G4Media.ro

Guvernul bulgar pregătește un program de infrastructură de amploare în valoare de…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

6 comentarii

  1. Trebuie sa gandim proiectele de infrastructura in timp, vor di gata peste 5 sau 10 ani si le vom folosi apoi 100 de ani. In perspectiva asta trebuie construite poduri cu Bulgaria care este si ea ca Romania pe o cale europeana. De exemplu, daca cele doua tari sunt in Schengen si Serbia ramane in sfera Rusiei atunci vor trebui autostrazi din Ungaria spre Sofia care sa nu iasa din Schenge.

    Unde trebuie poduri altundeva decat Giurgiu si Calafat ? Pe schemele preliminare cu Via Carpathia se vede o legatura Sofia-Craiova. Ori, cel mai scurt drum intre Sofia si Craiova trece prin Bechet-Orahovo si are 250 km in loc de cei 290 prin Calafat-Vidin.

    • Bulgaria poate construi poduri rutiere si feroviare langa Turnu Magurele si Calarasi.

  2. Noi cu Mafia PSD la Guvernare doar 10 Creșe .

    • Cel mai bun traseu (încă din evul mediu) între București și Constantinopole trece prin Călărași,de aceea s-au înființat și călărașii domnești, să ducă posta diplomatică repede la sultan.

  3. Buajaja, la noi cine să facă? PSD, pnl, udmr, sosocarii? să fim serioși vor urma încă 30 ani de nefăcut nimic zero barat și alte câteva milioane de români plecați. M#ye eternă scârbelor corupte

  4. Banii de la UE sa curga, vedem noi ce facem cu ei.
    Feribotul Calarasi-Silistra e un esec, n-a vrut nimeni sa plateasca pretul traversarii (era mai ieftin cu vechiul bac de la Ostrov), iar la feribotul Turnu Magurele – Nikopol e asa trafic ca s-au aciuat lupii la punctul de control.