
Alt lot de peste 2,8 milioane de scrisori personalizate trimise de George Simion alegătorilor: „Respect pentru satul românesc” / Biroul Electoral Central a decis anterior retragerea unui lot de 1 milion de scrisori pentru încălcarea legii electorale și a GDPR
Un alt text semnat de George Simion și un alt lot de peste 2,8 milioane de scrisori au fost expediate către cetățeni, înainte de alegerile prezidențiale din 2025, după cum rezultă chiar din datele furnizate de AUR pe materialele transmise alegătorilor și obținute de G4Media.ro.
Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -
Scrisorile sunt adresate nominal și conțin un mesaj centrat pe valorile tradiționale, viața rurală și respectul față de fermieri, vârstnici și gospodării. Tirajul apare pe plicurile scrisorilor, iar exemplul oferit este al uneia primite de un locuitor din Ilfov.
În textul semnat de liderul AUR, destinat în special locuitorilor din mediul rural și persoanelor în vârstă, George Simion își exprimă „respectul pentru truda de zi cu zi” a oamenilor de la sate și face apel la identitatea națională: „Satele noastre sunt inima României”, afirmă Simion. Candidatul folosește adjective de apropiere, considerate chiar intime, precum „dragă” și „dragule” și promite „respect” ca principiu fundamental al viziunii sale politice: „O țară în care RESPECTUL va fi legea de la care pleacă totul”.
Campania vine după ce, anterior, Simion a trimis un tiraj de peste 1 milion de scrisori personalizate adresate pensionarilor, pentru care Biroul Electoral Central (BEC) a decis că sunt ilegale și trebuie retrase. Potrivit dispoziției BEC din 30 aprilie, AUR trebuie să înceteze imediat distribuirea materialelor considerate neconforme cu legislația electorală și GDPR.
George Simion declara, ieri, despre plicurile trimise prin Poştă că sunt în jur de 2 sau 3 milioane de scrisori și că a trimis tuturor pensionarilor din Registrul Electoral Permanent, din baza de date cu alegători, el precizând că toţi competitorii electorali au acest registru. ”Noi, ca partid politic, avem toate datele cetăţenilor peste 18 ani”, a arătat Simion. De precizat că registrul alegătorilor este pentru verificarea listelor de vot. Până în prezent, George Simion nu a anunțat dacă le va retrage sau își cere scuze celor cărora le-a trimis și nu i-au oferit datele persoanele,
Expert Forum a semnalat că George Simion, care la alegerile prezidențiale anulate din 24 noiembrie s-a clasat pe locul 4, cu 13,6% din voturi, a redus semnificativ cheltuielile de promovare online, reorientându-se spre mijloace clasice de campanie, precum corespondența personalizată, distribuirea de pliante și acțiuni directe în comunități. În campania actuală, partidul a renunțat la simbolurile vizuale clasice, cum ar fi vestele galbene, optând pentru un nou slogan: „Respect pentru democrație”.
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
7 comentarii