G4Media.ro

Aplicaţie mobilă românească pentru combaterea risipei de alimente / Se identifică locurile…

Sursa foto: PIxabay

Aplicaţie mobilă românească pentru combaterea risipei de alimente / Se identifică locurile în care poți cumpăra alimente cu preț redus de până la 80%, aproape de termenul de expirare

Startup-ul românesc bonapp.eco a lansat aplicaţia prin care consumatorii economisesc până la 80% la achiziţia de alimente şi anul viitor intenţionează să se extindă în alte ţări din regiune şi să salveze de la risipă 30 de milioane de pachete cu produse până în 2023, anunță Agenția de presă Rador.

Aplicaţia mobilă are ca scop combaterea risipei de alimente, conectând consumatorii cu comercianţii ale căror alimente se apropie de data de expirare. Produsele vor fi vândute la preţuri mai mici cu 40%- 80%. Aplicaţia este disponibilă pe iOS şi Android.

Alimentele sunt achiziţionate cu cardul, prin intermediul aplicaţiei, dintr-o reţea de 35 de afaceri afiliate din Bucureşti. În prezent aplicaţia include supermarketuri, hipermarketuri, restaurante, magazine, brutării, cafenele şi hoteluri. Lansarea în alte oraşe din România este planificată pentru primul trimestru din 2022, în timp ce extinderea în alte ţări din regiune va începe în trimestrul al doilea.

Aplicaţia are un potenţial de piaţă de cinci milioane de utilizatori numai în România. Utilizatorul ţintă locuieşte în mediul urban, are cont bancar, îşi doreşte să cumpere produse de calitate şi, totodată, să economisească bani.

Sursa foto: PIxabay

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

6 comentarii

  1. Cu guvernul Catu o sa ajungem sa avem aplicatii ca sa gasim mancarea din gunoaie.

    • hahaha! excelent comentariul

    • Nu sunt tomberoane de rascolit in campul de sparanghel, si oricum nu poti manca cu botnita pe gura.

    • În Rashea nu mai e nevoie de mâncare. Uleiul de baie face minuni pe stomacul gol. La felul 2 se servește novichok. Peste desert se sare de la etaj.

  2. Am testat aplicația.
    Dezinstalare.

    1. Cer nearby (30km) imi afișează 144km
    2. Ce vad par preturi normale…deci cred ca e reclama mascată

    Hidos.
    Distructiv.
    Perifulos de urât.

    • Oare cat au platit pentru reclama acei „angel investors”? Pentru ca reclama a fost si pe Ziare.com.
      Nu stiu cat o sa ajute risipa alimentara deoarece nu scrie ce contin acele pachete zilnice. Platesti intre 16-30 lei pe pachet de la Penny, Cora etc, dar nu scrie ce produs sau ce brand de produs contine, nici macar cantitatea. Dai un ban si te duci sa ridici un „colet surpriza”.
      Si in plus…romanii sunt saraci…dar nici atat de saraci sa plateasca pentru resturile de la Supermarket. Trebuia data LEGE ca orice supermarket care nu reuseste sa vand marfa proaspata/preparata…sa o doneze la sfarsitul zilei catre caminele de copii/batrani. Dar nu…niste IT-isti impreuna cu o mana de Angel Investors, cu gandul doar la salvarea planetei chipurile si la eliminarea risipei, s-au gandit ca pot face si ceva bani din expirate.
      Pai daca supermarketurile vand produse expirate si insalubre la ordinea zilei, da-ti seama ce o sa gasesti in pachetele alea. Mai bati si drumul pana la supermarket sa dai bani pe o punga cu expiraciuni. Atata reclama pentru o aplicatie care ofera o solutie la o problema care nu exista. Romanii au ce manca, nu asta e problema. E problema ca murim in spitalele unde doctorii nu ne trateaza sau ne trateaza gresit si ne vorbesc urat. E problema ca suntem batuti/omorati de interlopi si Politia nu face nimic. E problema ca guvernantii sunt ignoranti si isi vad doar interesele lor. Om avea noi problemele noastre, dar de mancare avem. Si chiar si cei care nu au de mancare….nu stau ei in Bucuresti cu telefonul in mana sa isi comande mancare de pe aplicatia asta.
      Da, foarte hidos, intr-adevar. Si eu l-am dezinstalat.