G4Media.ro

Întârzieri de sute de minute înregistrate de trenurile care au circulat pe…

Sursa foto: CFR

Întârzieri de sute de minute înregistrate de trenurile care au circulat pe rutele Mangalia – București și Medgidia – București

Trenurile IR 1993 Mangalia- Bucureşti şi RE 8008 Medgidia – Bucureşti Nord au înregistrat duminică întârzieri de sute de minute din cauza lipsei tensiunii în linia de contact şi a unor defecţiuni la locomotivă, au anunţat reprezentanţii CFR Călători, precizând că pasagerii afectaţi vor primi, la cerere, contravaloarea pentru parcursul neefectuat.

„Astăzi după amiază, au avut loc două deranjamente în circulaţia trenurilor de călători pe secţia Bucureşti – Constanţa, astfel: Trenul IR 1993 Mangalia – Bucureşti – Craiova a staţionat în zona Medgidia din cauza lipsei tensiunii în linia de contact, iar în staţia Perişoru mecanicul a declarat locomotiva defectă. O nouă locomotivă a fost trimisă din staţia Feteşti, preluând trenul în condiţii de siguranţă. Trenul a acumulat o întârziere de 140 de minute. În staţia Bucureşti Băneasa s-a defectat locomotiva. Trenul IR 1993 a plecat cu 192 de minute de întârziere, după ce mecanicul de locomotivă a remediat defecţiunea survenită”, precizează CFR Călători.

În staţia Bucureşti Nord, călătorii în tranzit au primit apă, spun reprezentanţii CFR Călători.

În ceea ce priveşte trenul RE 8008 Medgidia – Bucureşti Nord a apărut o degajare de fum în staţia Jegălia. „Mecanicul locomotivei a procedat conform instrucţiunilor în vigoare, prin apelarea Serviciului 112 şi evacuarea în siguranţă a călătorilor care au fost preluaţi de trenul IR 1686 Constanţa – Braşov”, se menţionează în comunicat.

Pasagerii care au bilete/abonamente la trenurile afectate şi vor să renunţe la călătorie, vor primi, la cerere, contravaloarea pentru parcursul neefectuat, conform Regulamentului de transport pe calea ferată în vigoare.

Pentru informaţii actualizate despre circulaţia trenurilor, călătorii sunt rugaţi să consulte pagina de internet a companiei www.cfrcalatori.ro, să contacteze telefonic la numerele de telefon din staţiile CFR, 021/9521 (pentru traficul intern plecări/sosiri din Bucureşti Nord) sau să se adreseze personalului nostru din staţii.

De asemenea, pe site-ul companiei www.cfr.ro sunt funcţionale şi actualizate permanent camerele web din gările Bucureşti Nord, Timişoara, Craiova, Braşov, Iaşi şi Constanţa care indică ora de sosire/de plecare a trenurilor, precum şi programul trenul meu http://cfr.ro/index.php/cauta-tren care oferă informaţii în timp real cu privire la localizarea trenurilor înscrise în circulaţie, transmite CFR.

Sursa foto: CFR

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

8 comentarii

  1. Lasati fleacurile, oameni buni. Mare lucru, se mai intampla. Importanta este confruntarea dintre Catu si Orban si va rog sa-i dati toata atentia cuvenita. Nu ne mai plictisti cu stiri marunte despre economie, pandemie, crime, externe etc. ne intereseaza doar infruntarea dintre acesti titani ai tarii.

    • A nu cadea in derizoriu nici viitoarele show-uri cu Marele eliberat, oamenii de bine asteapta cu infrigurare sa le curga bala uitandu-se in gura pazita de dintii galbeni. Chiar asa, fetisoarei aleia nu-i e si ei scarba de damful ala de canal de scurgere cand isi sarută iubi-bunicul?

  2. Mint pacatosii, raspunsul reclamatiei e ca pe coduri meteo – galben sau rosu- conform legislatiei CFR, nu se respecta timpii afisati. Noaptea anuleaza curse fara calatori pentru a-si insusi motorina.

  3. Ar trebui timp de luna sa nu mai platim bilete cei care am fost in trenul asta. S-a stricat locomotiva de cateva ori si cfr s-a gandit ca „lasa, merge si asa”. Într-un final am ajuns la destinație, dar a fost bataie de joc. O data, de 2 ori, dar nu de 4 ori sa se strice locomotiva. Fix la intrare in București s-a stricat a 4a oara, cam asa. E de ras si de plans in acelasi timp. Investiți si in infrastructura feroviara, ca nu toti au masini.

  4. Super tare titlul știrii! Ca la Radio Erevan!
    În loc să zică de un tren care a luat foc, de au trebuit evacuați călătorii, suntem informați de întârzieri “de sute de minute” iar incendiul devine o chestiune secundară.

  5. CFR Calatori e intr-o situatie de rahat .
    Intr-o singura zi am vrut sa stau de vorba cu trei sefi de statie . La Ploiesti era plecat acasa de la 11,30 pentru ca era ….Vineri . Avea program de lauza .
    La Mizil era in concediu medicat de 160 de zile . Abia la Buzau am gasit un om cu care am putut sta de vorba omeneste si de la care am inteles cit de gaunos si tilharit este sistemul CFR Calatori .
    Toti casierii cu care am vorbit ridica din umeri si zimbesc minzeste . Ma intreb ce rost au ei in situatia in care trenurile private au sistem de emitere a biletelor in tren . Ca sa nu mai spun ca la CFR Calatori un bilet pentru bicicleta costa 15 lei in timp ce la TFC e 7 Lei iar la Regiotrans este …..2,5 lei .
    Despre macazuri nu mai vorbesc …. Cind se defecteaza sistemul electric nu mai are cine sa le schimbe manual . Au iesit toti la pensie .

    • Cred ca noi vom trece direct la trenuri cu motor cu plasmă, fara etape intermediare. Si asta doar pentru ca modernizarea căilor ferate in Ro se va realiza cam peste 150 de ani cand, bineinteles, acel sistem de propulsie va fi nu doar la modă ci si uzual.

  6. Iar m-ati cenzurat cand am expus o escrocherie comisa de securiciul-impostor drula! Presa securista de 2 bani! Sunteti la fel ca antenele varanului!