G4Media.ro

În Rimini (Italia), s-a deschis hotelul cu un singur angajat: Prețuri mai…

Sursa foto: Homiehotels.it

În Rimini (Italia), s-a deschis hotelul cu un singur angajat: Prețuri mai mici, dar cu mai mult confort și tehnologie / ”Nu avem nevoie de muncitori sezonieri”

Hotelul Homie din Rimini, stațiune la Marea Adriatică, în apropiere de San Marino, se deschide cu cele 41 de camere ale sale, însă nu are decât un singur angajat la recepție. Serviciile de curățenie și catering sunt externalizate, în ceea ce pare a fi viitorul HORECA, precizează Corriere della Sera.

În timp ce te îndrepți spre hotel, aflii prin SMS că cheia de la cameră se va activa la 200 de metri de intrare. Acesta este un exemplu de tehnologie aplicată de Horeca (Hotel, Restaurant și Cafenea), care a aterizat pe Riviera Romană la hotelul Homie, deschis pe 22 mai în inima „salonului bun” al orașului, Marina Centro, la câțiva pași de noul belvedere din Piazzale Kennedy.

Hotelul este administrat de lanțul Lindbergh Hotels și a fost deja supranumit „hotelul fără personal”. Și, în parte, acest lucru este adevărat chiar dacă, până la proba contrarie, o persoană de la recepție este întotdeauna prezentă în hotel. Cu siguranță este corect să vorbim despre un „hotel fără lucrători sezonieri” pentru a contextualiza deschiderea acestui nou hotel din Rimini, unde vechea dezbatere privind lipsa de lucrători „de vară ” se desfășoară la porțile verii care se apropie, așa cum s-a întâmplat în ultimul deceniu.

La Homie nu există bucătărie – deși acest lucru nu mai este o noutate în industria hotelieră – și, prin urmare, nu există bucătari sau chelneri. Nu există nici femei de serviciu, care sunt asigurate, desigur, în cele 41 de camere pe care le are hotelul, dar datorită unor contracte cu firme externe specializate.

Micul dejun este garantat pentru cei care îl solicită datorită unui acord cu o brutărie din apropiere, care livrează cutii la hotel pentru oaspeți.

În camere – izolate fonic – televizoarele sunt dotate cu abonamente de televiziune cu plată, în spațiile comune există zone de co-living și co-working deschise nu doar pentru oaspeții care înnoptează, ci și pentru cei simpli, iar cafeaua este „marca” Starbucks .

Pentru proprietari, nu este o chestiune de pionierat, ci de clientelă: investiția în confort și reducerea personalului și găsirea clientelei potrivite.

„Un hotel cu personal redus a fost o realizare pentru noi și nu a fost o premisă”, explică vicepreședintele Lindbergh Hotels, Marco Filippetti, „pentru că vrem să atragem turiști tineri și cupluri tinere care caută un hotel unde să se cazeze cu un confort maxim: calitate maximă în ceea ce privește camerele, paturi duble. O clientelă exigentă din acest punct de vedere, inteligentă și care nu are nevoie de servicii țintite în ceea ce privește asistența front office sau a personalului”, completează el.

 

Lanțul operează opt hoteluri în Italia, dintre care două sunt deținute de Homie. Iar majoritatea sunt hoteluri de lux, care la Homie din Rimini sunt oferite într-un format „fără personal” și, prin urmare, mai accesibil.

„Avem două unități în Pesaro, trei în Sicilia, un hotel în Perugia și unul în Marina di Butera. Vorbim de hoteluri de patru stele superioare și de cinci stele”, explică Marco Filippetti.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

1 comentariu

  1. Boicotarea acestor hoteluri o soluție pentru respingerea tehnologiei care distruge locuri de munca ..