G4Media.ro

STUDIU Ce categorii de alimente au devenit un „must-have” în coșul de…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

4 comentarii

  1. Produsele congelate sunt noul fresh. Tendința a început înainte de pandemia și a fost amplificată în pandemie. Și în anumite situații produsele congelate sunt mult mai proapete decât cele proaspete atâta timp cât multe se congeleaza în vecinătatea locului de producție. În plus se reduc pierderile de le fluxul de distribuție a produselor proaspete și creste și termenul de valabilitate. Mai trebuie totuși sa trecem peste mentalitate ca produsele congelate sunt produse de joasa calitate, dar în rest aici este tendința.
    P.S. Alcoolul totuși rămâne în topul preferințelor. Cifrele creste cu doi digitizarea în fiecare an.

  2. Se poate fara englezisme hai sa fim romani,presa distruge limba romana

    • Domnu? Se poate si fara nationalisme? Ady cu “y”
      Ca in general nationalismu a cam distrus orice intentie diplomatica existenta vreodata. Deci efectiv a tinut societatea civila in fantezia sinistra ca “tara mea e cea mai buna” care in majoritatea locurilor a dus si la exterminari rasiale, razboi, etc.

      Da sa nu distrugem limba romana, care nu -a dezvoltat organic prin atribuirea de latinisme, grecizme, slavisme, etc. In nici un caz.

  3. Reclama ascunsa pt firma de research.
    Macar sa răspundă complet, câți erau din urban și câți din rural, fiind studiu online și știind ca minim 40%din populație nu au acces sau nu știu sa folosească internetul unde este relevanța? 1000 de persoane este infim ca sa tragi o concluzie pentru o tara întreaga.