cat se poate de murdar. Cel mai simplu exemplu este ce fac ‘CocaCola’, vand vise, party-uri, fete frumoase, oachese, stil de viata, endorfine, cu o sticla de acid fosforic si 55g zahar in mana …

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.