G4Media.ro

Pro Infrastructura: ”După 14 ani de chin şi tone de înjurături pe…

sursa foto: Captura video

Pro Infrastructura: ”După 14 ani de chin şi tone de înjurături pe care toată apa de pe Dâmboviţa nu o să le poată spăla, pasajul Domneşti este aproape gata”

Asociaţia Pro Infrastructură afirmă, vineri, că, ”după 14 ani de chin şi tone de înjurături pe care toată apa de pe Dâmboviţa nu o să le poată spăla”, pasajul Domneşti este aproape gata. Organizaţia afirmă că, dacă s-ar forţa puţin atât antreprenorul cât şi responsabilii CNAIR, s-ar putea da drumul la trafic săptămâna viitoare, scrie News.ro.

”Fata Morgana la Domneşti: şi totuşi e realitate! După 14 ani de chin şi tone de înjurături pe care toată apa de pe Dâmboviţa nu o să le poată spăla, pasajul Domneşti este aproape gata şi va fi probabil inaugurat (până) pe 15 noiembrie. Fie vorba între noi, data asumată oficial de autorităţi, 15 noiembrie, este pentru leneşi. Dacă s-ar forţa puţin atât antreprenorul cât şi responsabilii CNAIR, s-ar putea da drumul la trafic săptămâna viitoare. Dar cine mai pune la socoteală câteva zile peste ani şi ani de impotenţă şi indolenţă pe RNCB, Ruşinea Naţională Centura Bucureşti?”, a transmis, vineri, Asociaţioa Pro Infrastructură.

Sursa citată a precizat că ”statul se chinuie încă din 2008 să modernizeze drumeagul de sud al Capitalei”.

”După 4 ani de bâlbe, la începutul lui 2012 s-au semnat 3 contracte de lărgire la 4 benzi cu termen finalizare 24 de luni. Abia dacă s-a deranjat puţin iarba în teren că în toamna lui 2012 domnu’ Ponta, ăla cu marile proiecte, dacă-l mai ştiţi, a tăiat la rectificarea bugetară 81% din banii alocaţi. Iar în vara lui 2014 CNAIR reziliază contractele, anunţând triumfalist că de data asta va reface documentaţia şi va scoate la licitaţie lucrările pe bani europeni, că ăia din buget sunt sparţi pe alte investiţii”, a mai transmis organizaţia.

Asociaţia Pro Infrastructura afirmă că, ”din marea lărgire, ne-alegem doar cu o podişcă”:

”La Domneşti, licitaţia a fost lansată în martie 2015 şi atribuită de CNAIR abia în mai 2017, după nenumărate bâlbe şi greşeli ale comisiei de evaluare a ofertelor. Câştigătorul de tristă amintire: Straco. Conform contractului, marea giraţie suspendată de la Domneşti ar fi trebuit să fie gata în august 2019. Dar în decembrie 2019 (aţi citit bine) se mişca doar o mică porţiune a şantierului, peisajul fiind unul dezolant, cu 2-3 muncitori meşterind obosiţi la 3 pile. Motive? CNAIR nu e în stare să termine exproprierile, să despăgubească oamenii, la doi ani şi jumătate de la semnarea contractului. Colac peste pupăză, între timp Straco intră în insolvenţă. Blocaj complet. Într-un final apoteotic, Straco îşi dă obştescul sfârşit şi, din fericire, se evită la mustaţă rezilierea prin preluarea şantierului de către Tracon, subcontractor declarat al Straco”, a mai transmis organizaţia.

Potrrivit acesteia, din vara lui 2020 începe uşor-uşor să arate a şantier, nu a peisaj post-apocaliptic.

”Ajungem cu chiu cu vai în zilele noastre: noiembrie 2022, doar vreo 14 ani pentru un colac suspendat”, mai afirmă specialiştii.

Secretarul de stat în Ministerul Transporturilor Ionel Scriosteanu a anunţat, marţi, că au început testele la pasajul Domneşti necesare pentru darea în trafic în 15 noiembrie.

sursa: News.ro

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

11 comentarii

  1. Mai dura încă 14 ani dacă nu accelera USR( Drulă )lucrurile.

  2. Gata să se dărâme. Gata să fie închis. Față de renovare.

  3. Exemplu de idioțenie urbanistica cu complicitatea autorităților. Mai întâi s-a făcut samsareala imobiliara apoi se pune presiune pe autorități „sa facă ceva”.

  4. Pasajul rezolva doar traficul de pe centură , cel spre capitală va rămâne în continuare blocat pana când se va realiza lărgirea drumului de la centură pana la zona str. Brașov.

  5. Am trecut pe acolo. Urat l-au facut. Biscuitii aia nu stiu cat o sa suporte umplutura de pamant, sper ca in spatele lor exista turnat perete de beton, dar tare ma indoiesc.

  6. Dacă era tot Tonta și PSD la putere nu mai vedeam noi infrastructura în România. Ce ne trebuie noua asa ceva ca-n la vot ies cu 80%

  7. Tara de kko, in 14 ani unii muta munți, și noi abia facem un amarat de pod.
    E bine ca se mai poate fura din tara asta încă. Când nu se mai poate, o vând, asta dacă nu o fi deja !

  8. 14 ani sa faca aia?
    Lol
    Nici nu se fura in tara asta, nici coruptie nu exista. Asa o tot lalaie toti politicienii din ’90 incoace.
    Ce sa zic, emigrati cat mai puteti, daca puteti si sa nu faceti copii aici ca statutul de cetatean al romaniei e cea mai mare povara si cel mai crud blestem cu care sa-ti nenorocesti copii. Din pacate, asta e realitatea.

  9. Asta înseamnă Ciuma Roșie, corupție, batjocora. Votați ca idioții în continuare!

  10. Când mă uit în urmă la marile realizări ale ciumei roșii, mă întreb pentru cine plătim noi pensiile speciale??? Pentru aia care nu au făcut nimic?! Ce merit au parlamentarii aia de carton care și-au urmărit interesele lor și ale grupului?!