G4Media.ro

EXCLUSIV Laura Codruța Kovesi, după 20 ore pe aeroportul din Liege: Am…

EXCLUSIV Laura Codruța Kovesi, după 20 ore pe aeroportul din Liege: Am contactat și eu, și alti pasageri compania aeriană, dar nu a răspus nimeni. În aeroport nu era nici un reprezentant al companiei

Șefa Parchetului European, Laura Codruța Kovesi, unul dintre cei 181 de pasageri blocați de peste 20 de ore pe un aeroport din Belgia, a declarat pentru G4Media.ro că a încercat să contacteze împreună cu alți pasageri reprezentanții companiei Wizzair, dar că nu a răspuns nimeni și niciun reprezentant al companiei nu s-a prezentat pe aeroport.

O cursă Wizzair este blocată pe un aeroport din Liege, Belgia, de aproape 20 de ore, după ce a fost mutată de pe aeroportul Charleroi. 181 de persoane au rămas pe aeroport, printre care și familii cu copii mici.

Un alt pasager a declarat pentru G4Media.ro că nu au reușit să aibă nici un contact cu compania Wizzair și că avionul ar urma să plece la ora 11 cu destinația Cluj Napoca. ”Nu am avut nici un contact cu Wizzair, nici un reprezentant nu a fost alături de noi, nu ni s-a răspuns la telefon”, a declarat pasagerul pentru G4Media.ro.

Laura Codruța Kovesi, pentru G4Media.ro:

Am ales acest zbor pentru că era cel mai aproape de casă, am dorit să fiu de sărbători cu familia.

După ce am făcut check in ieri la ora 14 pe aereoportul Charleroi, a fost afișat faptul că avionul va avea întârziere de 3 ore. Apoi au anuntat o alta întârziere de înca 3 ore. Majoritatea pasagerilor au sunat la Wizzair, dar nimeni nu a răspuns și din aeroport ni s-a comunicat doar ca sunt „probleme operationale”

Am fost mutati la ora 22 pe aeroportul din Liege unde ni s a spus ca vom pleca în jurul orei 1, dar apoi au anuntat ca s-a anulat cursa.

Am contactat și eu, și alti pasageri compania aeriană, dar nu a răspuns nimeni. În aeroport nu era nici un reprezentant.

În jurul orei 2 noaptea, reprezentanții aeroportului ne-au anuntat că vor căuta cazare la hotel, însa plata hotelului nu era asigurata de companie, fiecare pasager urmând sa iși plătească cazarea.

Majoritatea pasagerilor au decis să ramâna în aeroport, întrucât la prima oră trebuia să fim iar în aeroport. În cele 13 ore petrecute în cele două aeroporturi, am făcut check in de 2 ori și ne-au verificat bagajele de 2 ori, ultimul control durând peste 2 ore.

Am decis să ramân cu ceilalti pasageri și să încercăm împreună să facem demersuri la compania aeriană și aeroport pentru a lămuri situația noastră.

Am fost contactați de consulatul României, de doamna Ecaterina Constantinescu. Ne-a spus că a contactat autoritătile din Liege, aeroportul, Politia și că a încercat să ajute și să ofere asistență.

Citește și: VIDEO 181 de persoane, printre care și Laura Codruța Kovesi, blocate pe un aeroport din Belgia de 19 ore/ Pasager: Nu am avut nici un contact cu Wizzair, nici un reprezentant nu a fost alături de noi, nu ni s-a răspuns la telefon

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

40 comentarii

  1. sa trimita viorica elicopteru

  2. Codruțo, cucuvea mov ce ești tu, arestează Wizzairul !

    • Prostie, numele tau e Dad.

    • ia-uite c-a prins glas dragnea jr. i-a dat tac’su mesaj de postat, cand a fost sa-l vada la rahova. destoinic baiatu’, n-am ce zice… doar ca nu prea are imaginatie la ales nick-uri.

    • Inca un avorton cu IQ subunitar. Chiar negativ, putem spune.

      Aferim!

    • Ce treaba Are atestatul Wizz.ului?Sint cei mai penibil cei de la Wizz.di eu am stat 7 ore in Charleroi Belgia dupa Wizz air.

  3. Buna venit in lumea reala.
    Wizz air e o mizerie de companie. Anuleaza cand vor, intarzie fara explicatii.
    Au monopol pe Romania, cel putin pe zona Clujului.
    Poate ar trebui un pic luat la bani marunti.

    • Wizz mi-a anulat o data un zbor de pe Gatwick. Am sunat, au raspuns dupa vreo 20 de minute si mi-au facut rezervare la avionul de dimineata. Mi-au spus ca pot sa caut singur cazare sau sa astept pana se rezolva. Din fericire, aveam unde sa dorm… A doua zi am trimis un email clar in care am cerut compensatii conform normelor UE, citand exact norma si articolul. Am primit cat am cerut, plus un mic bonus, cu conditia sa vina sub forma de credit pe contul de Wizz.

      WizzAir este o companie low-cost. Nu au avioane in asteptare pe aeroporturi, nu au personal care sta un an intreg degeaba pentru a oferi asistenta la cele 2-3 zboruri cu probleme pe an. Toata lumea stie la ce sa se astepte. Nu sunt incantat de situatie, dar atat platesc, atat primesc. Cui nu-i convine, poate sa zboare la Cluj cu Lufthansa, cu escala la Munich.

      Faptul ca o cursa aeriana are probleme de cateva ori pe an nu este ceva imputabil companiei. Se intampla. E ca si cum un sofer s-ar astepta de la masina lui sa fie disponibila 365 de zile pe an…
      Dar faptul ca nu au raspuns la telefon si nu au clarifiat situatia, asta e cam nasol.

    • te pui cu ungurii ….e compania lor ! de aceea au sabotat Tarom …ca s-o dezvolte pe a lor

    • Liviu cel cu mustăcioară și-a băgat coada, dar nici cel de sus nu uita și nu iartă !

    • Cred ca le wizz am vreo 30 de bilete cumpărate anul asta, 0 probleme decât sa se strice in cer mai bine pe pământ

    • Eu de mult nu mai zbor cu Wizzair-ul, este o mizerie de companie.

  4. Dacă Codruta nu era și ea acolo nu ii contacta nici un Consul de nicăieri. De care ori s-a întâmplat ați auzit vreodată sa se bage consulul?! Poate doar pt calamități..

  5. Compania ar trebui sa-si schimbe numele:
    -Cum?
    – Din Wizzair, in …….Bizzar!
    – Pasageri care au avut de suportat umilinta asta, ar trebui sa dea in judecata compania si sa ceara daune

  6. Low cost inseamna servicii low cost plus orice serviciu care nu e esential tarifat la sange. Plus dezinteres pentru orice problema neprevazuta!

  7. La banii si functia dansei putea alege o companie NOlowcost……

    • @Cosmin – asta e carcoteala si stii! Tocmai ti-a spus in stire care e motivul pentru care a ales compania

  8. Low cost inseamna high risk la intarzierea sau anularea zborului. Ideea e ca se poate intampla si la case mai mari si nu mi se pare ceva iesit din comun. Am zburat mult cu Wizz si pot spune ca sunt ok in marja de valoare a biletului. Acum ca sunt mai murdari si mai nesimtiti ca Ryanair, alta companie low cost, este alta poveste. Metehnele estului?!

  9. Din păcate domnule, nu putea, deoarece ea voia să meargă acasă, nu la București unde compania care nu este lowcost se numește Tarom, cea care scapă piese din avion pe pistă. Pe România wizzair a dat spagă la președinții de consilii județene și aceștia au 90% din zborurile pe România.

  10. Poate a intrat în faliment Wizzair… si nu stim. Gata rechizitoriul pentru DNA? In 20 de ore le făceam un dosar cat casa. Wizzer… DNA sa vina sa va ia pentru bătaia de joc!

  11. Ba sunteți ciudați, voi ăștia care comentați de ce merge cu low cost. Dacă mergea cu royal Dutch, de ce cu aia ca ii prea scump, acu de ce cu ăștia. Nimic nu se poate cu voi.
    In alta ordine, da, acum ca este și procurorul parchetului eu în situația asta, ar putea ea, Laura, sa înceapă o acțiune – class act, împreună cu toți pasagerii și sa verifice la amănunt compania asta de mizerie.

  12. Se poate intampla oricarei companii aeriene. Numai ca celelalte companii, se ingrijesc de soarta pasagerilor. La cea ungureasca, nu. Ca la majoritatea companiilor low-cost, dealtfel.
    Daca platesti 20-40€ biletul, poti avea surprize. Neplacute. Pasagerii trebuie sa fie constienti de risc. Nu poti cere acelasi serviciu, la 20€ si la 200€.

    Oricum, Wizzair sunt… 🙁

    • Am zburat cu Blue Air de foarte multe ori si totusi s-au interesat si au rezolvat majoritatea problemelor cand s-au ivit, insa cu Wizzair am avut numai probleme.

  13. Singura sau cu spp- ist? Nu era tata să rezolve situația! Putina normalitate nu strica! Normalitate justițiară! Ați beneficiat de sex anal justițiar? … și prezidențial?
    Va doresc scutece plăcute și căcat cat mai mult…. la fiecare masa!

  14. E plin de deștepți care au citit pe net ce înseamnă lowcost și acum dau copy-paste. Oameni buni, dacă cineva trebuie să fie la ora de într-un loc și singura cursă care se încadrează și ca orar, dar și ca destinație e lowcost, atunci acel cineva nu prea are de ales. Să zicem că unii merg acasă, ok, dar alții merg la întâlniri la care nu sunt ei cireașa de pe tort și nu decid ei ora și locul pentru a se potrivi cu Tarom. Nu toți pasagerii de pe lowcost sunt bugetari, pensionari sau directori ca să-și facă ei programul.

    Altă chestie e că în România nu prea ai cu ce ajunge dintr-un loc în altul, deci degeaba iei bilet spre Timișoara, București sau Iași la Tarom dacă nu ai microbuz sau tren spre Cluj decât peste x ore. Chiar trebuie să facă cineva din familie 600 km la volan (300 dus, 300 întors) pentru a-l lua de la aeroport? Nu sunt toți bucureșteni ca să zici că iau un taxi.

  15. Stati putin, cine a spus ca e companie low cost? ca daca va uitati la costuri high-cost sunt foarte mari in raport cu serviciile low cost pe care le presteaza.

  16. Cea mai importanta stire a zilei…, citesc cumva Cancan?

  17. Io am mai patit asa ceva cu Blue Air…

  18. Te duci cu Wizzair, iti asumi riscul.

  19. Compania trebuie interzisa,am patit acelasi lucru la Madrid,am pierdut o zi si ne-a costat cate 170 euro la alta companie!Sunt niste iresponsabili,trebuie dati in judecata si suspendati de la zbor!Macar in Romania!

  20. Ocompanie de to rahatul, mi-au incasat suma de 4 ori si mi-au restituit banii dupa o luna , minus comisioanle lor care zic ei au fost percepute la converie valutara… wizz e de cacaoooo

  21. Cine va pune sa calatoriti cu companii low cost?
    Asta se intimpla la pretul platit.

  22. Voi ăștia bogații, de nu mergeți cu low-costul și nu v-ați urcat niciodată în nici un avion, de nici un fel ia nu mai dați sfaturi gen:”cine va pune”! Voi din știre ați văzut doar numele Codruței Kovesi, alți pasageri nici nu mai contau… Păi cu ce pana mea să ajung la Roma, Londra sau Milano din Craiova, dacă asta e singura companie aeriană existenta? Cu avionul se călătorește ca să ajungi rapid, așa mă plimb cu trenul, că e mai mișto… De la Craiova la București sunt 250 de km, faci 4 ore numai până la București, mai stai 2 ore la check-in, zborul durează până n medie 2 ore, deci pierzi mult timp. Așadar, care ar fi soluția că să nu mergi cu low-costul????

  23. Scroafa Roz blocată in GlassHause! Cu Porcul de paza! Ce împarte ămenzi ROZ!

  24. Cica low-cost …. cati dintre cei care comentati ati zburat cu WizzAir? Wizzair nu este o companie low cost! Au preturi comparabile cu cele de la BlueAir sau altele … nici una si nici cealalta nu sunt low cost!

  25. Low price= high risk.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.