G4Media.ro

Metrorex reduce cu 15-20% numărul de trenuri în circulație

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

9 comentarii

  1. Inghesuiala nu creste daca scade numarul de trenuri?

    • Metrorex se asigura ca pasagerii vor trebui sa stea unul langa altul.

      Fiindca la stat toti sunt dashteptzi.

  2. De fapt, se fac economii.

  3. Sa porneasca ventilatia in CAF-urile alea de pe linia 2. Poate asa scad sansele de transmitere a virusului. Sau poate acele trenuri nici nu au ventilatie.

  4. adevarul e ca nu mai au calatori…oricum comunicatul e un non sens, cata vreme mai putine trenuri = inghesuiala mai mare = mai mari sanse de raspandire virusi, nu invers…in fine, atata i-a dus capul

  5. Se reduc si salariile alea de zeci de mii de lei; lei la salariati ca sindicatul,conducerea si camarila angajata pe la birouri au zeci de mii de euro?
    In 6 luni va merge lumea pe jos,cine va mai da bani?

  6. O măsură pur și simplu de propagare a coronavirusului. Măcar dacă le închideau de tot avea un sens. Așa, același număr de călători (cei fără alternativă) se vor înghesui în mai puține mijloace de transport.

  7. La cine se gândeste Firea?
    Un conducator de tramvai sau autobuz se afla în cabina, fara contact cu calatorii. E adevarat, conducatorii de tramvaie trebuie sa coboare, sa „faca” macazul, ca de repararea actionarilor defecte nu se pune problema…

  8. „Bravo”, mah!
    Adica, stii ca e epidemie, tipi pe la toate colturile sa stea lumea cat mai departe unii de altii, apoi vii si dai cu mucii-n ceai: „scadem numarul mijloacelor de transport aflate in circulatie!” Adica, altfel spus, „inghesuiti-va, fraierilor, unul in altul!”

    Baaah, voi sunteti prosti?
    Cum sa stai la un metru distanta daca autobuzul/metroul/etc vine mai rar, implicit mai plin?

    Coana Fifi, un raspuns se poate?