
Volkswagen îşi suspendă publicitatea pe Twitter după ce Musk a preluat reţeaua de socializare
Grupul auto german Volkswagen s-a alăturat vineri altor companii în decizia de a-şi suspenda publicitatea pe Twitter după ce această reţea de socializare a fost cumpărată de miliardarul Elon Musk, relatează agenţiile DPA şi EFE, citate de Agerpres.
Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -
Motivul invocat de Volkswagen este anunţul Twitter că reţeaua de socializare îşi va revizui orientările referitoare la activitatea de publicitate. Prin urmare, grupul Volkswagen le-a cerut mărcilor sale, pintre care se numără Volkswagen, Audi, Porsche, Seat, Cupra şi Skoda să-şi întrerupă până la ”noi ordine” activităţile publicitare pe Twitter.
Compania General Motors (GM) a transmis joi că îşi întrerupe publicitatea pe Twitter, până când se va clarifica ”direcţia” în care merge această platformă sub noua conducere a lui Musk. Compania agroalimentară General Mills şi-a suspendat de asemenea publicitatea pe Twitter.
Elon Musk a promis că va favoriza libertatea de exprimare în detrimentul a ceea ce el consideră a fi politicile excesive de moderare a conţinuturilor practicate de reţeaua de socializare, acuzată până în prezent că a cenzurat astfel opinii conservatoare, inclusiv prin suspendarea contului fostului preşedinte republican american Donald Trump.
Totuşi, pentru a-şi asigura furnizorii de publicitate, ce asigură veniturile Twitter, noul proprietar al reţelei de socializare a promis că această platformă va avea un ”consiliu de moderare a conţinuturilor”.
Guvernul german a anunţat săptămâna trecută că va examina dacă mai doreşte să-şi menţină prezenţa pe Twitter.
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
9 comentarii