G4Media.ro

Volkswagen va investi 1,8 miliarde de dolari în afacerile sale din Brazilia,…

Sursa Foto: Automarket.ro

Volkswagen va investi 1,8 miliarde de dolari în afacerile sale din Brazilia, în cinci ani / Va lansa 16 modele noi, inclusiv vehicule hibride și electrice

Producătorul german de automobile Volkswagen va investi 9 miliarde de reali (1,83 miliarde de dolari) în afacerile sale din Brazilia, în următorii cinci ani, şi va lansa 16 modele noi, inclusiv vehicule hibride şi electrice, transmite Reuters, transmite News.ro.

Noile investiţii ar creşte de peste două ori planului de investiţii al Volkswagen în Brazilia pentru perioada 2022-2028, la 16 miliarde de reali, şi îi vor permite să producă încă patru modele, faţă de planurile anterioare, inclusiv primii hibrizi fabricaţi în Brazilia, un model 100% electric şi un pick-up.

”Volkswagen îşi reafirmă încrederea în Brazilia şi îşi dublează investiţiile”, a declarat Ciro Possobom, directorul general al companiei în Brazilia, într-un comunicat.

Noul model pick-up planificat va fi produs în statul Parana, în timp ce celelalte trei modele suplimentare şi un nou motor hibrid vor fi fabricate în fabricile din jurul statului Sao Paulo, a spus compania.

De asemenea, va dezvolta un sistem avansat de asistenţă pentru şofer menit să sporească siguranţa vehiculului.

Volkswagen a declarat că şi-a extins cota de piaţă în Brazilia în 2023 cu puţin peste 2 puncte procentuale, până la 15,8%, vânzând peste 345.000 de unităţi pe tot parcursul anului.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

1 comentariu

  1. Minunat! De ce România protejează excesiv interesele Renault și Ford? De ce limitează competiția? Atașamentul excesiv față de un constructor face ca atunci când acesta are cerințe greu de îndeplinit de factorii decidenți, aceștia să cedeze întotdeauna, pentru că o eventuală reducere/relocare a producției ar determina un dezastru economic.

    Ungaria, cu înțelepciune, de la 0 (zero) producători auto în 1990, a ajuns la 5 (urmează al șaselea) constructori. Nici unul dintre ei nu poate șantaja guvernul maghiar.