G4Media.ro

Ministrul Educației, despre marele eşec al sistemului românesc de învăţământ: Faptul că…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

8 comentarii

  1. Abramburel spune lucruri traznite. Discursul ăsta l-am auzit la fiecare nou ministru la Educație, dar mai ales la ăia cu programul România Educată.

    De făcut nu se face nimic.

  2. Sigur folosește cuiva ca avem un IQ așa de scăzut.

  3. Dacă începem să gândim, devenim periculoși.

  4. Abramburel, bun pseudonim.
    Mie îmi seamănă f mult cu 1 geambaș.
    Ma tem ca vrea sa depășească planul la întrecerea socialista ” cum sa distrugem învățământul temeinic „.
    Ma tem ca nu înțelege nimic din învățământul preuniversitar.
    Va înaintez o propunere : reducerea temporara a tuturor veniturilor în învățământ cu 5%. Timp de 12-18-24 luni , fără instaurarea haosului care se preconizează.

  5. Mă așteptam la mai mult de la un rector de la Cluj, și psiholog pe deasupra. Omul ăsta s-a luat de astrologi și numerologi, fără a încerca să aibă o discuție cu ei și să-i înțeleagă. I-am criticat din start. Ce pot să vă spun e că o parte din acești oameni știu mai multă psihologie practica decât mulți psihologi îngropați în diplome, dar lipsiți de empatie și de cum funcționează ființa umană.

    Apoi a vrut să interzică profesia de consilier de dezvoltare personala. În străinătate e plin de coach, la noi e plin de abuz din partea autorităților statului. Ei au inclusiv terapeutic coach, noi îl avem pe david.
    Omul ăsta doar vine și comunică diverse, fără să discute cu cadrele didactice și fără să ia nicio măsură în direcția bună. După atâta timp în minister, să vii cu așa ceva e cel puțin jenant. Omul are o problemă cu luarea deciziilor bune

  6. Marele eșec se datorează unei evaluări de doi bani pe tot parcursul ciclurilor școlare. Nota 10 se dă adesea degeaba. Evaluarea națională de clasa a 8-a are subiecte jenant de ușoare. Nu se testează nici competente si nici cunoștințe. Elevii sunt astfel învățați că ajunge ce „învață”. La facultăți și licee AI rezolva problemele și referatele astfel încât atunci când apar situațiile de angajare deja este greu să lucreze 8 ore intens pe zi. In paralel societatea își dă concursul pentru eșecul educației. Dacă ai carte nu înseamnă că ai și bani. Iar tiktok este plin de analfabeți cu bani din „școala vieții” pe care ANAF nu îi întreabă de unde au banii. Iar elevii înțeleg că se poate și fără carte… Cam asta este problema pe care trebuie sa o rezolve sistemul. Să nu se poată bani fără carte.

  7. Bine, dom’le, dar ce faci despre asta? Cum rezolvi? Că un discurs din ăsta emoționant puteam și eu să dau da nu rezolvam nimic!

  8. Sau poate domnul ministru ar putea să verifice și în zona profesorilor… că eu știu o profesoară universitară care i-a spus unei studente, când vorbeau despre evaluare, că „nu putem niciodată să fim obiectivi pentru că suntem subiecți”. Tipa, profa, le are cu filozofia…
    Sau mai știu altă doamnă profesoară univ. care a afirmat că „serenitate nu există în română”.
    Deci, domnul ministru să verifice, în primul rând, unele cadre didactice….