G4Media.ro

Mintea adolescenților și tehnologia. Datele de până acum nu confirmă că problemele…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

4 comentarii

  1. „Lipsa dovezilor nu este si dovada lipsei.”

    • *Satul de subiect, tentat sa tac(G4Media este plina de parerile mele pe acest subiect, in special cand vine vorba de „Retele”), totusi:

      Nu exista consens pe ce inseamna „Sanatate Psihica”, liniile din DSM sunt pur arbitrare, deci, inca suntem la ‘patratica zero’.

      „Omul sanatos este acela care-si accepta soarta.” Nu suna bine, nu ? Alta Pandora.

  2. Da, da si cei de la Oxford au cursuri de marketing digital si chiar incurajeaza folosirea tehnologiei. Tot pe acolo a fost cercetat si Astra Zeneca, nu?

    Astept poate fac si cei de la Stanford un studiu sa vedem daca ei trag o concluzie asemanatoare, oricum ma bucur pentru interes. Asa da.

    Din studiile mele mie mi-a dat ca tehnologia cam afecteaza un picut, dar este drept nu pe o panta ascendenta, adica deosebirea se vede intre cei care incep sa foloseasca tehnologia in adolescenta si cei care o folosesc dupa 18 ani. Sa mai studieze …

    • Tehnologia Afecteaza ! Daca vezi articolul complet o sa vezi o inferenta logica de-ti explodeaza mintea(lasand „slippery slope”-ul cu AZ facut de tine…):

      Compara ziarul, radioul, TV-ul, cu haosul total, exponential, pe care l-a adus smartphone-ul. TV-ul era grav inca din anii ’70, erau trei posturi in America dar fiecare facea cat 1000 de TVR-uri …

      Stiu oameni care rup serialele de-o viata. Zeci de mii de ore pierdute !

      Tehnologia a creat un haos dezlantuit, e buna dar mult mai periculoasa.

      Gandeste-te ca majoritatea oamenilor sunt zilnic bombardati cu procente cand ei n-au habar ce-i aia ‘crestere exponentiala'(spun asta ca sa va ganditi cat de mult inteleg cum ii afecteaza tehnologia…).

      Ganditi-va asa… Toate „Dopaminergiile”(actiunile ce afecteaza hormonul motivatiei): Advertising(a explodat in ultimii 17 ani), jocuri peste jocuri, smartphone, retele de desocializare, toate generand frustrare n-dimensionala, dau un ‘dopamine hunger’ fara precedent.

      Se rezuma la indobitocire in masa, sa zicem involuntara … Scopul e sa faca fiecare profit, problema e ca putini stiu sa dea ‘cash out’.

      De la ultimul sarac pana la primul bogat, stilul de viata e dat peste cap(exceptiile chiar nu fac diferenta).

      Am facut o ciorbita specifica, „A la Lu’ „. Pofta buna !