G4Media.ro

BMW se extinde în China, unde va lansa 12 tipuri de mașini…

BMW se extinde în China, unde va lansa 12 tipuri de mașini exlusiv electrice / Experţii se aşteaptă la un avans al pieţei auto chineze de cel puţin 6% anul acesta

Grupul german Bayerische Motoren Werke (BMW) este „optimist” privind perspectivele datorită sporirii cererii de vehiculele electrice pe piaţa chineză, a afirmat luni şeful diviziei din China, Jochen Goller, într-un interviu acordat DPA, citată de Agerpres.

Acesta a anunţat că BMW va lansa în China 12 maşini exclusiv electrice până în 2023, iar până în 2025 un sfert din maşinile vândute pe piaţa chineză ar trebui să fie electrice.

Vorbind în debutul Salonului auto de la Shanghai, Goller a apreciat că se constată o creştere „continuă” a clasei de mijloc şi a potenţialelor grupuri de clienţi. Totuşi, dezvoltarea exactă a pieţei auto chineze este este dificil de previzionat în 2021 deoarece depinde şi de avansul economiei, a explicat oficialul BMW.

Salonul auto de la Shanghai este cel mai mare eveniment de marketing al industriei auto din ultimul an. Producătorii auto sunt interesaţi în mod special de China, cea mai mare piaţă din lume în funcţie de volumul de vânzări şi prima mare economie a lumii care şi-a revenit din pandemie, pentru a-şi relansa vânzările şi a inversa pierderile de miliarde de dolari suferite în 2020.

Experţii se aşteaptă la un avans al pieţei auto chineze de cel puţin 6% anul acesta, şi la o expansiune mai rapidă a vânzărilor de maşini premium.

În perioada ianuarie-martie 2021, BMW a vândut la nivel global 636.600 de automobile mărcile BMW, Mini şi Rolls-Royce, cu 5% mai mult decât în primul trimestru din 2019 şi cu 33,5% mai mult decât în perioada similară a anului trecut.

  • „Aceste vânzări record scot în evidenţă obiectivele noastre ambiţioase de creştere pentru acest an”, a declarat directorul de vânzări de la BMW, Pieter Nota. Acesta a adăugat că BMW a reuşit să îşi dubleze vânzările de vehicule electrice, cu 70.200 de autoturisme hibride şi electrice vândute în primul trimestru. „Graţie acestor performanţe suntem pe cale să vindem peste 100.000 de vehicule complet electrice până la finele anului şi să avem cel puţin un milion de vehicule electrificate pe şosea”, a spus Nota.

Cele mai bune vânzări realizate vreodată de BMW în primele trei luni ale anului se datorează în primul rând pieţei asiatice, în special Chinei, unde BMW a vândut 230.000 de automobile, cu 60.000 mai mult decât în primul trimestru din 2019. În total, BMW a vândut un număr record de 237.000 de vehicule în Asia în primele trei luni ale anului.

Anul trecut, BMW Group a vândut un număr de 2,324 milioane de automobile BMW, Mini şi Rolls-Royce la nivel mondial, cu 8,4% mai puţine decât în 2019.

În pofida situaţiei volatile provocate de extinderea pandemiei pe plan global, grupul BMW se aşteaptă ca afacerile să evolueze pozitiv şi nivelul riscurilor să rămână stabil în 2021.

Pentru acest an, compania estimează o creştere semnificativă a profitului înainte de taxe în 2021, cu performanţe solide pe toate segmentele: BMW, Mini şi Rolls-Royce. BMW se aşteaptă la o creştere solidă a vânzărilor şi la o marjă a profitului operaţional între 6% şi 8%, faţă de 2,7% în 2020.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

8 comentarii

  1. BMW construieste a 3-a cea mai mare fabrica auto din Europa in Ungaria si exporta in China, profitul merge in Germania si Ungaria.

    Germania si Ungaria fac bani frumosi, se dezvolta, Romania nu face nimic, nu joaca nimic, nicio investitie, niciun export. Ba chiar Romania si-a permis sa „scuipe” diplomatic in China, ca un catel mic si natang, la comanda americanilor.

    Apropo, America de ce investeste mai mult in Ungaria, decat in Romania, dar noi nu avem voie sa facem afaceri cu China?

    Noi suntem o colonie de sclavi pe gratis, ne vindem ieftin pe nimic.

    • Pai atat ne duce capul , gandire obtuza ,fara China ca e comunista si ne mai miram ca Ungurii investesc in Romania.
      Mai bine conducea guvernul UDMR ca erau mai destepti decat spalatii astia pe creier de progresisti.

    • Mai ușor că vin progresiștii cu ligheanul cu lături și nu vă mai vedeți de injurii, au capul mic și mintea stă lejeră.

    • Diferenta e ca Romania nu are ce produce in China chiar daca ar dori noi nu avem capital. Nu doar America dar si Germania, Franta sau Coreea de Sud care e cel mai mare investitor. Ei investesc pentru ca guvernul maghiar le da subventii mari daca la noi s-ar face asa s-ar zice ca ne vindem tara si luam bani de la gura poporului si dam la multinationale. Si ungurii finanteaza si ei investitiile adica daca americanii vin cu 1 milion ei vin cu inca 500,000 dolari iar la noi nu se poate ca nu sunt bani avem cheltuieli mari cu pensii si salarii. Iar in Ungaria impozitul pe profit este mai mic iar ei au forta de lucru mai calificata. In plus au si autostrazi la noi nu exista.

  2. De ce ar cumpara chinezii masini electrice de la BMW, in conditiile in care ei au deja o multime de marci electrice autohtone, una dintre ele, Nio concurand direct cu Tesla la specificatii si design?
    Pentru ca Germania le ofera la schimb influenta in UE, acel CAI inca nu a fost anulat, va fi ratificat dupa un an sau doi cand va fi uitata stuatia din Hong-Kong sau cea a uigurilor chinezificati fortat.

  3. Hi! Nu e bine! BMW produce in China!
    Inteleg ca daca Dacia Spring e produsa in China, nu e bine!
    Ce ne facem de acum cu BMW???

  4. In privinta automobilelor electrice chinezii sunt numaeul 1 mondial, apoi SUA si anchilozata Europa.
    China este o piata de desfacere enorma, cine nu este prezent acolo nu va exista in viitor.

  5. Nu ține de știrea din articol, dar câteva fapte pe tema expansiunii chineze:

    Expansiunea chineză, deghizat în sprijin tehnologic / capacitate de construcție / ”drumul mătăsii” este mult mai rafinat decât forma clasică de colonializare, utilizată pe vremea aceea de marile puteri ”exploratoare”. Câteva elemente comune ale contractelor mari de investiții, angajate prin credit acordat de chinezi :
    Nu acordă credit pentru întreaga valoare a proiectului, statul beneficiar trebuie să aibă 15 – 20 % contribuție proprie ( fiind vorba de țări în curs de dezvoltare, asta înseamnă un efort financiar considerabil ). Investiția are un termen de recuperare a investiției foarte lung, sau nerealizabil, pe scurt, sunt îngreunate condițiile de rambursare a creditului, astfel ca – prin niște clauze secrete ( care intră în vigoarea în caz de nerambursare a creditului ) se întâmplă, de exemplu, următoarele cazuri :
    . Sri Lanka a foast obligată să ”închirieze” unul dintre porturile sale ( Republicii Populare ) chineze, folosit de aceasta ca port al forțelor sale navale
    .Același caz cu grecii ( portul Pireu a ajuns în proprietate majoritară chineză )
    . Întreaga industrie petrolieră a Venezuelei este derulată de chinezi
    . Macedonia de Nord va trebui să cedeze teritorii chinezilor, din cauza creditului de 1 miliard de dolari, angajat pentru o autostrada.
    Contractele cu privire la calea ferată Budapesta – Belgrad și construirea unui campus în Budapesta a universității Fudan sunt secrete. Asta în condițiile în care, într-un act ridicol, similar cu ”nu ne videm țara ”, un ong trepăduș al regimului lui Orban a organizat o demonstrație în 2012, sub deviza ” nu vom fi colonie”. Demonstrația a fost organizată împotriva ”dictaturii” uniunii europene. ))))