G4Media.ro

Tânăr aflat pe trotineta electrică, ucis în București după o șicanare în…

Tânăr aflat pe trotineta electrică, ucis în București după o șicanare în trafic cu un motociclist. Cum s-au derulat faptele

Agresiune gravă în traficul din București care s-a sfârșit cu moartea unui tânăr aflat pe trotineta electrică. Tânărul, care mergea cu trotineta pe Splaiul Unirii, a fost urmărit în trafic de un motociclist cu care intrase în conflict, a fost lovit de acesta cu casca și, în cădere, a fost proiectat într-o mașină care se afla în mers de pe sens opus. Incidentul a avut loc miercuri seară la ora 18:30, la intersecția dintre Calea Vitan Bârsești și Șoseaua Olteniței (Sectorul 4).

Tânărul agresat de motociclist a murit, la scurt timp, la spital.

Motociclistul a fost reținut pentru 24 de ore de polițiști. Acesta este cercetat pentru infracțiunea de omor și va fi propus magistraților cu arestare preventivă pentru 30 de zile.

Cazul a fost preluat de Parchetul de pe lângă Tribunalul București și Serviciul Omoruri, iar la acest moment se efectuează cercetări.

Comunicatul Parchetului de pe lângă Tribunalul București

În baza mijloacelor de probă administrate, procurorii au stabilit că la data de 04 august 2021, ora 18:30, în timp ce se deplasa cu o motocicletă pe Splaiul Unirii dinspre Calea Văcărești către Târgul Vitan, când a ajuns în apropierea trecerii de pietoni de la intersecția dintre Splaiul Unirii și Calea Vitan Bârsești, staționând la culoarea roșie a semaforului electric, inculpatul a fost lovit în spate de către un bărbat care se deplasa pe o trotinetă electrică. Pe fondul discuțiilor în contradictoriu cei doi şi-au adresat injurii şi ameninţări, după care au părăsit zona respectivă îndreptându-se către intersecția dintre Calea Vitan Bârsești și Șoseaua Olteniței.

Inculpatul a ajuns primul în apropierea intersecției respective, a coborât de pe motocicletă şi a aşteptat pe carosabil venirea victimei care se deplasa pe trotineta electrică. Când cea din urmă s-a apropiat, inculpatul a alergat către aceasta cu intenția de o agresa, determind-o să treacă de axul despărțitor dintre cele două sensuri de deplasare, aruncând în aceleași împrejurări cu casca de motociclist în victimă, lovind-o în zona capului, determinând dezechilibrarea și căderea acesteia pe carosabil, victima fiind lovită frontal de un autoturism care circula regulamentar din sens opus.

În urma impactului dintre autoturism și victimă a rezultat rănirea gravă a acesteia din urmă, care a fost transportată la o unitate medicală, unde a decedat după aproximativ o oră și jumătate de la momentul impactului.

În cauză urmează a fi sesizat Tribunalul București cu propunere de luare a măsurii arestării preventive a inculpatului pentru o perioadă de 30 de zile.

Cercetările sunt continuate de Parchetul de pe lângă Tribunalul București, împreună cu Direcția Generală de Poliție a Municipiului București – Serviciul Omoruri.

 

 

 

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

67 comentarii

  1. Să-ți mai fie milă de prăpădiții cu motociclete din oraș….

  2. Genul asta de oameni nu au ce căuta în trafic . Motociclistul este dezaxat psihic. Nu știu cum naiba a luat permisul.

    • Simplu. Controlul psihologic nu se face pe bune. Se face doar pentru bani. Eu cand lucram pentru sputnikari pretuiam numai banii si-i inteleg pe medicii care dau adeverinte din pix.

    • Partea si mai trista e ca motociclistul este instructor moto.

    • Daca ce spune Alex e adevarat..
      Root cause analysis – Scolile de soferi sunt cea mai mare problema, la baza problemelor din trafic in Romania. E usor sa spui ca nu ai sosele si autostrazi si sa ignori problemele grave de la baza. Daca mai adaugi ca o populatie needucata e si ingrozitor de agresiva si egoista …
      A2 a ajuns sa fie numita autostrada carnagiilor si e autostrada nu e Bucuresti-Urziceni. Acum cateva zile pe A2 un individ ce iesea dintr-o parcare a intrat pe sosea fara sa foloseasca banda de accelerare, in doua miscari m-am trezit cu el in fata. Din fericire am evitat nenorocirea desi era aglomerat. M-am uitat inapoi.. doi indivizi, la o radiografie sumara interlopi, si nu e prima data cand vad asa ceva pe A2, cred ca e cea mai importanta cauza a accidentelor de pe A2.
      Culmea, fost singura parcare a carei iesire era nesupravegheta de politie.

    • Mirela de la impins vagoane ” Asa cum l au luat cu totii !

    • Oh, daa! „Nu se face pe bune”, sigur! Ca si cum aia care fac, ar fi Freud si Jung la universitatea din Viena – si nici aia nu si ar fi dat seama dupa un test. Aveți idee cati ani ar trebui”studiat” cineva ca sa ti dai seama ca e psihopat?! Daca ar fi asa de simplu, nu ar mai exista nici un criminal in serie.

    • Da, mmm, da ed, si scolile de soferi reprezinta o problema. Si alea se pot face tot aiurea, tot sa iasa banul si atat. Inteleg ca prin reclamatie se poate rezolva problema. Nu stiu cine verifica aceste scoli. Nu verifica nimeni de fapt, e un haos.

    • Un moment greu pentru noi toti

    • Era instructor moto. Asa dădea el exemplu elevilor lui?

  3. Motociclist „Noi cerem respect”

  4. „Trăim într-un stat sigur” – Bode

    • A mai fost un caz in Bucuresti.
      Recent.
      Pasarica care a ucis a fost scoasa nevinivata!
      Militia frate cu infractorul!

  5. Partea deosebita din stire este ca un om a murit. Daca nu murea era o scena de violenta ca multe mii de astfel de evenimente in Romania. Sunt sigur ca barbatul ala nu a vrut sa il omoare pe celalalt. Sper ca acest caz sa fie destul mediatizat si oamenii obisnuiti sa dea cu pumnul sa vada ce se poate intampla: omori un om si faci ani grei de puscarie.

    • Stai sa vedem cine e autorul, daca este pui de politician sau interlop…

    • eu zic ca nu ai de unde sa stii. probabil va fi un proces.

    • In cel mai rau caz e ucidere din culpa, posibil o pedeapsa cu suspendare daca e la prima abatere. In cel mai bun caz, daca mortul a instigat incidentul, e auto-aparare si poate intra la lovire si alte violente.

    • BOgdan, ai cel mai slab comentariu din istoria g4. Felicitari, nu ai inteles absolut nimic!

    • Bogdane ai -10iq in cap. Nu mai comenta pe nicăieri nimic. În viața reală fă la fel și taci din gură. Nu deschide gura pe nicăieri, ești pericol social.

    • @George
      Stii cu ce nu sunt de acord in rationamentul tau? Cu expresia si-a cautat-o si si-a luat-o.

    • @ George – Nu este omor din culpa! Clar! Motociclistul avea permis, da? Deci avea voie sa circule pe drumurile publice, avea obligatia sa respecte regulile de circulatie, iar aici intra si aprecierea traficului, anticiparea lui. Daca omul ala de pe trotineta era deja aproape pe sensul opus nu o sa-l creada niciun judecator ca nu s-a gandit ca o lovitura cu casca ar putea avea urmari tragice! Daca nu s-a gandit, inseamna ca nu avea ce sa caute in trafic… Nici nu mai conteaza faptul ca a avut conflict cu el, omul a murit si punct.

  6. Dar motociclistii se supara cand se baga intre masini si calcs linia continua si tot codul rutier.

    Acu s-a suparat pe trotinetist.

    Hal de motociclisti. Niste id..ti aproape toti.

  7. Nu mai fac motociclistii marshuri de protest ca ce sa vezi vai sunt „agresati” de soferi.Dar despre modul lor de conducere si comportanment in trafic nimic.
    Intr-o tara normala jumatate si-ar pierde dreptul legal de a mai conduce, orice.

    • Pentru cei care comenteaza dpdv juridic, cateva precizari:
      1) nu exista „omor” din culpa pt. ca omorul presupune intentie, culpa insemnand, spre deosebire, lipsa de prevedere, neglijenta, adica nu intentie ; infractiunea la care se refera cei care comenteaza se numeste ucidere din culpa.
      2) din „descriere” pare sa fie vorba despre un omor, caci, daca arunci cu un obiect suficient de mare, cum e o casca, intr- o persoana alfata in deplasare, in echilibru( cum e cazul unei persoane pe o trotinete), in mijlocul unei strazi aglomerate, nu prea se poate vorbi despre neglijenta, ci despre intentie.
      3) problema ar fi nu ca nu va lua condamnare, ci ca va lua destul de putin fata de conduira sa infractionala, intrucat, cu ceva ani in urma, Parlamentul a masacrat Codul Penal, micsorand nepermis de mult cuantumul pedepselor, inclusiv pt. infractiunea de omor.

    • Multumesc pentru explicatii.
      Nu sunt vesti deloc bune.

  8. toti cunoscutii mei mai cu o doaga lipsa conduc si motor. nu e chiar un studiu stiintific, dar…

  9. Trotinetele trebuiesc interzise. Sunt autovehicule pentru care este necesar carnet. Cei care le folosesc in acest moment sunt inconstienti… nu doar.

    • nu este necesar carnet. este necesar ca aia care le folosesc sa stie codul rutier. asta unu la mana. doi la mana, nu le interzici pe trotinete, ca nu stiu aia care le conduc ce si cum, ca asa si masinile trebuiesc interzise ca e plin de dementi la volan. si oricum, care e legatura cu subiectul? doar nu vrei sa spui ca era ala cu trotineta de vina si ca e corect ce i s-a intamplat?

    • De vina sunt aia care le permit sa circule cu trotineta pe carosabil

    • Trotineta electrica este autopropulsata. Prin urmare, ar trebui sa fie obligatoriu sa ai carnet, (macar categoria A1) s-o poti utiliza.
      Apoi, carnetul sa fie legat si de aplicatia de pe care o inchiriezi, ca in cazul in care te alegi cu carnetul suspendat de la cat de JmEkKeR esti, sa nu mai poti inchiria chinezaria.

    • Trotinetele electrice NU necesita permis de conducere deoarece neavând scaun, nu pot fi omologate sau înregistrate! Cineva a mers la Registrul Auto Român și a primit acest răspuns
      https://www.auto-bild.ro/stiri/trotineta-electrica-rar-167810.html
      PS. Într-adevăr, există o propunere legistlatia legată de înmatricularea sau înregistrarea trotinetelor, dar nu știu dacă a fost promulgată de către președintele României

  10. Nici ei între ei nu se mai suportă, cei pe 2 roti.
    Și când te gândești că motociclistul era instructor și militant pentru siguranța rutieră, realizezi că mulți fac asta sa de-a bine la cv.
    N

  11. Cei mai mulți motocicliști pe care îi știu au fix aceeași atitudine ca microbiștii fotbalului (invoc fotbalul pentru că are cei mai înfocați adepți) : vorbesc doar despre motoare, au un cult pentru motoare, se bat între ei dacă vreunul poartă insigna vreunei „ligi” fără aprobarea grupului. Tot ce fac, tot ce trăiesc se învârte în jurul celor două ghidoane. Dacă îi scoți în afara subiectului, te îngrozești. Și, da, sunt foarte violenți în limbaj, gesturi, reacții. Femeile motocicliste sunt cele mai „impresionante”. E bine să nu le spui că motociclismul e un sport ca oricare altul, nu un cult, că te bagă și te scot de unde nu-ți imaginezi.

  12. Trotinetarii sunt noii demiurgi ai soselelor si trotuarelor si logic ca motocilisti sunt invidiosi pentru ca ei un pot sa mearga si pe trotuar. Pentru hipster motocicleta cu combusitibili fosili nu mai este deloc sexi:)
    Problema trotinetarilor este ca sunt foarte imprevizibili, Datorita usurintei de manevrare isi schimba foarte usor directia, iar ei cred ca „au loc” peste tot si cand ti-e lumea mai draga iti taie fata. In plus merg cu viteza prea mare. Bineinteles ca foarte multi nu poarta casca si la fel ca si motocilclistii cer respect, pe care nici ei nu il dau deloc.
    Nu stiu daca intr-adevar trotineta face mai mult bine mediului decat bicicleta. Bateriile electrice au anumite metale rare pe care daca vrei sa le extragi cam deteriorezi mediul si cred ca trebuie schimbata la un moment dat. Electricitatea este verde asa cum pe jumatate,
    In sfarsit, cred ca este o moda, care nu neaparat inseamna un pas inainte.

  13. Iaca na bai BOU, acu te duci la parnaie. Ai fost tare in clont, ai vrut tu sa-i aplici aluia o lectie, insa l-ai omorat. Acum vei sta cativa ani buni la inchisoare si probabil vei plati si ceva bani grei pt asta.

    Intrebari:

    A meritat?
    Te simti mai implinit acum?

  14. La noi sunt mulți motocicliști maneliști. Nu toți sunt asa, dar din păcate majoritatea. Merg fără echipament corespunzator, la fel cum maneliștii conduc în șlapi și cu centura prin spatele scaunului. Își demontează tobele sau le modifica și tureaza motoarele asurzitor, la fel cum maneliștii își pun subwoofer supradimensionat și îl dau pe Guță la maxim în masina cu toate geamurile lăsate. Au același IQ, sunt maneliști chiar dacă nu asculta manele. O spun cu părere de rău, pentru ca se confirma și cu unii dintre cunoscuții mei.

  15. Fara intentia de a deturna subiectul, vreau doar sa remarc ca pana acum nu a zis nimeni de soferul care l-a lovit. Daca vezi ca un trotinetist ajunge pe banda a doua (si mai apoi pe contrasens), in mod normal trebuie sa reduci viteza. Cel putin.

  16. Mare pacat ca Bucurestiul nu mai este un oras sigur. Acum 2 zile au murit 2 muncitori la munca, ieri a amenintat cineva cu sinuciderea, azi a murit bietul tanar. Eu zic asa, calm si gata. Lumea e irascibila, nu mai are rabdare, mai bine eviti, decat sa intri in conflict aiurea pe strada, un loc periculos unde poate muri omul.

    • Pentru cei care comenteaza dpdv juridic, cateva precizari:
      1) nu exista „omor” din culpa pt. ca omorul presupune intentie, culpa insemnand, spre deosebire, lipsa de prevedere, neglijenta, adica nu intentie ; infractiunea la care se refera cei care comenteaza se numeste ucidere din culpa.
      2) din „descriere” pare sa fie vorba despre un omor, caci, daca arunci cu un obiect suficient de mare, cum e o casca, intr- o persoana alfata in deplasare, in echilibru( cum e cazul unei persoane pe o trotinete), in mijlocul unei strazi aglomerate, nu prea se poate vorbi despre neglijenta, ci despre intentie.
      3) problema ar fi nu ca nu va lua condamnare, ci ca va lua destul de putin fata de conduira sa infractionala, intrucat, cu ceva ani in urma, Parlamentul a masacrat Codul Penal, micsorand nepermis de mult cuantumul pedepselor, inclusiv pt. infractiunea de omor.
      4) nu e exclusa nici o incadrare de tipul lovituri cauzatoare de moarte, unde, la fel, pedeapsa e inca si mai blanda fata de un omor. Aproape as paria pe incadrarea de lovituri cauzatoare de moarte.

  17. Dumnezeu sa-l ierte pe trotinetist!Mai bine pe trotineta era Barna.

  18. Mai nou Şoseaua Vitan-Bârzeşti se numeşte „Calea Vitan Bârseşti” 😂😂😂

    Ăştia sunt noii „bucureşteni” aduşi cu ultima căruţă aici să voteze cu P$D, exact aşa cum o făceau la ei în sat pe pungi cu zahăr, sticle cu ulei sau pufuleţi.

  19. Mi-a expirat cand eram în carantina permisul strain și l-am preschimbat cu unul romanesc. Am fost surprins sa constat ca nu am dat psihologic (sper sa nu mint, dar chiar nu îmi amintesc)
    Au fost vreo 4 – 6 semi consultații diferite de maxim 2 minute. Presupun ca le treceam oricum și dacă erau serioase, dar mai mult parcă au durat salutul și glumele.

    Bineînțeles că mai întâi de toate ar trebui sa luam pe bune permisele dar cred ca și la reînnoirea lor ar trebui mai multa atenție + bineînțeles obligatoriu un psihologic pe bune. L-am avut profesor in facultate pe Profesorul Butoi care e legenda vie (și o zice cineva care nu e mare iubitor de politie). Sunt sigur ca ar exista persoane foarte competente sa creeze niște teste bune. Problema insa e cine sa ne testează.

  20. trotineist impu.tzit agresiv vs motociclean coxat nebun => castiga motoclicleanu

    sincer, imi e sila de trotinetisti si de multe ori era sa va strivesc ( din vina voastra, nu respectati nicio regula, sunteti agresivi, circulati haotic)
    trebuie legiferat calcatul trotinetistilor cu masina, nu merita nimeni puscarie pentru animale ca voi

  21. trotinetistii nu au ce cauta in trafic

  22. Marginal, dar foarte adevărat.

  23. un motocislist si un trotinetist..votantii usr intre ei.

  24. Prea multă înverșunare, prea multă agresivitate…
    Străzile nu sunt un câmp de luptă, traficul nu este o competiție.
    Nu este nimic de câștigat, nu este cazul să facem categorisiri sau aprecieri calitative între participanti, nimeni nu trebuie eliminat.

    Cei mai vulnerabili trebuie protejați.

    Și mai este o problemă…
    Multi participanți la trafic par angajați într-o cursă nebună cu pandemia.
    …par fugăriți, hăituiți de un dușman nevăzut care mai întâi de toate le ia mințile.

    • Totul e o competitie si e de mult timp asa, nu are nimic a face cu pandemia. Se ascut neaparat coatele cand ajungi la oras, dar si „la tara” e chiar mai rau.
      Competitie mare pe mamaliga. Cine o are mai mare : casa, masina, capul, …primul la rand la piata, in ziar, etc……

  25. Este inadmisibil, incredibil și absolut inacceptabil ce se întâmplă în țara asta!
    Oricum nu înțeleg cum pot circula pe strada oamenii printre mașini cu trotinete, biciclete, role, etc fără să fi făcut legislație rutieră .
    Poate sunt eu prost dar nu cred că e nici normal , nici legal , nici sănătos…

  26. Cunosc destui motociclisti si pot sa afirm ca majoritatea sint niste bestii .

  27. Dzeu sa lodihneasca. Problema trotinetelor este una grava, mu ar ttebui sa circule cu ele pe sosele decat cei care detin un atestat,,sunt unele modificate cred care prind viteza mai mare ca un scuter la care iti trebuie carnet. Eu conduc zilnic in buc si iti apar de unde nu te astepti. Pt divertisment doar unele cu putere mica, pt mers pe sosea doar cu atestat sau carnet !

  28. Faptul ca motociclistul era recidivist, fiind condamnat tot pentru o fapta comisa cu violenta împotriva unui pieton, spune tot despre cum funcționează sistemul în România. Nu are ce sa caute în libertate o asemenea persoana.
    Cat despre „trotinisti „, ei nu respecta nicio regula de circulatie. Te trezești cu ei în fata motocicletei sau mașinii când nu te aștepți. Legislația trebuie adaptata, amenzile ajustate, iar ei sa circule numai pe pistele de bicicleta .

  29. Trebuie sa se intample tragedii nenumarate ca sa se inteleaga ca trotinetele nu au ce cauta pe sosele.

  30. Respect in trafic fata de toate categoriile. Bah, pai dupa mintea voastra babuinilor , ca ar trebui sa fiti civilizati cu forta si educati, in trafic nu ar trebui sa fie decat masini , nu motociclisti , nu trotinetisti, nu biciclisti, ca ii incurca pe domnii soferi , care ocupa o strada intreaga cu masina lor, care polueaza si parcheaza oriunde vor muschii lor, in orasul asta, nu mai vorbesc de soferii de SUV cu ego-ul lor mare. Pai voi vreti ca in loc de o bicicleta sau trotineta de exemplu sa fie o masina in fata voastra care sa parcheze in locul vostru si sa aglomereze traficul si asa infernal, sa ajungeti mai greu la servici. Ar trebui sa va bucurati ca sunt alternative la transportul cu masini in orasul asta poluat si superaglomerat de masini.

  31. Ba astia nu va este rusine sa primiti banii pentru stiri false ,adica inteleg ca de ceva vreme tot va o incercati sa vedeti daca va iese ceva dar eu una stiu ca Mihai e viu adica nu avea cum sa fie Mort deloc!Vreti adevarul:Mantuitorul Nostru Iisus Hristos e Calea ,Adevarul si Viata !Vreti sa va mantuiti ?Luptati frate pana la capat !Raiul se dobandeste conlucrand spre a te mantui nu asa o primesti de a gata !Viata e o lupta continuaa si Mihai nu ar fi renuntat niciodata la lupta!Capitanul meu inca Lupta pentru sora lui si eu pentru tine Bro !wink