G4Media.ro

Trei șoferi au condus 2.450 de kilometri fără oprire și odihnă, din…

Trei șoferi au condus 2.450 de kilometri fără oprire și odihnă, din România în Italia și înapoi/ Poliția austriacă a început o anchetă în acest caz

Trei șoferi de autocar au condus neîntrerupt 2.450 de kilometri din România în Italia și urmau să facă și drumul retur dacă nu erau opriți de poliție la ieșirea din Austria, transmit publicațiie Kurier și Burgenland.

La ieșirea din Austria, un autocar a fost oprit de poliția din Nickelsdorf iar șoferii au fost găsiți vinovați pentru 41 de încălcări ale legii.

Într-o direcție de mers, șoferii de 31, 36 și 63 de ani au mers 2.450 de kilometri fără a respecta orele de odihnă, a raportat luni poliția din Burgenland. În autocar se aflau 15 pasageri.

În timpul inspecției efectuate de oficiali din cadrul departamentului regional de transport, s-a constatat că, printre altele, șoferii nu au folosit cartelele pentru tahograf când autobuzul funcționa și că au fost adăugate manual și incorect ore de odihnă.

Șoferii au fost raportați la parchetul Einsenstadt pentru falsificarea probelor.

sursa foto: LPD Burgenland

 

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

8 comentarii

  1. Ei, na, romanul nu face asa ceva, ce dreaq, austriecii astia ne mai acuzau si gratare de lebada prin prin parcurile vieneze…

  2. Asta e ceva nou.

    Un soferde autocare poatr conduce 13 ore per zi. 9 ore deplasare si 4 stationare. Fupa are nevoie de 12 ore ‘odihna’ ca sa se apuce din nou de cele 13 ore.

    In 3 soferi acel traseu se acopera destul de usor considerand ca au usor 27 de ore de deplasare.

    • sa nu justificam sclavia si incalcarea legilor
      mentalitatea comunista de „merge si asa” si „munca multa si proasta” nu merge afara

    • Apoi ii vezi la stiri, ca au nenorocit nu stiu cati oameni si familiile lor.
      In Austria si Ungaria au fost deja prea multe cazuri in care microbuze sau autocare de Romania au facut accidente soldate cu multi morti, pentru ca bravii nostri soferi s-au crezut Greuceanu si pentru ei legile sunt doar niste obstacole…

    • Sigur nea zizek, exact asta-i mina-n lupta pe austrieci si pe nemti, grija pentru bunastarea soferilor romani.
      Sau poate ca nu stiu cum sa mai dea la oase concurentei? Nu, nu poate fi asta, asa-i?

    • @amicu

      Cum a spus si Radu, soferii romani sunt cunoscuti international pentru accidentele produse si incalcarea legilor

      Si ca o chestie putin stiuta, in Romania autoritatile sunt obisnuite sa adune de pe jos resturi de bebelusi si tinere familii strivite, dar in tarile europene nu sunt si este o trauma pentru ei, pentru noi nu, la noi viata nu are valoare,, tara 99% crestina…noi credem in viata aia de apoi

  3. nu inteleg. Un autocar, 3 soferi.. unul conduce, ceilalti dorm.. sau cum?

  4. ..Si ce scandal mai fac soferii romani cand UE incearca sa reglementeze „deplasarile” astea, orarul, odihna, etc… Pai, cum sa ne discrimineze pe noi, romani smecheri si descurcareti, care nu vrem sa stim de reguli si din astea pentru fraieri…