G4Media.ro

Întârzieri de sute de minute înregistrate de trenurile care au circulat pe…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

8 comentarii

  1. Lasati fleacurile, oameni buni. Mare lucru, se mai intampla. Importanta este confruntarea dintre Catu si Orban si va rog sa-i dati toata atentia cuvenita. Nu ne mai plictisti cu stiri marunte despre economie, pandemie, crime, externe etc. ne intereseaza doar infruntarea dintre acesti titani ai tarii.

    • A nu cadea in derizoriu nici viitoarele show-uri cu Marele eliberat, oamenii de bine asteapta cu infrigurare sa le curga bala uitandu-se in gura pazita de dintii galbeni. Chiar asa, fetisoarei aleia nu-i e si ei scarba de damful ala de canal de scurgere cand isi sarută iubi-bunicul?

  2. Mint pacatosii, raspunsul reclamatiei e ca pe coduri meteo – galben sau rosu- conform legislatiei CFR, nu se respecta timpii afisati. Noaptea anuleaza curse fara calatori pentru a-si insusi motorina.

  3. Ar trebui timp de luna sa nu mai platim bilete cei care am fost in trenul asta. S-a stricat locomotiva de cateva ori si cfr s-a gandit ca „lasa, merge si asa”. Într-un final am ajuns la destinație, dar a fost bataie de joc. O data, de 2 ori, dar nu de 4 ori sa se strice locomotiva. Fix la intrare in București s-a stricat a 4a oara, cam asa. E de ras si de plans in acelasi timp. Investiți si in infrastructura feroviara, ca nu toti au masini.

  4. Super tare titlul știrii! Ca la Radio Erevan!
    În loc să zică de un tren care a luat foc, de au trebuit evacuați călătorii, suntem informați de întârzieri “de sute de minute” iar incendiul devine o chestiune secundară.

  5. CFR Calatori e intr-o situatie de rahat .
    Intr-o singura zi am vrut sa stau de vorba cu trei sefi de statie . La Ploiesti era plecat acasa de la 11,30 pentru ca era ….Vineri . Avea program de lauza .
    La Mizil era in concediu medicat de 160 de zile . Abia la Buzau am gasit un om cu care am putut sta de vorba omeneste si de la care am inteles cit de gaunos si tilharit este sistemul CFR Calatori .
    Toti casierii cu care am vorbit ridica din umeri si zimbesc minzeste . Ma intreb ce rost au ei in situatia in care trenurile private au sistem de emitere a biletelor in tren . Ca sa nu mai spun ca la CFR Calatori un bilet pentru bicicleta costa 15 lei in timp ce la TFC e 7 Lei iar la Regiotrans este …..2,5 lei .
    Despre macazuri nu mai vorbesc …. Cind se defecteaza sistemul electric nu mai are cine sa le schimbe manual . Au iesit toti la pensie .

    • Cred ca noi vom trece direct la trenuri cu motor cu plasmă, fara etape intermediare. Si asta doar pentru ca modernizarea căilor ferate in Ro se va realiza cam peste 150 de ani cand, bineinteles, acel sistem de propulsie va fi nu doar la modă ci si uzual.

  6. Iar m-ati cenzurat cand am expus o escrocherie comisa de securiciul-impostor drula! Presa securista de 2 bani! Sunteti la fel ca antenele varanului!