G4Media.ro

Lufthansa le-a transmis scuze clienţilor şi angajaţilor pentru haosul zborurilor din perioada…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

4 comentarii

  1. Pe când scuze și de la Blue Air?

  2. Ce scuze,ca ne.au distrus vacanta. Tot o adunatura de hoti si nemtii astia. Auzi,criza de personal,dar cand au luat banii pe rezerva in luna martie nu vedeau criza?!

  3. Am avut zboruri București -Montreal cu Lufthansa, escala la München.
    Totul a decurs normal, chiar dacă al doilea zbor a fost efectuat de Finnair.
    Aterizare cu recuperarea decolării cu întârziere (aici s-a văzut personalul insuficient,
    imbarcarea a durat o ora).
    Dar după aterizare am făcut taxi spre poarta libera, timp de 90 minute, cu opriri
    dese, care au impacientați călătorii. Motivul real ( nu minciunile care s-au tot comunicat),
    a fost ca nu exista personal de operare la poarta respectiva.
    Bagajele s-au descarcat în aproape o ora. Am părăsit aeroportul la circa 3 ore de la aterizarea
    la Montreal!