G4Media.ro

FOTOGALERIE Cum vor să-i păcălească șoferii pe inspectorii RAR: praguri mâncate de…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

11 comentarii

  1. Voi cititi ce scrieti? „talonul reţinut în trafic pentru lipsa ITP”. Se spune ITP expirat.
    Fara ITP nu poti primi talon.
    Pe de alta parte… sunt destule service-uri auto cu autorizarea expirata si fara inginer re-acreditat care functioneaza bine mersi.
    Celor de la RAR le e lene sa dea/ceara o norma/lege prin care sa impuna disciplina.

    • Imi si inchipui rânjetul agentului cand te opreste cu masina ta pe benzina Euro6 veche de 2.5 ani si-ti spune ca nu ai ITP si-ti ia talonul.

  2. Sa fim seriosi, cine se duce la sediul RAR pentru ITP?

    Te duci la un service micut acreditat rar in sistem franciza care eventual nu mai are nici inginer ci doar o conexiune internet la baza de date a RAR.
    Dai o atentie si treci pe ceas 30 min. – nu pe norme si evidențe luate cu aparate omologate functionale.

    Cei de la RAR Vaslui erau investigati acum 1 an de DNA Iasi pentru ca falsificau inspectii.
    Acum sunt eroi!

  3. Articol de doi banipentru pitici!uite cum se pacaleste saracul rar,cu buzunarele pline!de-aia e strada plina de epave,ca are buzunarul mare domnul rar!cu volanul pe dreapta cum ramane?ca in tramvai!

    • Volanul pe dreapta, din pacate, e la fel ca si commentul tau, scris cu mana stanga…nu ne place dar nu e ilegal

  4. Ar fi mai interesant totusi un articol legat de cat de usor e sa pui masinile cu probleme similare in circulatie. Exemplele date de RAR sunt exceptiile care n-au reusit cu ‘atentiile’, altfel nu ar mai fi atatea harburi in trafic.

  5. Am fost la un service pentru reinoirea ITP-ului in urma cu cateva zile. Doar masina mea a fost urcata pe stand si verificata. Ceilaltii, care dadeau spaga sau ii cunosteau pe cei de service, li-se luau doar actele masinii, nu se li facea nici o verificare la masina, iar dupa un timp li se inmanau actele si certificatul de inmatriculare cu un nou ITP valid.
    O tara de cocalari care isi pun in joc viata lor si a altora nevinovati.

    • Hai măi, nu e chiar asa.
      Trebuie sa uploadeze niste poze actuale cu masina verificata. Sigur aplicatia de pe serverul RAR verifica numarul masinii din poza si metadatele cu timpul si locatia gps.

      Mai nasol era daca trebuia sa uploadeze copia bonului scos de aparatul de masurat naxele. Da’ pe RAR nu intereseaza poluarea ci banii incasați.

  6. Parte cu rugina ii cam degeaba. Atâta timp cât nu pune în pericol persoanele din mașină sau alți participanți la trafic, ce contează dacă mașina are rugina?

    • Cineva a decis ca trebuie sa fie niste reguli, la număr. Nu cred ca ai vrea sa iti cada tabla de pe masina in timp ce gonesti pe autostrada.

      Pe de alta parte, CUM de a fost RAR de acord că o masina poate functiona fara indicator la bord pentru temeperatura lichidului de răcire?! Cum? Cu atentie lărgită….