G4Media.ro

Compania Braun atrage reacții violente asupra unei reclame la un aparat de…

Foto: captura video

Compania Braun atrage reacții violente asupra unei reclame la un aparat de ras în care apare un model transsexual

O reclamă a companiei Braun la un aparat de ras devine subiectul unor comentarii violente pe rețelele de socializare după ce utilizatorii au observat că în ea apare un model transsexual cu cicatrici de dublă mastectomie care își rade barba, transmite Fox News.

Comentatorii conservatori de pe rețelele de socializare au criticat săptămâna aceasta brandul – o filială a Procter & Gamble – susținând că acesta „celebrează cultul mutilării genului”. Unii utilizatori au pledat, de asemenea, pentru acordarea brandului a „tratamentului Bud Light”, făcând referire la boicotul care a lovit berea din cauza asocierii sale cu influencerul transsexual Dylan Mulvaney.

Imaginea controversată a fost găsită recent printre imaginile promoționale de pe site-ul lui Braun. Aceasta înfățișa ceea ce inițial părea a fi un model de sex masculin care se bărbierește, dar o privire mai atentă arată că subiectul este o femeie biologică care a suferit o dublă mastectomie.

În imagine, pe sânii modelului se vedeau cicatrici de dublă mastectomie, în timp ce se bărbierea părului facial cu ceea ce se pare că este aparatul de tuns Braun Series X Hybrid Trimmer.

Un purtător de cuvânt al Procter & Gamble a declarat pentru Fox News Digital că imaginea reprezintă consumatori Braun reali.

Aceștia au spus: „Aceasta este una dintre sutele de imagini de pe site-ul nostru care arată oameni care folosesc produsele noastre – toate acestea reflectă consumatorii pe care îi servim”.

Criticii au dat de pământ cu Braun pe platforma de socializare X (fosta Twitter) după ce au văzut imaginea. Mai multe personalități conservatoare au comentat subiectul.

Activistul conservator canadian Chris Elston, cunoscut și sub numele de „Billboard Chris”, a comentat fotografia, spunând: „Braun celebrează acum cultul mutilării genului”.

Comentatorul conservator Ian Miles Cheong a observat că „Braun a luat calea lui Gillette și Bud Light”, făcând referire la două companii care au inclus persoane transsexuale în marketingul lor în ultimii ani și au suferit reacții negative semnificative pentru aceasta.

Psihologul și autorul canadian Dr. Jordan Peterson a reiterat afirmația lui Cheong, postând: „@Braun caută din greu momentul său @Budweiser”.

Peterson a făcut o altă postare, întrebând: „Hei! Voi, ticăloșilor treji de la @Braun, credeți că acest măcel malefic este un fel de declarație de modă? Aceasta este brutalitate de nivel Mengele și credeți că este moral să capitalizați pe ea.”

Oli London, activist britanic împotriva chirurgiei trans, a postat: „BRAUN prezintă o femeie biologică transsexuală cu cicatrici de dublă mastectomie în noua lor reclamă pentru gama de bărbierit pentru bărbați”.

Maya Forstater, directorul executiv al grupului activist Sex Matters, a atacat Braun într-o declarație recentă pentru publicația britanică The Telegraph.

Forstater a declarat: „Directorii Braun trebuie să fi trăit sub o piatră dacă ei cred că această campanie reprezintă „incluziune”. Realitatea este că Braun s-a înscris acum în istorie ca promotor al contagiunii sociale și a ceea ce va deveni unul dintre cele mai notorii scandaluri medicale”.

 

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

3 comentarii

  1. Daca ii iei la bani marunti pe toti terminatii astia de „activisti conservatori” o sa realizezi rapid ca tot ce sunt in stare este sa latre, asemeni aur si a altor asa zisi conservatori. Se dau dupa cum bate vantul numai sa se uite lumea la ei si sa arunce cu bani. Numai niste escroci psihopati ar fi in stare sa capitalizeze pe seama urii fata de niste oameni diferiti.

    • Ca tot ai vorbit de capitalizare, nu uita ca avem de-a face cu un brand care chiar vrea sa vanda ceva, iar scandalul se invarte in jurul reclamei la acel
      produs…

  2. Important: Braun este detinut de Gillette, care la randul lui, din 2005 este detinut de Procter&Gamble. Printre brandurile detinute amintim: Ariel, Gillette, Head&Shoulders, Oral-B, Pantene, etc
    Cand cumparati aceste branduri, sa stiti pe cine sustineti.