G4Media.ro

Vlad Alexandrescu, fost ministru al Culturii, îl acuză pe managerul Muzeului de…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

5 comentarii

  1. De ce nu ma surprinde… De la nivelul de director incepe putregaiul in administratie. Directorii competenti si neafiliati politic sunt o exceptie iar peste postul de director calitatile astea sunt probabil inexistente.

    Asta e produsul guvernarilor PSD / PNL din ultimii 10 ani. Doamne ajuta.

    • Din context rezultă aproape contrariul. Savantul preocupat mai mult de pasiunea sa, habar nu are de responsabilitatea pe care o are față de instituția în fruntea căreia se află.
      Ar fi fost suficient sa angajeze un manager cu funcții de administrator, care să rezolve problemele domestice: să obțină finanțări pe diverse teme, să urmărească ca lucrările de renovare să dureze cât mai puțin, să plătească salarii, să se asigure că obiectele de patrimoniu scoase din muzeu sunt in siguranță etc. Poți să ai și 10 premii Nobel, și 1000 de lucrări scrise, nu ajută… cu tot respectul!

    • Cu funcții-> cu aptitudini

  2. Vlad Alexandrescu, fost ministru al culturii in guvernul lui Dacian Ciolos, stie ce spune. Avem de aface cu „famiglia” datorita protectionismului lui johannis, colegul de etnie al lui ernest oberlander. Acest oberlander a fost de altfel si medaliat de johannis… Nefiind roman, evident ca si-a batut joc de tezaurul Romaniei si a mai avut tupeul sa declare ca el trebuie sa ramana la muzeu ca sa recupereze tezaurul … Cum??? Îi cunostea pe banditi? Avea el ca muzeograf metode mai eficace decat politiile din Romania si olanda? Sau Interpol? Inteleg ca mai sunt vreo 600 de piese de tezaur in expozitiile externe. Cand pesede si penrle au de gand sa le ceara inapoi?…

  3. Domnul Oberlander-Tarnoveanu este considerat un mare specialist in numismatica, arheologie, etc. Insa acum s-au pus in discutie capacitatile sale manageriale si s-au evidentiat minusurile din aceasta activitate. La acestea as vrea sa adaug consecintele lipsei totala de profesionalism cu care s-a contractat si realizat un plafon fals din gips-carton intr-o sala de expozitii din cladirea Muzeului National de Istorie, plafon care s-a prabusit acum cativa ani pentru ca a fost realizat complet inafara oricaror tehnologii si reguli elementare de montaj. In loc sa fie consultati specialistii si firmele autorizate inainte de executie, s-a apelat la specialisti doar ulterior, pentru a se constata cauzele prabusirii plafonului. Noroc ca in sala respectiva nu erau exponate de valoare.