G4Media.ro

Noul director de la CFR Călători vrea scumpirea biletelor: Tarifele datează din…

Noul director de la CFR Călători vrea scumpirea biletelor: Tarifele datează din 2013, iar rata inflației în ultimii trei ani a fost 16% / Aplicație mobilă pentru cumpărarea de bilete

Tarifele actuale ale CFR Călători datează din 2013, iar numai în ultimii trei ani rata inflației a fost de 16%, a declarat vineri Ovidiu Vizante, numit în aprilie director al CFR Călători, care a anunțat că a trimis către Ministerul Transporturilor o notă justificativă pentru majorarea preţurilor la bilete.

„Nu e atributul CFR Călători să stabilească politica de tarife, dar trebuie să ținem cont că aceste tarife datează din 2013. Dacă ne uităm un pic doar la rata inflației din 2013, probabil că se va umbla la aceste tarife. Dar nu este atributul CFR Călători. Dacă ministerul va decide că tarifele se vor majora, vom accepta majorarea. Pot să vă spun că toți operatorii feroviari de călători, indiferent de capital, de stat sau privat, au solicitat acest lucru. S-au purtat discuții, a existat o ședință a tuturor operatorilor de călători. Minuta ședinței a fost transmisă ministerului. Dar nu este atributul nostru. Noi am arătat doar că rata inflației în ultimii trei ani a fost 16%”, a declarat Ovidiu Vizante.

Aplicație pentru cumpărarea de bilete

Citește integral pe economedia.ro

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

20 comentarii

  1. Pai si conditiile de calatorie dateaza din anii 2000 si nu s-au inregistrat prea multe imbunatatiri de atunci.

    • Condițiile de călătorie cu CFR datează din anii 1970-1980 și ar trebui ca prețurile să fie ca atunci. În economia de piață prețul nu crește când vrea directorul, ci când crește cererea. Iar la CFR e în cădere liberă.

  2. Daca ajustam pretul biletului la rata intarzierii ar trebui sa fim platiti sa mergem cu ele …

  3. A crescut cumva viteza trenurile sau confortul? La cât de prost merg trenurile și ce interzieri au, ar trebui să fiu plătit eu că merg cu ele.

  4. Sunt deja prea mari. Mereu au fost mari. De aceea sunt companii private care scazand putin din pret fac ditamai profitul pe rutele pe care nu au concurenta. Cel mai bun pret il ai cu masina personala. A, si pe drumuri sunt ingrozitor de multe tiruri pentru ca cica nu mai circula trenurile de marfa. Vai de capul nostru. Ce face CFR-ul cu banii? Se poate afla?

  5. Nu a crescut calitatea serviciilor sau viteza deci prețurile n-ar trebui să crească ba din contră.

  6. Pentru servicii din 1970 eu zic ca tariful actual e chiar mare.

  7. scumpiti-le sa nu mai circule nimeni

  8. Ferice de cei prin localitatea cărora mai trece trenul! Eu eram mulțumit și cu un automotor Malaxa dar nici ăla nu mai trece! S-a desființat; sinele sunt ruginire; nici marfare nu mai trec. Nu m-ar mira sa înceapă să dispară!

    • Pe de alta parte, tot respectul pentru sefii de gara. Ei trebuie motivati sa ramana acolo, sa-si faca treaba. Compania trebuie ajutata sa-si gestioneze mai bine lucrurile, astfel incat sa nu dispara. Dar nici buzunarul fraierului nu trebuie golit in halul asta.

    • Cred că în următorii ani vor fi desființate majoritatea liniilor de cale ferată și vor mai rămâne doar alea principale pe care se circulă cu viteze penibile până se vor rupe podurile și acolo.

  9. Montati taxatoare automate la vagoane altfel imbogatiti nasii.

  10. UE le zice demult să privatizeze CFR!de ce nu se vrea???la privat de ce e mai ieftin biletul???=că nu intră banii în buzunarul nașilor de tren și al supracontrolului=șefii acestuia!!! să nu se mai dea după colț, că nu-i frumos!scumpirea biletelor=forțarea norocului!!!

    • În toate țările civilizate statul are companie feroviară …..BZR …tu vrei sa vindem tot….toate companiile vândute /privatizate s-au transformat în fier vechi..vindeți tot..sa nu mai avem nimic …..

  11. Dacă se scumpesc biletele ar trebui si confortul si viteza trenurilor sa se schimbe ,nu este normal sa circul cu un tren care are mereu intarziere .Remediati problemele cfr si apoi vorbiti de scumpirea biletului .

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.