G4Media.ro

Mașini electrice. Top șase cele mai populare modele

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

7 comentarii

  1. Am facut ieri un scurt drive test cu o electrica de la PSA (Opel Corsa-E).
    E foarte reusita si aceasta platforma PSA, a venit mai tarziu pe piata dar pare bine pusa la punct.
    Pe baza ei sunt lansate deja o multitudine de modele pentru toate gusturile: DS-3 E-Tense, e-208, e-2008, Corsa-e, Mokka-e si favoritul meu: ë-C4.

  2. Articolul parca pare despre istoria masinilor electrice…
    Cele mai populare masini electrice in Europa sunt Renault Zoe, Kia Niro EV, Peugeot e-208, Tesla model 3 si vine tare din urma VW ID.3

  3. Stai să apară DACIA !

  4. „rade firmele mici și scumpesc serviciile/produsele” – UPS trece pe dubițe electrice. Și nu-i obligă nimeni, dar sunt mai ieftine long term. La fel și Amazon. Cei care vor folosi în continuare diesel/benzină vor avea prețuri mai mari, deci vor fi nevoiți să treacă la electrice. Vor fi obligați de piață, nu de vreun guvern.
    „autonomia scade la jumătate” – nimeni nu neagă scăderea autonomiei. Dar nu la jumătate: depinde de capacitatea bateriei, cât de frig e afară, câte grade vrei să faci în mașină. Dacă vrei la -30 de grade afară să-ți faci 50 de grade la interior, probabil îți scade la jumătate. Mai studiază.
    „București – Oradea” 2 zile. Doar condus îți ia 8-9 ore. Sunt ~600 de km. Trebuie să faci pauză undeva măcar 30 min/1h. Majoritatea mașinilor au acum range de cel puțin 300km. Deci îți trebuie o singură pauză de 1h în care să-ți încarci mașina. Au făcut unii un test cu mașină normală vs mașină electrică, și la 800km diferența între cele 2 mașini a fost…… 2min.
    „prea mari” – prostie. Sunt de la smart electric până la cele din clasa E. E smart prea mare?
    „n-au mișcat nimic cu bateriile” – asta e prostia cea mai mare. Ești dezinformat și mai arunci și păreri care pot fi ușor combătute cu un seach pe google. Nu știi nimic, daca-ți zic NMC 811 sau NMC91 probabil nu-ți spune nimic, dar mă rog. Sau că Tesla tocmai a făcut în laborator teste cu o baterie care și-a păstrat SoC la peste 90% după 10.000 de cicluri încarcăre/descărcare?

    Restul comentariului sunt pure speculații și FUD. Și ca să-ți spun: da, sunt cercetători care lucrează la baterii cu Na-Ion. Dar deocamdată nu se compară (densitate de energie) cu cele Li-Ion.

    Tu poți renunța la 1.9 TDI și te poți duce cu trenul la Oradea. Am văzut destul pe dreapta cu capota ridicată.

  5. Italienii isi convertesc o gramada de masini Diesel pe GPL, conversie in urma careia masinile alea se incadreaza la standard Euro-6. Noi in Romania de ce nu putem?

  6. Uită-te la Nio, folosesc swapping station! Ai opțiunea de a cumpăra mașina prin opțiunea Baas ( plătești doar mașina, fără baterie) pentru 100$ lunar, folosești swapping station nelimitat, schimbi bateria descărcată in 3 minute cu una full! Acum au introdus si bateria de 100kw, în viitorul apropiat vor introduce și baterie de 150kw! Au și mașini foarte frumoase și luxoase! Totul e premium la Nio, peste ceilalți producători, chiar și peste Tesla! Merită un ochi pe Nio și eventual cumpărate câteva acțiuni cat încă mai e 45$ acțiunea, probabil explodează în câțiva ani! 💪💪💪💪