G4Media.ro

Dezbatere publică pentru construcția metroului din Cluj /  Va avea 500 de…

Dezbatere publică pentru construcția metroului din Cluj /  Va avea 500 de angajați și va transporta 60.000 de călători pe zi

Primăria Cluj a început dezbaterea publică online a metroului metropolitan pentru obținerea avizului de mediu, anunță Știri de Cluj.

Trenul metropolitan Gilău – Florești – Cluj-Napoca – Baciu – Apahida – Bonțida va avea o componentă de transport subteran, Magistrala I de Metrou, care va face legătura dintre Municipiul Cluj-Napoca și Comuna.

Conform datelor prezentate la sfârșitul săptămânii trecute, metroul clujean va circula cu o viteză maximă de 80 de km/h, iar o viteză comercială de 40km/h.

În plus, cei care au realizat proiectul spun că garniturile de metrou nu vor avea mecanic. Metroul din Cluj va avea 500 de angajați și va transporta 60.000 de călători pe zi.

Sursa foto: Știri de Cluj

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

15 comentarii

  1. Hahahaha.
    Minte-i, Boc și ia-le banii. Așa le trebuie, nici o zi fara stiri despre marile realizari scriptice ale micului primar Bloc.

  2. 600 de angajati= 600 de imbuibati din banii publici…lol..600 sa faca ce? taietori de frunze ca aia de la bucuresti? ce vise umde are boc…

  3. Foarte frumos!

  4. În 2000 am văzut prima data cj. Era absolut superb.Se circula idilic.Apoi an după an a înnebunit lumea.Constructii peste tot, mașini peste tot, fără parcări…haos.Prin 2012 deja îmi era scarba cand trebuia sa ajung în cj.In ultimii 4-5 ani lucrurile se așează.Gasesti parcări libere oricând, contracost si nu in fata buticului de unde sa iti iei paine.Sensuri unice care fluidizeaza.Transport în comun peste cel din București. Este aglomerat, este loc de mai bine și da au nevoie de metrou! Succes oameni frumoși!

  5. Si e rentabil economic?

    • Asta ar fi chiar ultima problema luata in calcul :)))

      Pe termen lung sigur va ajuta la dezvoltarea orasului insa furturile vor fi astronomice

    • Nu e rentabil. Sunt estimate pierderi anuale de 10 mil EUR. Dar ce contează, important că geniul din răchițele apare în presă….

    • Transportul public nici nu trebuie să fie rentabil econimic în mod direct. Asta e o prostie

  6. 500 de angajati si nici un mecanic de locomotiva ptr. ca merg singure

  7. Haters gonna hate. Metroul este necesar Clujului de peste 10ani, faptul că Boc pregătește terenul din timp, să nu fie luat prin surprindere ca pe autorități, denotă anticipare, lucru de apreciat. Faptul că unii comentatori sunt contra, demonstrează că unii români nu sunt obișnuiți să anticipeze ci doar să reacționeze. Timpul ne va spune cum a fost de fapt viitorul.

  8. Nu prea știu de ce toată lumea îl pupă in dos pe piticul atomic. Mai ales cei care nu stau în Cluj-Napoca. Noi care stăm aici și gândim, nu punem botul la propagandă, știm că înafară de carpeli de fațadă nu a facut nimic major pentru oraș în aproape 20 de ani, din care și o perioadă la butoane in guvern. Suntem singurul oraș mare care nu are o centură ocolitoare, fara legătură la autostradă, oraș blocat total dimineața până la ora 10 și dupămasă de la ora 16. Ce realizări? Străduțe asfaltate pe bani europeni? Niște parcuri pentru copii făcute de firme de casă cu parandarat substanțial? Nu mai vreau să continui. Dar deocamdată acest așa zis metrou este o himeră, deocamdată bani sunt numai pentru studiu de fezabilitate, făcut probabil de firme alese pe sprînceană. Nu poate fi realizat până nu se realizează zona mitropolitană altfel juridic proiectul nu este fezabil. Așa că mai usor cu pianul…!

    • sa nu exageram, nu ai centura ocolitoare, dar pe directia bucuresti-oradea ai ocolire pe autostrada, iar pe ruta timisoara-dej ai ocolire pe la valcele. Astea sunt si cele mai circulate directii. nu ai ocolire dinspre zalau spre dej. ar fi utila e drept, dar ce vreau sa spun e ca exista partial rute ocolitoare, iar ele s-au facut in mandatul lui Boc. stadionul, sala polivalenta, restaurarea liniilor de tramvai si modernizarea mijloacelor de transport in comun, amenajarea sectorului pietonal eroilor-piata unirii, reamenajarea Gh.Doja si a intersectiei de la casa de cultura a studentilor, sunt cateva repere importante care contrazic „știm că înafară de carpeli de fațadă nu a facut nimic major pentru oraș în aproape 20 de ani”. cand spui „stim”, incerci sa manipulezi prin minciuna, pentru ca nu stim asa ceva, faptele te contrazic. m-am mutat din Cluj acum 2 ani, iar in fiecare luna cand ma intorc si trec prin oras sunt surprins de schimbarile pe care le vad. Se lucreaza incontinuu, si se vad schimbari radicale mai ales in ce priveste traficul prin centru. da, se sufoca din cauza traficului, dar asta se intampla peste tot in tara, dataorita exploziei numarului de masini. metroul este exact ce ii trebuie orasului.

  9. Votati Boc
    Lipsa totala de.viziune pentru un oras ca si Cluj.
    Numai smecherie, interese, nepotisme, hotie la nivel inalt. Votati Boc

    Aaa am uitat ceva

    Votati Boc un FUNAR modern

  10. Știți interpreta și la pian?

  11. Vom avea la Cluj taxiuri zburătoare, înainte să avem metrou. Povestea metroului e doar o cacialma politică. Iar boc, e cel care ratează planificarea dezvoltării orașului de vreo 20 de ani. Atât ar trebui să facă, să planifice dezvoltarea naturala a orașului. Dar omul nu e in stare să înțeleagă un lucru atât de simplu.