Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
CFR a lansat marți la licitație un contract în valoare de 3,18 miliarde lei pentru modernizarea liniei feroviare Caransebeș – Timișoara. Lucrarea este împărțită în două loturi, respectiv Caransebeș – Lugoj și Lugoj – Timișoara Est. Trenurile vor circula pe aici cu 160 km/h după modernizare, linia de 94 de kilometri urmând a fi dublată pe toată lungimea. Cu toate acestea, există o clauză suspensivă, adică CFR va semna contractul când va avea bani.
Pe traseul existent calea ferată este simplă (cu excepția intervalului Zăgujeni-Căvăran, unde este cale dublă), electrificată, dotată cu instalație BLA și este dispusă atât în rambleu cu înălțimi între 0 și 6 metri, cât și în debleu cu adâncimi între 0 și 2 metri.
Proiectul de modernizare a tronsonului feroviar menționat include:
Citește integral pe economedia.ro
Trebuiesc desființate!!! Nu mai circula nimeni cu ele, decât gratis!
nu, trebuie ca aia care le folosesc sa fie pusi la plata. nu va exista linie ferata pe plus in romania pana nu dai afara toti controlorii. toti sunt niste spagari si nu ai cum sa ii mai schimbi. pusi alti oameni, platiti bine si sa vezi cum se va merge cu trenul contra cost. evident, si serviciile sa fie bune, nu ca acum, medii de 30-40 la ora. sa se plimbe ei cu media aia.
Tehnologiile de construcție a cailor ferate de acum 70 de ani ar fi super ok și în ziua de astăzi! N-avem nevoie de viteza luminii, de sine sudate etc. Nu mai zic că am da de lucru populației din penitenciare și șomerilor… Întreținere manuală…